Kuninkaalliset häät 2015: Carl Philp ja Sofia <3<3<3
Kommentit (1272)
Taas niillä on oikea Hannu Hanhi sää :)
oliko tuo laulu mielestänne oikeasti hieno? kaunis melodia, kauniisti esitetty.... mutta eihän tuossa ollut mitään muuta kuin tuo yksi lause "allt jag har... jag ska älska dig" tms.
eikö tuo uusi prinsessa oikeasti osaa pitää puheita? vs. prinssi Daniel Vickanille niiden häissä esim.... huoh. Se oli aitoa. mutta jokainen tyylillään, kai
Pääministeri Stefan Löfven tulee vaimoineen. Löfven on suittu edustavaksi ja rouva on oikein tyylikäs.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:59"]
Oi joi, kun tuo C-P on aivan lääpällään tuohon Sofiaan..ei ole mun mies katsonut mua pitkään aikaan noin hellästi..
[/quote]
Ikinä.
Kuninkaallisten parhaimmisto puuttui, joten todellista loistoa ei nähty. Ja Sofian pukukin oli suht tavallinen.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 00:08"]
Ot, mutta näyttääkö ne Nobel-illallisilla kun kuninkaaliset syö? Vai onks tämä joku etikettijuttu, ettei tavikset sitten vaan voi ottaa kunkusta kuvakaappauksia kun tämä popsii jotain lihapullia suuhunsa? Mulle ei tule muuta mieleen, kuin että syömisen kuvaaminen on etiketin vastaista tms?
[/quote] Ei näytä sielläkään. Joku haastattelu tulee aina ruokailujen aikana tms.
Hyvä, fem-kanavalta ei tarvitse kuunnella sitä arroganttia. (Kolbea)
Miksei me olla nukkumassa? Miksi minä olen täällä? Mitä järkeä tässä on? Meillä taitaa olla tylsää...
Kuninkaallisia saapuu paikalle.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 00:09"]
Oliko muuten jossain ollut jo puhetta, että kenen diadeemi/tiara Sofialla on vai onko se hänelle teetätetty? On mennyt ohi.
Kun c-p syntyi, sai hän sen lahjaksi vanhemmiltaan tulevaa morsianta varten.
Kuninkaallisten parhaimmisto puuttui, joten todellista loistoa ei nähty. Ja Sofian pukukin oli suht tavallinen. Briteille nämä olivat kuin vierailu maalaisserkkujen pitoihin. Varmaan saavat nauraa, kun mustelevat.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:19"]
C-F: "rakkaus ei tunne rajoja".
[/quote]
Carl Philip. Nimessä ei ole lainkaa f-kirjainta eikä väliviivaa.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 00:13"]
oliko tuo laulu mielestänne oikeasti hieno? kaunis melodia, kauniisti esitetty.... mutta eihän tuossa ollut mitään muuta kuin tuo yksi lause "allt jag har... jag ska älska dig" tms.
eikö tuo uusi prinsessa oikeasti osaa pitää puheita? vs. prinssi Daniel Vickanille niiden häissä esim.... huoh. Se oli aitoa. mutta jokainen tyylillään, kai
[/quote]
Vickanin puhe Danielille oli kans niin koskettava
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 00:15"]Miksei me olla nukkumassa? Miksi minä olen täällä? Mitä järkeä tässä on? Meillä taitaa olla tylsää...
[/quote]
Jep. Toki kuninkaalliset häät kiinnostaa, mutta ei ole kyse kruununprinssistä, mutta silti. Utelias minä. Mitä nyt kohta 8 tuntia elämästä tähän kuluttanut.
Nyt olemme jännän äärellä. Prinsessa Christina saapuu siskoineen karvastoolassa.
Alkaako kameramiehelläkin olla jo tylsää...