Kuninkaalliset häät 2015: Carl Philp ja Sofia <3<3<3
Kommentit (1272)
Ja tuolla vaaleanpunaiseen pukeutuneella on kohta pissat housussa, liikehtii siihen malliin.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:42"]
Ihan farssi. En pysty ajattelemaan kuin Sofiaa käärmeen kanssa.
[/quote]
Just! Onkohan Sofialla sen muistoksi käärmeennahka-avokkaat?
Prinssi on kuin paperinukke: kaunis, mutta yksiulotteinen :) N*kumallissa on enemmän potkua.
Jotenkin tyylittömät häät. Kai mä olen vähän vanhanaikainen kun kaipaisin jotenkin "perinteisen kuninkaallisempaa". Jotain pysyvää pitää vielä olla tässä muuttuvassa maailmassa, vaikken mikään monarkisti olekaan.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 01:13"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 01:08"]
En tajua miksi täällä jotkut kritisoivat jokaista pientäkin yksityiskohtaa näistä häistä. Miksei ajatella, että mitäs me penistä, kun ei pienetkään meistä? Antaa kaikkien kukkien kukkia he tekivät omanlaisensa häät ja hyvä niin
[/quote]
Antaa kukkien joo kukkia mutta pieni ero tässä on, että näiden tehtävä on olla edustuksellinen ja esimerkillinen instituutio, kansa rahoittaa heidän "prinsessaleikkinsä". WT -häät Keravalla on ihan omakustanteiset.
[/quote]
Mitäpä se meille kuuluu mitä Ruotsin kansa haluaa rahoittaa.
On ,on komiat kirkkohäät. Kaikki on kauniisti koristeltu. Täytyy vain toivoa ettei Madde nyt ala väännellä seraavaa vauvaa juuri tuolla kirkossa. Onnea vaan rakastuneelle pariskunnalle. On siinä sopeutumista. Tuo Madden mies ei oikein ymmärrä noita hovin kuviota.
Niin, mikä Sofia on viralliselta ammatiltaan?
Danielhan oli kuntosaliyrittäjä
Nyt pakko sanoo, että vähän petyin kun häävalassina ei tullutkaan lady gagan poker face :(
Vickan vain miettii: kenen häissä mä jatkossa rellestän, kenen kanssa mä hääjuttuja tulevaisuudessa pohdin kun viimeinen sisaruskin menee nyt naimisiin.
Taitaa tuo victorian surullisuus liittyä lapsiin..niin kaipaavan näköisenä siletteli siskonsa tyttöä
Sofia Hellqvist ja Sara Sieppi ovat kuin kaksi marjaa, varsinkin kun katsoo livekuvaa Sofiasta.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 01:15"]Mark on Ruotsin rakastetuin suomalainen. Eikä suotta!
[/quote]
Ei ole ennen tullut vastaan. Beckissä kanssa yksi suomenruotsalainen ja heti kuulee eron.
-1003
Vickanilla ei todellakaan ole mitään Sofiqa vastaan. Maddehan se kiusaaja oli.
Kaikissa biiseissä toistellaan tuota samaa, että olet viimein varmasti minun ja ihan oikeasti vain minun. Sniif. Kai näillä sit ollut aika hankala matka tuonne avioliiton satamaan. Liikkistä.
Kun Leonore oli Chrisin sylissä, potki ja sätki ja oli levoton. Kun Daniel otti, rauhoittui. Victoria on haikea, jotenkin sellainen "kunpa vielä saisin lapsen" -ilme.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:03"]
Huomaa että Daniel on oikeasti läsnäoleva isä ja Chris esittää huolehtivaa isää... Nythän Leonore istuu nätisti Danielin sylissä kun aiemmin vääntelehti oman isänsä sylissä
[/quote]
Vähän vieraammille ei lapset kehtaa niin kiukutella. Ihan perusjuttu.
Miksi Sofia ei näytä yhtään liikuttuneelta, carl philip on itku silmässä..
Onpa tönkköä tuo hääparin valssi.
Voisko tuolla olla edes joku iloisen näköinen... muiden maiden kuninkaallisia kun on kuvattu niin näyttävät lähinnä ikävystyneiltä... kun mun nyt vaan on pakko istua tässä designer puvussa valtion laskuun täällä häissä...
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:11"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:04"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:00"]
Eikö sitä huonosti käyttäytyvää kakaraa (Leonore) olisi voinut jättää lastenhoitajalle? Tämän takia lapsettomat häät ovat ainoa oikea ratkaisu. Estelle osaa sentään käyttäytyä koska hänellä on rakastavat ja tasapainoiset vanhemmat. Maddesta ja Chrisistä ei voi sanoa samaa.
[/quote]
Ei Estellekään malttanut istua aloillaan Madeleinen ja Chrisin häissä. Isänsä oli jopa niin huonotapainen, että päästi Estellen kävelemään alttarille, kun Victoria oli lukemassa Raamatun tekstiä. Soo soo.
[/quote]
Aloillaan istumatta oleminen ja kiukuttelu ovat kaksi eri asiaa. Nyt kakaraa joutuivat hoitamaan Daniel, Victoria ja Silvia ja Sofia ja Carl-Philip joutuivat vilkuttelemaan kakaralle. Hääpari on pääosassa, ei kiukuttelu. Toki, ei Leonorelta välttämättä pidäkään odottaa käyttäytymistä iän vuoksi, joten LASTENHOITAJA!!
[/quote]
Koska alapeukkuja tulee, on ilmeisesti ok, että iltahäihin raahataan riiviöitä ja vielä eturiviin? Eikö voisi odottaa, että lapsi ymmärtää enemmän?
[/quote]
Odottaa mitä? Siirtää häitä kunnes kaikki lähisuvusta ovat +18v?