Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rinnat esille!!

Vierailija
15.06.2009 |

Kesä on tuonut monelle naiselle onneksi ohuemmat paidat ja muodot näkyy selvästi. Eikä haittaa ollenkaan, jos rintsikat näkyy paidan läpi. Ja aika moni nainen näkyy jättävän sopivasti pari ylintä nappia auki, jotta kurkottaessaan ei voi olla katse eksymättä rintoihin..

Sori naiset, mutta vaikea on olla ohimennen vilkaisematta rintojanne näin kesäisin!!:) Ja toki kiva olisi päästä sanoista tekoihin, riisua paitanne nopeasti ja nuolla nänninne koviksi ja imeä ne kipeiksi!! Kielelläni kiusoittelisin nännejänne vuoron perään, pyörittäisin kieltäni nännisi ympäri..purisin hellästi!:)

Sinä B/C-kupit omaava pysäytä minut ja käytä hyväksesi!:)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa ketään tuijottamaan rintojani , oma mies tietty ok. Suurin osa joka kulkee kovin avonaisessa paidassa (itsekin toki tietty) olisi parempi kun olisi jotain peittämässä;) se nyt on vaan niin että ne paidat ei sovi kaikille!!! Vartalossa on muutakin kuin rinnat. Yleensä myös näkyy lantion makkarat yms.

Vierailija
22/28 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...menee, että kunnon tissit on parasta naisessa. Vielä kun ne nännit oikein nököttävät terhakasti ja kovina esiin, niin avot,,,,jo alkaa puntissa kihelmöinti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tissit on parasta. Muodokas nainen jolla on tissiä ja pepua sopivasti niin ei parempaa maa päällään kanna. pitää olla jotain mistä pitää kiinni ( niin edessä kuin takanakin). Anorektikot eivät mun silmään sovi, vaikka itse hoikka olenkin.... tekisi niin mieli pysäyttää joitan naisia/tyttöjä ja viedä ne lähimpään ravintolaan syömään ja sanoa että syö tyttö syö, muuten kuidut pois.....

Ampiasvartalo rules :)

PS: pikkutissit älköön närkästykö on nekin kivoja kunhan ei luut kolise yhteen ;)

...menee, että kunnon tissit on parasta naisessa. Vielä kun ne nännit oikein nököttävät terhakasti ja kovina esiin, niin avot,,,,jo alkaa puntissa kihelmöinti.

Vierailija
24/28 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..nyt kesällä, kun tissivakoja ja persvakoja vilisee ympärillä niin paljon, ettei oikein ehdi kaikkia edes katsella. Kyllä tissit on ihanii.....

Vierailija
25/28 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin naispuolisenakin. mutta vielä vaikeampaa on mennä sanoista tekoihin kun on itse hetero avioliitossa elävä nainen.... ah! kesä, kärpäset ja vähäpukeiset naiset!

olen bi, ja pää menee sekaisin kaikista kauniista vähäpukeiseisista kaunottarista :) katson naisia ja miehiä mutta enemmän naisia. rakastan esitellä pienten mutta suht.koht. terhakoiden rintojeni vakoa oikein avarassa topissa ja liiveissä jotka työntävät rinnat yhteen selä pitkiä sääriäni minihamosessa... en yhtä aikaa sillä ei makeaa mahan täydeltä ! :D

Vierailija
26/28 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä kiusoittelen omaa miestäni (ja ehkä siinä sivussa vähän muitakin miehiä..), käyn miehen työpaikalla lyhyehkö hame päällä, mies tietää, että silloin en käytä alushousuja. Käytän myös avonaisia paitoja, tietysti hyvän maun nimissä, mies tykkää katsella rintojani (D-kuppi)..Jos on liian kylmä hameelle, käytän tiukahkoja farkkuja, joissa peppu pääsee kunnolla esille, olen hoikka, mutta omistan rinnat ja pepun, minusta on ihana tehdä mies hulluksi ;D Lähetän usein päälle pikkutuhman tekstiviestin, niin mies on melkolailla valmis seksiin samalla kun astuu ovesta sisään töistä tullessa :D

Vierailija
27/28 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä kiusoittelen omaa miestäni (ja ehkä siinä sivussa vähän muitakin miehiä..), käyn miehen työpaikalla lyhyehkö hame päällä, mies tietää, että silloin en käytä alushousuja. Käytän myös avonaisia paitoja, tietysti hyvän maun nimissä, mies tykkää katsella rintojani (c-kuppi)..Jos on liian kylmä hameelle, käytän tiukahkoja farkkuja, joissa peppu pääsee kunnolla esille, olen hoikka, mutta omistan rinnat ja pepun, minusta on ihana tehdä mies hulluksi ;D Lähetän usein päälle pikkutuhman tekstiviestin, niin mies on melkolailla valmis seksiin samalla kun astuu ovesta sisään töistä tullessa :D

Vierailija
28/28 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tottakai sitä rintavakoa katsotaan, sehän se kertoo onko naisella millaiset rinnat ja voiko kenties rintojen väliinkin naida!:) Toki nykyiset rintsikat näyttää taikovan rinnat naiselle kuin naiselle!:) Jostain kumman syystä etelän rannoilla bikineissä ne rinnat häviääkin yllättäen monelta..!:)