Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Suosittele sykemittaria juoksijalle! Olen juossut noin vuoden
15.06.2009 |
ja aion osallistua maratoniin syksyllä. Tähän asti ollut ilman sykemittaria, mutta huomannut että kaikilla on sellainen.
Millaisen kannattaa ostaa ettei mene rahat hukkaan. Mulla on jonkulainen paikannuslaite (kiinnitetään puhelimeen), se kertoo matkan mutta sykemittari puuttuu. Halusin hyvän ja helppokäyttöisen, en kaipaa liikaa killuttia mukaan kannettavaksi.
Kiitos vinkeistä!
t. maratonmami09
Kommentit (2)
Polar on minusta luotettavampi. Minulla on suunnon t4c ja polarin laitteita, ekan sykemittarin hankin 10v. sitten
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ja polarin laitteita, ekan sykemittarin hankin 10v. sitten