Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä rintoja tukeva uikkari urheiluun?

Vierailija
10.08.2025 |

Olen laihtunut yli 50 kg ja käy uimassa ja vesijumpassa säännöllisesti. Kaikki toki roikkuu, läpsyy ja höllyy, mutta rinnat on häiritsevin ongelma. En haluaisi liimata noita majavanhäntiä mahaa vasten jollain sporttiuikkarilla, mut haluaisin kuitenkin sellaisen oikeasti liikkumiseen sopivan uikkarin enkä mitään kaarituellisia bikinejä. Jonkin verran on uikkareita joissa on kuminauha rinnan alla etupuolella, mutta ne on aina liian löysiä, tai sit sellaisia kolmiokuppeja joista rinnat hyppii ylös jumpatessa tai liian avata kaula-aukko paljastaa mitkä lörtsyt sinne on rullattu.

Eli mistä uikkari jossa on napakka rintamus mutta sporttinen malli? 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ettei sellaista ole. Suosittelen rintojenpienennysleikkausta. 

Vierailija
2/10 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on sellaisia joissa on pieni helma, olen nähnyt pulskillakin naisilla. Uimapuvut ei tietenkään mahdottoman peittävlä ole ja sporttimalleista tuskin löydät koska niissä ei ole rinnoille kuppeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia ei bikinejä? Paremmin ne toimii kuin kokouimapuku.

Vierailija
4/10 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta tankini uimapuku, niistä voisi löytyä.

Vierailija
5/10 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluliikkeessä on uikkareita sekä peittäviä että vähemmän peittäviä. Kokeilin joskus peittävää mallia, jossa ns. hame helmassa. Ostin kuitenkin muotoilevan sporttiuikkarin, jota tuunasin yläosasta hiukan. Itse voi muokata ompelemalla yläosaa mieleiseksi. 

Vierailija
6/10 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. Taitaa mennä tuunaamiseksi! En sinällään kaipaa "peittävyyttä", helmaa tms, mutta lähinnä jos nuo lerpakkeet pysyisi paikallaan eikä liiveistä pullottaisi jotain kanssaihmisiä hämmentävää ryttymyttyä 🤣 Sporttibikinit voisi toimiakin, mut usein niissäkin on liian pieni rinnanympärys suhteessa mittaan rinnan alta, jolloin mussukat yrittää liikkeessä karkuun alareunan alta. 

Ehkä ostan jonkun napakaksi väitetyn sporttimallin ja kokeilen askarrella itse liiviosan. Voi tulla jännittävä kokeilu.

Vierailija
7/10 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päärynän mallisella ihmisellä tankini joko lepattaa (häiritsee liikuntaa) tai ihonmyötäisenä rullaa ylös. Juu, olen vaikean mallinen ja kaikin puolin hankala ihminen. Kiitos kun yrität auttaa! 

Ap. 

Vierailija
8/10 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päärynän mallisella ihmisellä tankini joko lepattaa (häiritsee liikuntaa) tai ihonmyötäisenä rullaa ylös. Juu, olen vaikean mallinen ja kaikin puolin hankala ihminen. Kiitos kun yrität auttaa! 

Ap. 

Sitten se tiukka sporttimallin kokouikkari, niin ei lähde rullaamaan. Jos ottaa hiukan liian ison koon, jää saumavaraa tuunata yläosaa. Alle voi tarvittaessa kokeilla piilottaa vanhan bikiniyläosan. 

Vierailija
9/10 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia ei bikinejä? Paremmin ne toimii kuin kokouimapuku.

No ei toimi, jos haluaa oikeasti uida ja jumpata. 

Vierailija
10/10 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikat uimapuvun alle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan