** KOLMOSTEN VK 25 **
Pystytän nyt jälleen uuden viikkopinon, saa nähdä kuinka moni ehtii/pääsee koneen ääreen näin juhannusviikolla! Mulla on onneksi mokkula mökillä :-)
Mikä Iiriksen tilanne? Oireesi kuulostivat niin selviltä.
Entä muut?
ON: Nyt tulee taas niin epätoivoista juttua ettei tosikaan. Tein eilen jostain kumman mielijohteesta ovulaatiotestin, ja siihen tuli toisesta reunasta kontrolliviivan kanssa yhtä vahva testiviiva. Samoin kävi viimeksi kun olin raskaana. Tiedän, hölmöähän se on ovistestiä käyttää r-testinä, ja vielä hölmömpää on herätellä toivoa moisen perusteella. Eikä ole mitään oireitakaan että vois kuvitella raskautuneensa. Täti sieltä tulee kumminkin :-(
Toivottavasti sää paranee loppuviikolla...
eewokki kp 31
Kommentit (35)
Pahoittelut sinulle eewokki!! :( Niin kauan toivoa kun ei tätiä näy. bdbdbd!
Minäkin tänään mietin, että en kauan enää jaksa ja että pitäisikö lopettaa koko yrittäminen.
Toivottelen hyvät juhannukset kaikille! =) Huomenna en varmaan ehdi koneelle. Nyt särkee päätä, joten ei tämän enempää tänään.
Tsemppiä!
kp 8/28? yk 22??
Eewokille ja muille piinailijoille vielä toivoa, sitä on niin kauan kun ei tätiä!!! jos haamukin on tullut...!
Mulla sekalaista; oireita on paljonkin, toisaalta päällä flunssa joka selittää paljon näistä. Mutta rintojen turvotusta on oikeesti, ja ruokakin yökötti, mitä ei kyllä usein tapahdu. Väsymys jne nyt kuulunee tähän flunssaan. Mutta, kp 22 tms, joten joutuu odottelemaan vielä n. 5 pv- eikä alkoa ei...
Senny jännät paikat on sullakin. Nää sivut saa kyllä pollan sekasin toisinaan! Mulla kans viimekierrossa kaikki oireet, pettymys oli kyllä sit kova.
Eewokki ei voi olla totta! Ihan mälsä juttu, olin jo ihan varma, et oisit plussannut! Ikävää!!!! Hyvää Juhannusta sulle kuitenkin kaikesta huolimatta.
2poj@näiti sullekin sen plussan toivoisi TOSI pian, totta on ettei sitä loputtomiin jaksa! Ymmärrän tunteesi ja te ootte jo tosi kauan jaksanutkin.
ON: Ei päänsärkyä!!!! Ei PMS oireita!!!! Kääk. Taas sitä hilaa toiveet korkeelle, vaikka kuinka yrittää laittaa jäitä hattuun. Eiliseksi sitä päänsärkyy ootin, mut ei mitään. Voiko olla niin et, loma sotkee PMS kuviotkin täysin ja nyt ei voi niihinkään 'oireisiin' luottaa? Ei suurempia oireita muutoin. Pientä nippailua alamahalla edelleen ja väsymystä on ollut, ei muuta. Hieman on 'raskautunut olo'... APUA. Ei ainakaan sellanen 'ei tärpännyt' -olo ole.... Voisiko tämä nyt vihdoin olla sitä itseään? Huomenna testaan, tätin pitäisi siis tulla la.
HAUSKAA JUSSIA KAIKILLE!
kisu kp26/27
Eli vaihdoin nimimerkkiä, kun en saanut toimimaan edellistä enää...
eewokille:paskaakin paskempi juttu!!!
ON: RASKAANA!!!!
Uskomatonta, mutta totta! Hedelmöittymisajankohdasta kun ei ole mitään havaintoa, varsinaisia menkkoja tai ovista en viime kuukauden aikana ole havainnut?! Siis kierukan poiston jälkeen.
Vahvat oireet alkoivat kuitenkin jo 2 viikkoa sitten, nyt vaan vahvistuneet (tissit turvonneet ja kipeytyneen ihan kauheesti, alavatsakipua, pissalla juoksemista, ällötystä, vilunväreitä)
Teimme eilen illalla apteekin testin josta saatiin haalea viiva, vähän vahvempi haamua kuitenkin...emme uskaltaneet kuitenkaan iloita, kuin vasta aamulla, kun mies kävi hakemassa ClearBluen tesin ja siitä pämähti heti ruutuun vahva plussa!!
Uskomatonta!!! Olo on epätodellinen, pelottaakin hieman...mutta ennen kaikkea olen kiitollinen, koska gynekologin arvio tertiäärilapsettomuudestamme ei sitten pitänytkään paikkansa!
Helmikuun odottajiin tästä siis pompsahdan. Ensi viikon lopulle varailin jo alkuraskauden ultran, koska lähdemme matkalle 29.6 ja haluan sitä ennen varmistuksen asiasta...yksi pieni pelko liittyy myös siihen, että masussani onkin kaksoset..edellinen raskaus kun alkoi kahdella alkiolla, joista toinen kuoli.
Mielettömästä onnea kaikille yritykseen ja minä toivon, että tämä toukka pysyy matkassa mukana!:)
elinana78 (ihmetys78)
Onnea plussasta elinana! =) Tarrasukkia matkaan että pieni pysyisi matkassa.
Kiitos tsempista Wilukissa. :) Kyllä tässä alkaa olla aika tympääntynyt tähän yrittämiseen. Kaipa vielä muutama kierto yritetään.
Hauskaa juhannusta kaikille vaikka nyt kovin sateista onkin! :)
Aamusta testiin piirtyi 4 min kuluessa haailakkaakin hailakampi viiva... Kvaak... Onko se nyt sit se kuuluisa haamu vai mikä on haamu? Vai olisiko tuo oikea plussa???!!!! Oli tietty aikaista testata, kun tätin pitäisi vasta huomenna tulla.
Pitää vielä odottaa huomiseen, jos ei tarkka täti silloin paikalle kurvaa, niin huh huh taitaa olla sit PLUSSA! JEE!
Varovaisen onnellinen,
kisu kp27/27 (yk 11)
Onnea Wilukissa ja Ihmetys. Tulin nyt ekaa kertaa lueskelemaan tätä kolmosesta haaveilijoiden pinoa kunnolla, tuolla helmenkalastelijoissa olen vähän aikaa kirjoitellut. Mulle tuli suoraan kyyneleet silmiin kun luin juhannusplussasta. Hetiperään tietysti ajatus, että onko tää raskaanaoloherkkyyttä...
Meillä on 3 ja 5-vuotiaat pojat. Nyt kesänalussa jätettiin ehkäisy pois kokonaan. En suuria toiveita laittanut ekalle yrityskerralle kun mielestäni just oviksen aikaan ei oltu, mutta tarkkaan en tiedä koska paripäivää se kai kestää ja siittiötkin voi jäädä vaanimaan joksikin aikaa :)
En luota sellasiin ennen menkkojen alkamista tehtäviin testeihin, mutta juhannuksen takia tein aamulla varalta. Hyvällä kvittelulla siinä oli haaleista haalein viivahko. Jäi sitten juhannusoluet juomatta, mikä ei haitannut kun leppoisasti olimme kotona, grillasimme ja saunoimme lasten kanssa.
Ylihuomenna teen kunnon testin, jos menkat ei ole alkaneet. Eilen ja tänään mulla olis yleensä pientä tuhrua paperissa vessassakäydessä, kunnon vuoto sit kp 30.
Minäkin huomasin, että PMS-kiukkua ei ole, mutta tuumin että se voi johtua myös työpaineiden helpttumisesta ja juhannusvapaista.
Hyvää juhannusta, nyt ruuanlaittoon.
Hania
eewokki: Pahoittelut negasta! Joko menkat alkaneet? Toivoahan kuitenkin siihen asti on...
elinana78: Onnittelut plussasta:)!! Tarrasukkia matkaan!
2poj@näiti: Tsemppiä sulle oikeen kovasti! Voin vain kuvitella turhautumisesi ja halun jo lopettaa koko yritys. Toivottavasti pitkä yrityksenne kuitenkin palkittaisiin pienellä nyytillä!
kisu: Varovaiset onnittelut:)! Toivottavasti se olisi nyt sitä itseään eli oikea plussa!!
ON: Oon ihan sekasin. 24t menee vaan ajatukseen josko olisin raskaana?! Siis mistä ihmeestä oon TAAS onnistunut kehittään tällasen kauheen toiveen?! Onhan nyt jotain pieniä oireita ollut, mut ne selittyis Clomeilla ja vilkkaalla mielikuvituksella. Tarttis vielä jaksaa joitakin päiviä tätä piinaa! Nyt kyl tiputaan tosi kovaa ja tosi korkeelta, jos/kun menkat alkaa. Vaik saman aikaan toisaalla, tiedeän, et menkat alkaa. Miten ihmeessä muka oisin raskaana?? Onhan tässä jo niin kauan yritetty. Ja sit toisekseen, ku on kuitenkin olemassa se mahdollisuus, etten ovuloi kunnolla ja miehen simpatkin oli silloin taannoin huonot ja... ja... Ei jaksa, hermo menee!!
Sennyn kp26/25-27 (Tänään hermostuksissani laskin jo kiertopäivätkin)
ps. Kiitos kaikille aiemmista tsempityksistä!
Ja varovasti onnea, Kisu! Olisipa mahtavaa, kun sinulla olisi tärpännyt!
Pahoittelut tädistä niille, jotka tuon hattupään joutuivat taas kohtamaan.
Meilläkin saatiin taas yritys käyntiin. Tai ehkäpä yritys on väärä sana. Tulimme miehen kanssa siihen tulokseen, että on parempi ottaa niin rennosti kuin pystyy ja antaa tärpin käydä sitten kun se on käydäkseen. Nooh, tämä voi taas olla helpommin sanottu kuin tehty, mutta kyllä minäkin viime kierrossa ressaannuin hirveästi siitä pakkonainnista ja kellon kyttäämisestä. Ja vaikka kuinka laskelmoimme, niin se ei edes auttanut mitään.
Nyt sitten otamme hieman iisimmin ja odotamme, mitä tapahtuu. Olen viime päivinä katsellut lapsiamme ja tuntenut iloa siitä, että meillä on jo heidät. Jos meille vielä kolmas siunaantuu, niin hän on plussaa sen päälle, mitä olemme jo saaneet. Jos ei siunaannu, niin en usko maailmamme kaatuvan siihen.
Kuten kirjoitin aikaisemmin, olen ollut jotenkin herkällä ja surullisellakin mielellä viime aikoina. Kesäloma tekee varmasti todella hyvää.
Miten te muut olette muuten jakselleet henkisesti edellisissä raskauksissa? Minulle molemmat raskaudet, erityisesti ensimmäinen, ovat olleet sananmukaisesti raskaita myös henkisesti. Olen saanut kehitettyä itselleni hirveästi huolia ja pelkoja vauvan hyvinvoinnista. Raskaus on jotenkin sellainen mysteeri, josta on vaikea saada kiinni. Molemmilla kerroilla on käynyt niin, että vauvan synnyttyä pelkoni ovat vähentyneet välittömästi. Silloin vauva on konkreettisesti sylissäni ja näen, että hänellä on kaikki hyvin.
Luulen viimeaikaisen herkistymiseni olevan osittain pelon pelkoa. Eli pelkään jo etukäteen raskaudenaikaisia pelkoja. Nyt uusimpana aloin pelätä, että jos tulen raskaaksi, niin olenkohan hirveän huolissani sikainfluenssasta. Nyt en ole, mutta pelkään olevani myöhemmin.
Kuulostaa varmaan todella hölmöltä. Vai onko kukaan muu tällainen herkistelijä? :)
MuikeaMustikka kp 11(??)/28, yk3
ps. KUNNON ovislimoja jo 3 pv, mitä hittoa?
On varmasti raskasta, kun huoli painaa. Itsekin olen miettinyt tuota sikainfluenssaa, kun raskaanaolevat aina mainitaan riskiryhmässä. Mutta eihän niitä tapauksia ole kovin montaa ollut Suomessa, ja hyvä hygienia ja käsipesut varmasti pitää sen loitolla siinä missä tavallisenkin flunssan.
odotin kuopustamme lintuinfluenssan aikaan, ja muistan tuon huolen.
ON: Meillä sai juhannus uudet sävelet kun oksennustauti hyökkäsi perheeseen. Lapsilla meni melko nopeasti ohi, vahempi poika oksensi viime yönä ja nyt jo leikkii tavalliseen tapaan. Mä oksensin illan ja yön ja olen vieläkin ihan heikko ja kuumeessa, otin tietokoneen sänkyyn mukaan. Ja tästähän vasta holi syntyikin: jos olisin nyt raskaana, vahingoittaako tällainen tauti kehittyvää alkiota ja mitä kaikkea sille voi taudista aiheutua. Huoh.
vanhat konkarit, Kisu ja Senny, mikä tilanne? Kertokaa, kertokaa!!! Täällähän on alkanut tapahtua sen jälkeen kun jätin läppärin kotiin ja painuin mökille. Ihan varmana ootte molemmat raskaana! Mulla on sellainen tunne... ;-)
Ja minä sitten en ole... täti on edelleen poissa, mutta jostain luin että Luget voi myöhästyttää menkkoja jopa viikolla. En muuta sano kuin että voi P-!!! Ei jaksa enää... Nyt itkettää ihan oikeesti.
eewokki (ja kp:t jo komeat 37!!! Enkka!!!)
Tuntuu moni olleen juhannuksena mökillä tai muuten reissussa. Me ollaan oltu ihan kotosalla, joten oon saanut ihan rauhassa piinata, ihanaa;)! Eiku oikeesti, ois kyl ollut huomattavasti helpompaa, jos ois ollut ohjelmaa, niin ei ois ehtinyt niin täyspäiväisesti stressata ja miettiä, et ollakko raskaana vai ei. Totuushan on, et sitä joko on tai ei. Eipä siihen paljoa ajatukset ja toiveet auta!
Kisu: Ootko tehnyt uutta testiä? Mikä tilanne?
eewokki: Onpa tosi p... homma, jos Luget noin paljon voi menkkoja myöhästyttää:(! Tosi kurjaa, jos/kun kierto noin pitkäksi venyy.
ON: Menkkoja ei vielä oo näkynyt, mut tänään alkanut kyl uhkaavasti tuntuun siltä, et huomenna saapuvat. Tulisivat siis ihan ajallaan. Jos ovat alkaakseen, ni parempi tietty mahdollisimman pian, niin ei ehdi sit alkaa enempää toiveita elättään!
Senny kp 27/25-27
Niin, vielä sen verran, et ois kyllä ihan yli upeeta, jos tunteesi pitäisi paikkaansa ja oisinkin raskautunut:)!!
tosiaan tuli.
Vähän vajaa kaksi vuotta sitten kuumeilin tällä listalla (en vaan vanhalla nikillä enää päässyt joten synnyin uudelleen) kolmosta ja silloin oli varovaisia toiveita, josko saisi miehen syttymään ajatukselle kolmannesta lapsesta. Itse olisin toivonut kolmatta ns. samaan sarjaan edellisten kanssa. Sitten lista jäi, kun tilanne pysyi vaan samana koko ajan.
Mutta niin elämä muuttuu, jopa miesten mielet, ja tänään saimme yhdessä jännäten tehdä testin ja ihastella plussaa.
Edelleen epäilyttää tuo juhannuksen mahatauti ja muutenkin olen jotenkin varautunut henkisesti siihen, että tällä kertaa olis mun kohdalle vuorossa osua keskenmeno. Päivä kerrallaan katsotaan eteenpäin. Onneksi suuri osa alkuraskautta on kesälomalla.
Tsemppiä, voimia, plussatuulia ja perheonnea kaikille täällä!
testasin samalla Apteekin omalla testillä, mutta nyt ei tullut edes sitä viivanpaikkaa :-( :-(
Pitäisköhän vaan päättää että en halua sitä kolmatta lasta ja unohtaa kaikki tää p-ka. Masentaa.
eewokki kp 34 eikä tätiä kuulu