Muita,jotka "vaan" kotona juhannuksen?
Kommentit (26)
Mies ja minä jäädään kotiin töiden takia.
sataa niin kovin koko juhannusviikonlopun, kun on luvattu, niin sitten ollaan "vaan kotona".
meillä on aia ollut sateellakin hauskaa. sateella saunotaan pitkään ja uimista sade ei haittaa kun muutenkin kastuu. hulluksi tulisin jos olisin juhannuksen kaupungissa.
meillä on aia ollut sateellakin hauskaa. sateella saunotaan pitkään ja uimista sade ei haittaa kun muutenkin kastuu. hulluksi tulisin jos olisin juhannuksen kaupungissa.
Ja meidän ei tartte lähteä mihinkään, ollaan jo luonnon helmassa niinkuin muutkin ajat.
Meillä ei ole mökillä uimismahdollisuutta, sen sijaan muuten on upeaa luontoa, on ohjattuakin luontopolkua jne lähellä. Mökille aika pitkä matka (noin 300 km per sivu) joten emme lähde sinne asti sadetta istumaan. Menemme sitten "viettämään jussia" vaikka seuraavana tai sitä seuraavana viikonloppuna mikäli säät silloin suosii paremmin.
Laskettu aika on heti juhannuksen jälkeen, joten ei viitsi mihinkään lähteä.
Edes pimeyden varjot ei saisi lähtemään mihinkään täältä.
Harmittaa aina jouluisinkin kun on pakko kiertää mummut ja mammat...
lapset täynnä kutisevia hyttysenpistoja. Ei siellä mitään kivaa ollut, uimavesinkin +12, jee.
Tuskin mennään juhannuksena, vielä huonompi sää silloin.
meillä kun ei ole mitään mökkiä tai maaseutupaikkoja, niin ei ole vaihtoehtoja. Olen ollut juhannuksena kotona kaupungissa AINA.
Meillä on ollut tapana että meille tulee sukulaisia kylään. Grillataan ja nautitaan oleilusta. Lapset saa valvoa vähän pidempään.
Alakerran lapsiperhe (2 v ja vauva) lähtee reissuun niin me voidaan hyvällä omallatunnolla tehdä pikaremontti kun ei sitten poraaminen yms pelota alakerran pikkuisia.
ihanaa saa vaan olla, toivottavasti vielä naapurit lähtee pois möykkämästä!
Kummallakaan ei ole suvussa mökkejä, eikä hinkua mökkeilemään. Ollaan useampikin juhannus oltu ihan Helsingissä, yksikin juhannus istuttiin Espalla ja oli ihan turistifiilis kun ei suomea kuulunut ympäriltä :) Tänäkin vuonna on varattu juhannusaatoksi pöytä ravintolasta ihan keskustasta.
Musta on ihanaa olla kotona, on kuitenkin oma piha ja grillataan, illalla lasten nukahdettua saunotaan miehen kanssa, istutaan terassilla viltin alla, juodaan sidukat ja napsitaan vielä jotain hyvää:) kokeiltu on myös perus mökkijuhannus, saaristojuhannus veneellä ja juhannus luksushuvilalla, tämä kotonaolo voittaa!
juhannus, ei grillausta, ei hyttysiä, vaan normaalia kotona oloa.
jos on hyvä sää, mennään mökille 4 kilometrin päähän :-)
ja juhannus menee sikalatöissä ja siinä välillä vähän fiilistellessä.
Ei oo mahdollisuutta eikä tarvetta lähteä mihinkään, kun ollaan maalla valmiiksi ja maalta olen myös kotoisin, joten olen jo lapsesta oppinut, että juhannus tulee siitä, että koti on siisti, koivut portaan pielessä, lippu tangossa ja rauhoitutaan töiden välissä pyhän viettoon.
Mies menee kahden kanssa 2vrk:n kalastusreissulle.
kaikki naapurit matkoilla- asutaan rivarissa
Vaikka ei se mikään 'vaan' ole, ei ole mitään syytä olla muuallakaan.