Ostaisitko tämän? Huutonet..
Kommentit (7)
4e/vaate on liikaa. Olen ostanut huutiksesta HYVÄKUNTOISIA vaatteita paketissa n. 1-2e/vaate. Lisäksi ilmoitus on todella kamala ja sekava. Osa vaatteista on myyty, vaikka kuvat on -miten tuosta sekasotkusta kukaan jaksaisi lukea mitkä on myyty ja mitkä ei? Plääh, en siis ostaisi.
Liian kallis. Tuolla summalla sais alesta jo uuttakin kamaa melkoisen kasan.
Sattumalta löysin ton ilmoituksen ja en voi käsittää miten joku muu tolla hinnalla ja ilmoituksella. Tai siis yrittää myydä..
Siis, teksti on kamalaa yhtä pötköä, kuka jaksaa lukea, kuvat perässä, huono juttu, ei tiedä mitä kuvaa tekstissä tarkoitetaan.
Luulis nyt noin paljon myynyt osaisi jo laatia hieman parempia ilmoituksia.
Ja kaiken lisäksi sen että ei oikeen tiedä onko mikä nyt myynnissä ja mikä myyty jo ohi huutokaupan.
Eikä hinta nyt mikään erityisen edullinen ole.
Eli, ei!
mutta minä en ainakaan jaksa selvittää tekstistä, mitä pakettiin kuuluu.
Annan itse ilmoituksesta pitkän miinuksen.
yksittäinen). Järkyttävä hinta ja kuka ostaa vaatepaketin jossa vaatteita 98-130 cm? Korkeintaan joku jolla useampi poikalapsi tuolta kokoväliltä. Itse en ainakaan ostaisi nyt 98 cm kokoa käyttävälle pojalleni 120-130 cm vaatteita misssään nimessä kaappiin odottamaan!
tiedä mitä loppukädessä tuostakaan paketista saat, sehän myy siitä vaatteita erikseen. Hinta kallis, vaikka vaatetta tosiaan paljon. Sopii kai kirppistrokarille.