Parisuhde jumissa. Mies ei enää kiihota seksuaalisesti.
Mieheni on reilusti(!!!!) ylipainoinen. Alussa asia ei minua haitannut. Hänellä on mitä mahtavin luonne ja arvomaailmamme on samanlaiset. Hän on juuri sitä mitä miehessä toivon. Mutta nyt alkuhuuman jälkeen olen alkanut karttamaan hänen vartaloaan. Hän ei yksinkertaisesti ole ilo minun silmälle. En kaipaa mitään muskelikimppua rasvaprosentilla nolla, vaan sopusuhtaista normaalia miehen vartaloa. En itsekään ole missään mallinmitoissa, mutta ylipainoiseksi en itseäni sanoisi. Ja miehelle olen tähän asti kelvannut oikein hyvin (sikäli puheisiin on uskomista). Mieheni on koko ikänsä kamppaillut painonsa kanssa ja se onkin pomppinut monia kymmeniä kiloja ylös ja alas, tämä siis ennenkuin tapasimme. Tiedän, että tämä on arka aihe hänelle, enkä ole sitä vielä ottanut puheeksi. Makkarissa hänet torjuessaan olen vedonnut väsymykseen. Miten siis kertoa hänelle hienovaraisesti loukkaamatta mistä se kenkä oikeasti puristaa?? En tiedä onko tämä jokin ohimenevä vaihe, mutta sen tiedän, että jos tämä fiilis jatkuu hamaan tulevaisuuteen, en sitä kestä. En ole pinnallinen ihminen, mutta kuka pystyisi elämään parisuhteessa, jossa kumppani ei ole silmänruokaa, vaatteilla tai ilman.
Olet vain kyllästynyt ja yrität kääntää sen miehen syyksi, ei tässä sen kummemmasta ole kyse.