Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhde jumissa. Mies ei enää kiihota seksuaalisesti.

Vierailija
14.06.2009 |

Mieheni on reilusti(!!!!) ylipainoinen. Alussa asia ei minua haitannut. Hänellä on mitä mahtavin luonne ja arvomaailmamme on samanlaiset. Hän on juuri sitä mitä miehessä toivon. Mutta nyt alkuhuuman jälkeen olen alkanut karttamaan hänen vartaloaan. Hän ei yksinkertaisesti ole ilo minun silmälle. En kaipaa mitään muskelikimppua rasvaprosentilla nolla, vaan sopusuhtaista normaalia miehen vartaloa. En itsekään ole missään mallinmitoissa, mutta ylipainoiseksi en itseäni sanoisi. Ja miehelle olen tähän asti kelvannut oikein hyvin (sikäli puheisiin on uskomista). Mieheni on koko ikänsä kamppaillut painonsa kanssa ja se onkin pomppinut monia kymmeniä kiloja ylös ja alas, tämä siis ennenkuin tapasimme. Tiedän, että tämä on arka aihe hänelle, enkä ole sitä vielä ottanut puheeksi. Makkarissa hänet torjuessaan olen vedonnut väsymykseen. Miten siis kertoa hänelle hienovaraisesti loukkaamatta mistä se kenkä oikeasti puristaa?? En tiedä onko tämä jokin ohimenevä vaihe, mutta sen tiedän, että jos tämä fiilis jatkuu hamaan tulevaisuuteen, en sitä kestä. En ole pinnallinen ihminen, mutta kuka pystyisi elämään parisuhteessa, jossa kumppani ei ole silmänruokaa, vaatteilla tai ilman.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten kyllä olet pinnallinen ihminen tai et ole aidosti koskaan rakastanutkaan miestäsi.

Toivottavasti miehesi pääsee eroon sinusta!

Vierailija
2/21 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tottakai se häiritsee. Voisiko asiasta jotenkin keskustella? En minäkään syttyisi mistään kasasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko asiasta jotenkin keskustella?

ja sitä kovasti toivonkin. En vain tiedä kuinka semmoinen asia kerrotaan. Tuntuu niin pahalta miehen puolesta jo valmiiksi, koska tiedän, että hän pahoittaa mielensä, kerroin asian miten päi tahansa.

Vierailija
4/21 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
5/21 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisit ehdottaa miehellesi että laihduttaisitte yhdessä. Sinun ei siis tarvitsisi suoraan sanoa mihellesi että "en halua sinua enää koska olet lihava" vaan "nyt laitetaan elämäntavat remonttiin!" Alatte molemmat syömään terveellisemmin, ja käytte vaikka iltaisin yhdessä lenkillä.

Vierailija
6/21 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä tietysti lohdutat häntä. Ymmärrän kyllä sua, ap. Hirveän paljon on kiinni siitä millaiset puhevälit teillä yleensä on, miten avoimesti puhutte toistenne kanssa ja kuinka paljon "siedätte" toisiltanne. Joudut kyllä miettimään sanojasi tarkkaan, mutta suosittelen puhumista mahdollisimman pian. Asiat voivat mennä pahasti solmuun jos liian pitkään vain torjut ja syyttelet väsymystä. Ajattele niin päin, että miehesi on ansainnut kuulla totuuden. Kohta hän luulee, ettet rakasta häntä enää.

Onko miehesi ruokatottumuksissa sellaista mihin voisit vaikuttaa, jonka muuttamista voisit ehdottaa? Että olisi joku konkreettinen asia, johon tarttua ja josta aloittaa.

Vierailija
7/21 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika säälittävää, jos on parisuhteessa ihmisen kanssa, joka ei kiinnosta fyysisesti. Tämä siis tuolle ekalle vastaajalle. Voihan sitä halutessaan pakottaa itsensä olemaan vaikka puhelintolpan kanssa, mutta mitä järkeä siinä on. Miehille asia on paljon yksiviivaisempi, jos kumppani ei kiihota fyysisesti niin sitten sen kanssa ei olla. Miehet eivät ihmettele, jos nainen lempataan suuren ylipainon vuoksi. Mutta joo, ehkä sun pitäisi miettiä, miten haluaisit asiasta itse itsellesi kerrottavan. Mä kyllä haluaisin kuulla, jos mussa olisi jotain sellaista vikaa, minkä voi korjata helposti.

Vierailija
8/21 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedän, en voi pitkittää asiaa enään. Syömme ihan suht terveellisesti ja ulkoilemme yhdessä. Hän tekee fyysisesti todella raskasta työtä ja saa myös sitä kautta liikuntaa. Mutta mitä olen hänen puheitaan kuunnellut aikaisemmista laihdutuksista, se on todella työn ja tuskan takana. Hän elää ihan minimiruualla ja siltikin painon putoaminen kestää todella kauan. Ja kun ihannepaino saavutetaan ja palataan normaaliin elämäntyyliin, kuinkas käykään. Paino alkaa tulla takaisin. Hän on ruumiinrakenteeltaan jo valmiiksi iso, minkä otan huomioon, mutta myös sitä läskiä on paljon.

AP

Vierailija
9/21 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika säälittävää, jos on parisuhteessa ihmisen kanssa, joka ei kiinnosta fyysisesti. Tämä siis tuolle ekalle vastaajalle. Voihan sitä halutessaan pakottaa itsensä olemaan vaikka puhelintolpan kanssa, mutta mitä järkeä siinä on.

Inhosin niitä pullonpohjahartioita ja vääriä sääriä, mutta loppujen lopuksi siinäkin oli kyse ihan muusta kuin fyysisyydestä. Silloin ihminenkään ei ole oikea, koska sieltähän ne halut lähtee, korvien välistä. Nyt kun mulla on isomahainen mies, jota rakastan enemmän kuin mitään ja olen myös hänelle se oikea, vaikka läskiä on puolet enemmän kuin mitä kuuluisi, niin haluja se ei ole vienyt.

Siksi toivon että ap:n mies saa jotain joka rakastaa häntä aidosti!

t: 2

Vierailija
10/21 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on lihonut kymmeniä kiloja tapaamisemme jälkeen. Seksi on nykyisin vastenmielistä, en voi sille mitään, että lätisevä läski ei kiihota. Ei niistä tuntemuksista järkeilemällä pääse eroon.

Vierailija
11/21 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valittaa teille hienovaraisesti rupsahtaneista rinnoista ja raskausarvista. Ei muuta kuin otatte kritiikin rakentavasti vastaan!

Vierailija
12/21 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valittaa teille hienovaraisesti rupsahtaneista rinnoista ja raskausarvista. Ei muuta kuin otatte kritiikin rakentavasti vastaan!

Vierailija
13/21 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintojen rupsahtaminen ja raskausarvet johtuvat raskaudesta, ylipaino siitä, että syö liika tai väärin - eihän niitä voi verrata!

Mutta ap, jos laihdutuskuurit eivät tehoa (niinkuin ne eivät usein tehoakaan), on muutettava ruokailutottumuksia ja ns elämäntapaa kokonaan. Hyvä yhteinen projekti teille. Onko mies käynyt kunnon tutkimuksissa, joissa selviäisi miksi paino on niin korkea vaikka ilmeisesti kuluttaakin paljon? Syökö jotenkin huomaamattaan esim pullakahveja, karkkia, onko koskaan kunnolla nälkä ennenkuin syö? Uskon, että on monia konkreettisia asioita joihin voitte tarttua.

Vierailija
14/21 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saamisen syy.

Kai se mieskin voi sanoa, että kolme lasta lihottivat...

Vierailija
15/21 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvista ei pääse eroon kuin leikkauksella eikä aina silläkään. Kaljamaha on sitten aivan eri asia.

Vierailija
16/21 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

i]Onko mies käynyt kunnon tutkimuksissa, joissa selviäisi miksi paino on niin korkea vaikka ilmeisesti kuluttaakin paljon? Syökö jotenkin huomaamattaan esim pullakahveja, karkkia, onko koskaan kunnolla nälkä ennenkuin syö? Uskon, että on monia konkreettisia asioita joihin voitte tarttua.

[/quote]

Ja mitään herkkuja hän ei syö ollenkaan. Ehkä kerran kuussa herkuttelemme pizzalla, mutta muuten teemme ruoan itse eikä käytetä erityisen paljon esim. voita ruoanvalmistukseen. Helposti voisi luulla, että kyse on tässä tapauksessa ruumiinrakenteesta ja siitä, että hän vain sattuu olemaan iso mies eikä sille mitään mahda, mutta kuitenkin hänen muu perheensä, isä, siskot ja veli on "normaali"kokoisia kaikki.

AP

Vierailija
17/21 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
18/21 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät osaa sitoutua

Vierailija
19/21 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos AP antaisi tuon miehen takaisin vapaille markkinoille, niin hän voisi löytää arvoisensa naisen ja elää onnellisena.

Vierailija
20/21 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on lihonut kymmeniä kiloja tapaamisemme jälkeen. Seksi on nykyisin vastenmielistä, en voi sille mitään, että lätisevä läski ei kiihota. Ei niistä tuntemuksista järkeilemällä pääse eroon.

Olen lihava samoin puolisoni, mutta en ole koskaan kuullut läskin lätisevän. Puhut paskaa, ei läski lätise.