Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pehe "onnesta" yksin elämään =(

Vierailija
14.06.2009 |

Miten tästä voi koskaan toipua kun mies lähti vuosikymmenien yhteiselämän jälkeen toisen naisen luo?? Romutti siis mun mailman totaalisesti! ei ole töitä (lapset olen hoitanut kotona) opiskeluistakin on aikaa..pienet lapset joille en tiedä miten asian selittää. Isä haluaa toki olla lastenkanssa niin paljon kuin mahdollista, mutta mun on vaikeaa alkaa heti ns. normaalielämää elää niinkuin mieheni tekee...olettaa et mullakin on kaikki ihan loistavasti kun itse on uuden rakkauden lumoissa!!!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun miehesi on lasten kanssa, käytä se aika tilanteesi selvittämiseen: työ, opintojen ajantasaistaminen, mahd uuden asunnon hankkiminen, raha-asiat jne. On hyvä, jos voit tehdä tätä omassa rauhassa. Tee siis ihan käytännön juttuja, pari kerrallaan. Saat siitä itseluottamusta. Ei se surua vähennä, suru menee ohi ajan kanssa.

Miehen "halu olla lasten kanssa" merkitsee myös taloudellista vastuuta lapsista. Toivottavasti hän kantaa sen. Jos sinulla on nyt tiukkaa, hänen tulee tukea enemmän, se on lasten etu (en yhtään tiedä mitä lastenvalvojat yms sanovat moisesta, mutta minusta se käy järkeen).

Ajan kanssa toivut kyllä. Töihin ja opiskelemaan vaan, oman elämän alkuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi