Poikien äidit: Millaista tyttöystävää/avokkia/vaimoa et missään nimessä toivoisi pojallesi?
Kommentit (16)
Noin muuten uskon, että ongelmat on selvitettävissä etenkin noin päin kun oma lapseni on se mies. En pelkää poikani puolesta vaikka tuleva rakkaansa olisi esim. masentunut.
Sen sijaan jos ei ottaisi poikani tunteita huomioon tai muuten olisi tunnekylmä tai liian laskelmoiva niin.... *puistatus*
joka on pukannut lapsia vähän joka miehelle.
-eronnutta
-yh-äitiä
-yli 3v poikaani vanhempaa
-vahvasti jotain aatetta edustavaa (punk-,kettutytöt,luonnonsuojelu jne)
-naista joka ei halua missään nimessä hankkia lapsia
ihmistä joka on narsisti, mustasukkainen, omistushaluinen, joka haluaa katkaista poikani välit meihin.
Kaikki käy, ja mielellään ihminen joka on hyvällä itsetunnolla varustettu, joka ei koe että poikani perhe on jonkin tason uhka hänelle.
toivon että olisi uskovainen, joten ei-uskovaista vaimoa en suosittele ottamaan.
Sellaista joka koko ajan motkottaa ja vaatii mun pojaltani mitä itse haluaa.
Sellaista joka maksattaa mun pojallani kaiken.
Sellaista jolla ei olisi aikomuksenakaan yrittää tulla minun kanssani toimeen.
Sellaista kuka lapset tehtyään alkaisi vaatimaan heti eroa.
Sellaista joka olisi kouluttamaton, kiroilisi, ryyppäisi, eikä osaisi käyttäytyä.
ihmistä joka on narsisti, mustasukkainen, omistushaluinen, joka haluaa katkaista poikani välit meihin. Kaikki käy, ja mielellään ihminen joka on hyvällä itsetunnolla varustettu, joka ei koe että poikani perhe on jonkin tason uhka hänelle.
Tähän lisäyksenä vielä, että tupakoitsijaa.
Mutta en ainakaan haluaisi narttumaista tai tyhmää miniää.
Sellaista joka koko ajan motkottaa ja vaatii mun pojaltani mitä itse haluaa.
Sellaista joka maksattaa mun pojallani kaiken.
Sellaista jolla ei olisi aikomuksenakaan yrittää tulla minun kanssani toimeen.
Sellaista kuka lapset tehtyään alkaisi vaatimaan heti eroa.
Sellaista joka olisi kouluttamaton, kiroilisi, ryyppäisi, eikä osaisi käyttäytyä.
viisaasti valitseva, takuuvarmasti. Joten hänelle kelpaava kelpaa mullekin. En edes epäile, että olisi huono valinta, koska jo epäily miniän kelvollisuudesta aiheuttaa anopin ja miniän välille kismaa, jota en halua.
Näitä on täällä tullutkin aika hyvin.
Tyhmää, ilkeää, manipuloivaa... Toki myös toivon ettei poikani ala vaikkapa 18-vuotiaana seurustelemaan 45-vuotiaan yh.n kanssa...
Tosin poikani on vielä niin pikkuinen etten tiedä vielä mitään hänen mieltymyksistään. Poikaystävän kotiin tuominenkaan ei olisi ongelma, en kärsi homofobiasta.
- on kouluttamaton eikä halua kouluttautua
- tietoisesti työtön - ei halua vakituista työtä- elää miehen kustannuksella tarkoituksellisesti
- onepäitsenäinen
- epärehellinen
- epäluotettava
- ei halua säästä tavoitteisiin/ tuhlaa perheen rahaa pinnallisuuksiin
- ei sitoudu perhe-elämän tavoitteisiin
- ei halua hoitaa lapsia ( ei kannata ajatella lasten tekoa- jos ajattelee näin!!!), mutta hoitaa itseään
- valittaa pikkuasioista kuten rakennekynsien katkeamisesta
- inhoaa periaatteessa miehen sukua
eikä anna pojankaan sitten nähdä vanhempiaan.
* tunteeton, kylmä, narsistinen
* väkivaltainen
* alkoholi/pettämis/uhkapeli-ongelma
* hyväksikäyttävä
Muuten kaikki ok, ainakin noin periaatteessa.
kaikki muu käy, kunhan tekee lapseni onnelliseksi :)
väkivaltaista, päihdeongelmaista, huono käytöksistä... Ei ole kyllä tyttöystävät vielä ajankohtaisia meillä.