Minkä ikäisellä potenssiongelmia?
Voiko 48-vuotiaana tulla potenssiongelmia ilman mitään sairautta? Mieheni on tutkimuksissa, meillä ennen kovasti aktiivinen seksielämä, nyt ei enää, koska ei pysy kovana.Olen 10 vuotta miestäni nuorempi, enkä ole läski enkä susirumakaan. mieheni on myös normaalipainoinen , urheilullinen ja hyvännäköinen, mutta yhtäkkiä tämä ongelma.
Kommentit (3)
Asia ei minua niin kovasti haittaa vielä, hän kyllä minut tyydyttää seksuaalisesti, mutta itse jää vaille orgasmia usein nykyään.Mitä tälle asialle voi edes lääkäri tehdä?Onko tämä nyt lopun alkua?Harmi, että tässä vaiheessa, kun olisi vihdoin aikaa toisillemme, lapsetkin jo aika isoja, eikä muita ongelmia näköpiirissä ole.Kestän toki tämän,mutta tämä varmasti syö suhdetta pitemmän päälle.Nyt ongelmaa on esiintynyt vain muutaman kuukauden ajan.
Heips, ei se iästä johdu. Jos se on todallista, tarkoitan että miehesi on varmasti halukas sinuun, niin silloin kyllä on paras mennä lääkärin juttusille. Sieltä saa varmasti paremman vastauksen kuin näiltä sivuilta. En tiedä minkä ikäisenä tuollainen vaiva voisi tulla, olen vasta 58 v. ja kaikki toimii upeasti tyttöystävän kanssa.
eki
kyse ei ole aina sairaudesta vaan ohi menevästä ongelmasta. meillä on ollut myös näitä hetkittäisiä häiriöitä (30v.) todella usesasti naiset ottavat ne vaan turhan henkilökohtaisesti vaikka kyseessä on miehelle erityisen "nolo" (mutta normaali ja todella tavallinen) tilanne.
kaiken ikäisillä voi olla potenssiongelmia monesta eri asioista johtuen. meillä potenssiongelmiin vaikuttavat monesti stressi, väsymys ja työkiireet.