Millainen vihkisormus tuoreilla morsiamilla on?
Minkälainen vihkisormus sinulla tai tietämälläsi tämän tai viime vuoden morsiamella on? Onko sinulla 1 vai 2 sormusta käytössä? Oletko valintaan tyytyväinen? Kuvakin olisi kiva!
Kommentit (17)
Itsetehdyt keltakultaiset sormukset, ei kiviä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tuore morsian?
Vastakohta vanhalle (yli 30v) ja eltaantunelle...
Mulla on valkokultainen rivitimanttisormus. Aika perus. Käytän keltakultaisen kihlan kanssa (siinä 1 timantti) tai sitten toisen keltakultaisen timanttisormuksen kanssa jonka sain joskus joululahjaksi.
Kiitos, näitä mielellään lisää!
Tuoreella morsiamella tarkoitin tänä tai viime vuonna avioitunutta/avioituvaa. En siis 10 vuotta sitten häitään juhlineita, koska kiinnostaa tämän päivän morsianten sormukset. :)
Keltakultaiset sileät sormukset, inhoan kiviä ja koukeroita.
Menimme elokuussa naimisiin, mutta sormuksen valinnassa en noudattanut mitään *tuoteita* trendejä.
Vierailija kirjoitti:
Menimme elokuussa naimisiin, mutta sormuksen valinnassa en noudattanut mitään *tuoteita* trendejä.
Nro 8, millainen sormusvalintasi sitten oli? :)
Itse harkitsen valkokultaisia sormuksia: sileää ja rivitimanttia (puoliallianssi). Mietin vain, ovatko ne liian huomaamattomia, eli pitäisikö olla 1-kivinen timanttisormus ja rivitimantti. Vai käytännöllisemmät sileä ja puoliallianssi.
Kultainen Kalevalan filigraanisormus, vain yksi. Vihitty 1977.
tuleva morsian kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nro 8, millainen sormusvalintasi sitten oli? :)
Itse harkitsen valkokultaisia sormuksia: sileää ja rivitimanttia (puoliallianssi). Mietin vain, ovatko ne liian huomaamattomia, eli pitäisikö olla 1-kivinen timanttisormus ja rivitimantti. Vai käytännöllisemmät sileä ja puoliallianssi.
Huomaamattomia kenelle? Sinuna noudattaisin vain omia mieltymyksiäsi. Minulla on keltakultainen jossa useita pieniä kiviä. Kiville keskeisin kriteeri oli, että ei mitään pinnasta ylös nousevaa mikä raapii ja jää hanskoihin/ vaatteisiin kiinni. Eli tämä sopii minulle, ihan sama mitä muut näkevät tai ajattelevat.
-sama nro8
Itsekkn olen kiinnostunut millaisia sormuksia nykyään ostetaan, mutta kellään tutulla ei ole häitä tiedossa ja netistä ei oikein löydy aiheesta keskusteluja kuin vuosien takaa. Ilmeisesti suurimmalla osalla suomalaisista on ihan perussileät sormukset?
Timanttisormus löytyy yhdellä kivellä. Ja allianssi sen rinnalla.
Tämän kaltainen mutta pyöreällä keskikivellä:
Kutakuinkin tämmönen, mutta viidellä kivellä. Halusin kapean ja ajattoman, sellaisen, jota voi käyttää aina, ei takerru hanskoihin ym. eikä ole liian pramea.
https://kohinoor.fi/tuotteet/timanttisormukset/helene-033-235k-25/
Tykkään kyllä kovasti esim. Keto-sormuksista värikkäillä kivillä, mutta ajattelin, että trendikäs sormus voi tuntua myöhemmin vanhanaikaiselta.
Vierailija kirjoitti:
https://www.piecebypiece.fi/unelmien-vihkisormus-teetettyna/
Miten nämä toimii yhdessä, eikö sormukset kuluta toisiaan?
Vierailija kirjoitti:
Kutakuinkin tämmönen, mutta viidellä kivellä. Halusin kapean ja ajattoman, sellaisen, jota voi käyttää aina, ei takerru hanskoihin ym. eikä ole liian pramea.
https://kohinoor.fi/tuotteet/timanttisormukset/helene-033-235k-25/
Tykkään kyllä kovasti esim. Keto-sormuksista värikkäillä kivillä, mutta ajattelin, että trendikäs sormus voi tuntua myöhemmin vanhanaikaiselta.
Nro 15, käytätkö siis pelkästään yhtä sormusta vai onko sinulla sekä vihki ja kihla? Sormuksesi kuulostaa fiksulta ja käytännölliseltä valinnalta. :)
Suomalaiset eivät taida kehdata laittaa kuvia omista sormuksistaan.