Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestätte esimiehenänä naista jolla

Vierailija
13.06.2009 |

ei ole mitään edellytyksiä toimia esimiehenä?

Olen juuri ekan kerran elämässäni törmännyt tällaiseen ja olen aivan ymmällä, miten toimia hänen kanssa, kun huutaa ja simputtaa kaiken aikaa alaisiaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeita pomoja on miehinäkin pilvin pimein.

Vierailija
2/10 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap korjaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taloudellisesti riippuvainen.

Vierailija
4/10 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole suora esimieheni vaan pari pykälää ylempänä. Joudun kuitenkin ajoittain olemaan tekemisissä hänen kanssaan.

Muuten meillä mukavat työtoverit, mutta en tajua mitä johtajien päässä on liikkunut kun tämän naikkosen ovat rekrytoineet. Ei ole edes mikään vanhapiika vaan ihan perheellinen, joten jotain inhimillistä aspektia luulisi omaavan. Kaiketi paha vikatikki ja milläs siitä nyt eroon pääsee? Tämä ihminen on vielä tosi iso johtaja meillä, mutta näyttää se johtajillakin viiraavan. Ja musta tuntuu, että mitä suurempi pomo sitä pimeämpi pääkoppa sosiaalisten taitojen osalta.

No joo, mä olen päättänyt, että vältän tätä ihmistä kaikin keinoin töissä niin silloin ei tule vitutuksia. En mene samaan kahvipöytään tauoilla ja lähden heti jatkamaan töitä, jos hän tulee kahvipöytäämme. Samoin pyrin hoitamaan pakollisen viestinnän sähköpostilla hänen kanssaa. Silloin on myös kirjallinen todiste, että olen homman hoitanut eikä hän pääse moittimaan töiden tekemättömyydestä.

Esitän kyllä hänelle "happy facea" eli kun tulee käytävällä vastaa hymyilen oikein leveän jenkkihyvyn ja tervehdin :D Luulee kai, että pidän hänestä kovastikin...

Toivon kyllä että kyseinen ihminen hiostettaisiin ulos firmasta. Ja meillä ei kukaan tykkää kyseisestä ihmisestä eikä kukaan tule hänen kanssaan toimeen. On NIIIIIN hankala ihminen. Tekisi mieli antaa hänet oikein käytännön esimerkiksi jollekin huuhaa Personnel- konsultille aiheesta "totaalisen epäonnistunut rekrytointi".

Vierailija
5/10 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei esimieheksi valitakaan joukosta kyvykkäintä, vaan sellainen joka pyrkii tähän asemaan eniten ja on valmis piiskaamaan muita.

Vierailija
6/10 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten meillä mukavat työtoverit, mutta en tajua mitä johtajien päässä on liikkunut kun tämän naikkosen ovat rekrytoineet. Ei ole edes mikään vanhapiika vaan ihan perheellinen, joten jotain inhimillistä aspektia luulisi omaavan.

Vierailija
7/10 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu esimieshän on aina se pääpiru joo just joo, ei osaa mitään ja ei ole kyvykäs, juuuuu :D

Helppohan se on alamaisena aina marista. MÄ en tajua miten esimiehet jaksaaa noin tyhmiä alamaisia

Vierailija
8/10 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen jonkun arvon av-mamman mielestä luuseri, niin ihan vapaasti.

Ei sitä naista kestänyt kukaan. Ymmärrän kyllä hyvin miksi hänet oli valittu. Niin lipevää naista en ole ikinä tavannut. Uusille työntekijöille ja ylemmilleen hän oli hyvinkin mukava ja iloinen. Mutta kun iso pomo lähti ja uuteen oli tutustunut niin johan alettiin.

Ihan vain esimerkkinä: kokki oli vähän myöhässä ruoan kanssa (syy: kuorma oli tullut kaksi tuntia myöhässä). Esimies raivostui asiasta niin että huusi ne normaalit sä oot aina myöhässä , sä et edes osaa olla ajoissa, sä onn aivan toivoton ja pisteeksi huudolleen heitti ison kokkiveitsen kokin jalkoja kohti. Ja tämä on ihan tosi juttu! Ajatelkaa! Onneksi kokki ehti väistää.

Näitä erilaisten tavaroiden paiskomisia ja solvaamisia kun oli aikansa kuultu ja katsottu, pidettiin kriisikokous. Paikalle tuli myös se iso pomo. Mikä oli esimiehen selitys? No kun hän ei luota meihin ja meidän ammattitaitoon. Hän ei voi vielä meihin luottaa kun luottamus ei synny vaan sormia napsauttamalla vaan ottaa aikaa. Ok, näinhän se on, mutta aikaa oli kulunut silloin jo yli vuosi.

Tämä nainen ei ikinä oppinut luottamaan vaan lähti kun kaksi vuotta oli mennyt. Minä häivyin jo ennen sitä. Kai hän varmaan riehuu eikä luota keneenkään jossain muualla. Ehkä tuolla ap-raukalla pomona nyt.

Vierailija
9/10 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu esimieshän on aina se pääpiru joo just joo, ei osaa mitään ja ei ole kyvykäs, juuuuu :D

Helppohan se on alamaisena aina marista. MÄ en tajua miten esimiehet jaksaaa noin tyhmiä alamaisia

Että oikeen ALAMAISIA on hällä :D

Vierailija
10/10 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan vastaava tapaus tuo pomo. En nyt viitsi yksityiskohtaisesti kertoa kaikkia hänen tempauksiaan, jottei minua tunnisteta. Ilmeisesti kaikki sivistymättömät av-mammat kuvittelevat, että täällä kirjoittaa joku siivoojan planttu, jonka siivooja-esimies käski pyyhkimään pytyn kunnolla...

Mä olen itsekin suuren firman ylempi toimihenkilö, joten ihan tämän tasoisesta touhusta ei ole nyt kyse.

Meillä tämä esimies kyykyttää ylempiä toimihenkilöitä ihan surutta; pistää KTM:n, jolla 15 vuotta työkokemusta esimiestehtävistä, asettelemaan konttorin koristekukkia hänen mieleisiinsä paikkoihin ja pyyhkimään näistä vehkoista pölyjä ym. simputukseksi suoraan nimitettävää...

Meillä on vuoden aikan irtisanoutunut lähes 10% meidän työntekijöistä ja syynä on tämä kyseinen esimies. Ja syy on varma, he ovat itse sanoneet kahvipöydässä irtisanoutumisen syyksi tämän esimieshen toiminnan.

Mun ainoa motivaatio tällä hetkellä olla siellä töissä on hyvä palkka ja mukavat työtehtävät. Sain aikoinaan vedätettyä itselleni hyvän palkan hyvän työkokemukseni siivellä ja kilpailutilanteessa. Mutta kunhan taloustilanne kohenee lähden kilpailuttamaan itseäni muualle. Mun alalla kun on pulaa työntekijöístä, onneksi.

t. 5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi