Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna mun rakastaa häntä

Vierailija
12.06.2009 |

On jotenkin torjuva, jos yritän halata, pussata tai huomioida. Välillä kuitenkin selvästi haluaa, että osoitan rakkautta. On ollut koko suhteen ajan tämmöinen (6 vuotta yhdessä). Miksi tekee noin, että samaan aikaan sekä työntää pois että pyytää lähelleen? Välillä ihmettelee ääneen, että miten mä oon voinut kestää häntä näin kauan. Huono itseluottamus? Vai mitä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ahdistaa jatkuva lähentely (olen nainen), mutta tykkään tosi paljon olla lähellä silloin kun siltä tuntuu. Käytännössä tämä menee niin, että oon koko ajan työntämässä miestä pois, kun ahdistaa, mutta silloin tällöin sattumalta meitä halituttaa yhtä aikaa ja molemmilla on kivaa. Mies ei kyllä tykkää tämmöisestä säännöstelystä, mutta tämä lienee näitä ikuisuusongelmia, joihin ei oo ratkaisua (ollaan oltu yhdessä 10 vuotta).

Mulla ei oo huonoa itseluottamusta, mutta jokseenkin tiukat rajat omalle reviirille. En tykkää, kun niistä tullaan ryskyen yli kaiken aikaa.

Vierailija
2/5 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono omatunto pikemminkin...

Mistä ihmeestä sillä huono omatunto olisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistähän ihmeestä? Mietipä sitä.

Vierailija
4/5 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuo kolmonen ja asia nyt vain on niin, etten tykkää rajojen ylityksistä (kuten ei ap:n mieskään mielestäni), eikä mulla ole kerrassaan mistään huono omatunto. No ehkä siitä, ettei mies saa aina halutessaan läheisyyttä.

Ap, jos pystyt niin yritä hyväksyä miehesi tuollaisena. Läheisyyden niukkuudella ei ole mitään tekemistä rakastamisen määrän kanssa!

Vierailija
5/5 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuo kolmonen ja asia nyt vain on niin, etten tykkää rajojen ylityksistä (kuten ei ap:n mieskään mielestäni), eikä mulla ole kerrassaan mistään huono omatunto. No ehkä siitä, ettei mies saa aina halutessaan läheisyyttä.

Ap, jos pystyt niin yritä hyväksyä miehesi tuollaisena. Läheisyyden niukkuudella ei ole mitään tekemistä rakastamisen määrän kanssa!

Tuntuu vaan tosi pahalta, kun haluaisin osoittaa rakkautta vaikka halaamalla pitkän työpäivän jälkeen ja mies selvästi kokee sen epämukavaksi. Miten sitä rakkautta sitten voisi osoittaa? Itse olen perheestä, jossa on halittu paljon. Ja kyllä siis mun mies itsekin välillä halaa tai pussaa mua, mutta mä haluaisin sitä paljon enemmän kuin mies.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi