Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä kukaan käy K-kaupassa?

Vierailija
12.06.2009 |

Kävin tänään pitkästä aikaa K:ssa, tällä kertaa Itiksen KKK-marketissa. Kaikki n. euron kalliimpaa kuin S-marketissa ja onneton valikoima. Tarvitsin jauhelihaa, sitä oliki hylly täynnä, kaikki erilaisia Pirkka ( yök ) jauhelihoja, ja kaikkissa viimeinen käyttöpäivä tänään tai huomenna. Onneksi huomasin sitten erillisen laarillisen Snellman-jauhelihaa, varmaan sata pakettia jälkellä, ja KAIKISSA viimeinen käyttöpäivä tänään! Eikä niitä ollut edes merkitty mitenkään.

Aiemmin olen ostanut K-kaupasta vahingossa mm. margariinia ,joka vanheni seur. viikolla, yök.

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itiksen KKK-marketissa"

Mitähän kauppaa tarkoitat?

Vierailija
82/102 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja koska Pirkka-tuotteet ovat minusta todella hyviä. Osa niistä on sellaisia, ettei meillä muita merkkejä sitä kyseistä lajia suostuta syömään eli roudaan tiettyjä juttuja ja ihan maitoa & leipää sieltä. Muuten teen normiostokset aina S-marketissa, koska se on isompi = paremmat valikoimat. Lähikaupaksi meidän K ei mielestäni ole erityisen kallis. Varmaan kauppias vaikuttaa aika paljon Koossa siihen, millainen on valikoima ja kuinka tuoreena se pystytään pitämään. Itse annan aina palautetta (kaikissa kaupoissa), jos huomaan vanhentuneita tuotteita tai haluan esittää toiveita valikoiman suhteen. Suosittelen!

Pirkka on ala-arvoista schaissea!!

Luulitko että se on kotimaista laatua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn eri kaupoissa, koska en halua, että on yksi monopoli. Lisäksi mulla on pieni K-kauppa kävelymatkan päässä ja hintataso on sama kuin viereisessä Salessa, joka on ainakin tässä kylässä S-ryhmän kallein kauppa. Siellä on myös enemmän gluteenittomia tuotteita, joita aikuinen poikani tarvitsee - hän käy täällä pari kertaa kuussa syömässä. Isompiin marketteihin on sen verran matkaa, että pitää mennä autolla ja autossa maksaa muukin kuin polttoaine. 

Vierailija
84/102 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ostan naudan jauhelihaa, uskoisin kyllä että se on edelleenkin naudan jauhelihaa, oli pakkaaja sitten kuka tahansa. Joka kerta liha on ollut hyvälaatuista ja tuoretta, työskentelen ravintolakokkina eli uskoisin erottavani mikä on hyvää ja mikä ei ;). Se että jauhelihaan jauhetaan vähän muutakin kuin sitä paistia ei tule minulle yllätyksenä- niistä se paras maku tulee!

Ei pidä paikkaansa. Ostan kauppahallista juuri jauhettua lihaa.

Pakattuihin lihoihin suihkutetaan säilöntäaineita..

Monta kertaa on todettu ja testattu että lihatiskeiltä ostettu jauheliha kuhisee bakteereita verrattuna tyhjiöpakattuihin.

Vierailija
85/102 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itiksen KKK-marketissa"

Etkö huomannut että joku tomppeli on nostanut 7v vanhan ketjun? Kyllä siinä ajassa kaupat ja niiden nimet muuttuvat.

Vierailija
86/102 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin tänään pitkästä aikaa K:ssa, tällä kertaa Itiksen KKK-marketissa. Kaikki n. euron kalliimpaa kuin S-marketissa ja onneton valikoima. Tarvitsin jauhelihaa, sitä oliki hylly täynnä, kaikki erilaisia Pirkka ( yök ) jauhelihoja, ja kaikkissa viimeinen käyttöpäivä tänään tai huomenna. Onneksi huomasin sitten erillisen laarillisen Snellman-jauhelihaa, varmaan sata pakettia jälkellä, ja KAIKISSA viimeinen käyttöpäivä tänään! Eikä niitä ollut edes merkitty mitenkään.

Aiemmin olen ostanut K-kaupasta vahingossa mm. margariinia ,joka vanheni seur. viikolla, yök.

No mä en oo koskaan käynyt Itiksen K-marketissa, en ole tainnut koskaan käydä koko Itiksessä.

Vierailija
87/102 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Itiksen KKK-marketissa"

Etkö huomannut että joku tomppeli on nostanut 7v vanhan ketjun? Kyllä siinä ajassa kaupat ja niiden nimet muuttuvat.

No mikähän muun nimi on muuttunut kuin kolmen koon kookauppa?

Ja miksi muuttui?

-no siksi että kkk viittaa suoraan erääseen usalaisen järjestöön. Ja tätähän ei suomalaiset vatipäät tajunneet ensin selvittää, ennen kuin laittoivat k-kaupalleen tuollasen nimen.

Katsopa vaikka googlesta kkk

Vierailija
88/102 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh. Käykää kaikki Mellunmäen Masissa. Kauppaa rempaattiin monta kuukautta uuteen uskoon. Ja voi härregud, mikä oli lopputulos. Se on sellainen härdelli, jossa osa kamoista on laittettu väljästi reunoille (siis tilaa on vaikka rekka-auton kääntyä): etikkakurkut, maustejauhot, vissyvedet. Mutta sitten kaikki muu on ängetty sellaisen pyörteen keskelle. Leivät, lihat, hedelmät, valmisateriat, juustot. Vielä kun kauppias kärrää purkamattomat tavaralaatikot sinne tukkeeksi...

Mitään et löydä, ja kaikki on hinnoiteltu euron kalliimmaksi kuin missään lähialueen kaupassa - oli sitten kyse saman kaupparyhmän tai kilpailijan liikkeestä.

Vierailija
89/102 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

K niinkuin Kaikkein Kallein ... Kämäisin ja Kuppaisin...

Ihmettelen ihan samaa, miksi kukaan vie eurojaan johdonmukaisesti kaikkein kalleimpaan kauppaan ?

Vierailija
90/102 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn Itiksen K-Citymarketissa koska kotoota sinne on vain parisataa metriä.

Vierailija
91/102 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louhelan k-market. Kävin ja en enään ikinä. Salessa, johon kokoluokkansa puolesta vertaan on ihan oleellisesti halvempi. Kiersin siis hyllyvälit läpi silmäillen hintoja. Sanoin kassalla että terveisiä kauppiaalle että en koskaan enään käy hintojen takia. Olen siis duunari ja eväät hommaan aina ruokiksella ja välillä eväät mukaan.

Eihän siinä, ei se ole tyhmä joka pyytää.

Suomessa on vielä liikaa ihmisiä jolle ei merkistystä maksaako vakiotuote 1.99 tai 2.79.

Minulle on.

Toivotin kyllä kassalle hyvät työpäivät kun eihän se hänen vika ole🤣

Vierailija
92/102 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl_fani kirjoitti:

K niinkuin Kaikkein Kallein ... Kämäisin ja Kuppaisin...

Ihmettelen ihan samaa, miksi kukaan vie eurojaan johdonmukaisesti kaikkein kalleimpaan kauppaan ?

Koska ihmiset tykkäävät eri asioista eikä kaikille hommat ole niin euron päälle. Minulle k-kauppa ei ole liian kallis, pidän sen valikoimasta, käyn siellä. 

Vierailija
93/102 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen perheitä, jotka käyvät jossain Citymarketissa "kun sieltä saa Plussaa". Samalla ostosmäärällä saa S-ryhmästä PALJON enemmän rahaa takaisin. Ja todellakin, K-markettien valikoimat sitä Pirkkaa ja vaihtelun vuoksi lisää Pirkkaa, hinnat kalliimmat eivätkä tarjouksetkaan oikeasti halpoja jos vähän vertailee.

Itse käyn sittarissa vaikka prisma halvempi. Koiran tuotteita haen kyllä prismasta.

Täällä tuossa sittarissa ei ole ruuhkia kun taas prisma on yleensä ruuhkainen.

Meillä menee muutenkin ruokaan ihan hirvittävästi rahaa joten muutaman kympin säästö ei vaikuta kun ei tarvitse ruuhkissa jonottaa.

Vierailija
94/102 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että parhast kaupat on K.kauppoja

Vierailija
95/102 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAAS ällöttävän inhottava ulostulo tältä meidän pääministeriltä. Siis: tulevatko nämä koronat tänne meille pääasiassa näiden ulkomaalaisten mukana vai ei ?

Älä kuule tyttönen laita meidän piikkiin yhtään mitään. Harri Holkerillekkin kävi köpelösti kun sanoi ” minä juon nyt kahvia” kun piti vastata toimittajan kysymykseen. Sai sitten ihan rauhassa juoda kahvinsa. Se on joskus niin pienestä kiinni se, mitä milloinkin vastaa.

Vierailija
96/102 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadullisesti K on tavallisesti parempi, mutta kalliimpi. Siksi käyn sekä K ja S ketjussa päivästä ja tarpeesta riippuen.

Vierailija
97/102 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen työkaveri painotti minulle aina sitä, miten hän ei koskaan enään aio käydä s-ryhmän kaupoissa. Hän oli ollut opiskeluaikoinaan useita vuosia töissä s-marketissa, jossa (hänen mukaansa!) oli huonommat työolosuhteet, huonompilaatuisia tuotteita ja huonommat kanta-asiakasedut kuin K-ryhmällä. Kuulemma K-ryhmän tarjoukset ja plussapiste-systeemi ovat parempia.

Vierailija
98/102 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-marketissa joutuu väistelemään köyhiä.

Itsehän käyn vain Lidlissä.

Vierailija
99/102 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailumielessä kai K-market ja Alepa ovat samanlaiset pienet myymälät. K-Supermarket sitten S-marketin kanssa samanlainen isompi ruokakauppa, kuten myös Lidl menee tähän kokoluokkaan. K-Citymarket ja Prisma sitten hypermarketteja myyden muutakin kuin ruokakaupan juttuja. Halvimmat hinnat löytynevät isoimmista yksiköistä, mutta harvemmalla sellaista lähinurkilla. Itse olenkin miettinyt, että seuraavaa asuntoa katsoessa haluan vähintää isomman ruokakaupan kävelyetäisyydelle kodistani.

Kävin vuosia Prismassa, mutta tympäännyin hevi-osaston laaduttomuuteen. Liian usein tuotteet olivat homeessa, jos et käyttänyt niitä ostopäivänä tai seuraavana. Kaikissa pienissä kaupoissa tuotteiden kierto hitaampi ja päiväyksiä pitää muistaa katsoa. Myyvät paljon herkemmin yliajallakin olevia tuotteita.

Vierailija
100/102 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TAAS ällöttävän inhottava ulostulo tältä meidän pääministeriltä. Siis: tulevatko nämä koronat tänne meille pääasiassa näiden ulkomaalaisten mukana vai ei ?

Älä kuule tyttönen laita meidän piikkiin yhtään mitään. Harri Holkerillekkin kävi köpelösti kun sanoi ” minä juon nyt kahvia” kun piti vastata toimittajan kysymykseen. Sai sitten ihan rauhassa juoda kahvinsa. Se on joskus niin pienestä kiinni se, mitä milloinkin vastaa.

Hei Tatjana sulla on väärä ketju, täällä puhutaan kaupoista. Kokeile aloittaa vaikka oma aihe asiasta, niin ehkä Putin maksaa sulle vielä jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi