Miksi ihmeessä kukaan käy K-kaupassa?
Kävin tänään pitkästä aikaa K:ssa, tällä kertaa Itiksen KKK-marketissa. Kaikki n. euron kalliimpaa kuin S-marketissa ja onneton valikoima. Tarvitsin jauhelihaa, sitä oliki hylly täynnä, kaikki erilaisia Pirkka ( yök ) jauhelihoja, ja kaikkissa viimeinen käyttöpäivä tänään tai huomenna. Onneksi huomasin sitten erillisen laarillisen Snellman-jauhelihaa, varmaan sata pakettia jälkellä, ja KAIKISSA viimeinen käyttöpäivä tänään! Eikä niitä ollut edes merkitty mitenkään.
Aiemmin olen ostanut K-kaupasta vahingossa mm. margariinia ,joka vanheni seur. viikolla, yök.
Kommentit (102)
Cittarissa on usein tarjouksia. Suuri osa ostoksista tulee ostettua tarjoushintaan. Esim. juuri kahvia en ole koskaan ostanut täydellä hinnalla. Minä ainakin kauppoja vertaillessa vertailen niitä hintoja joita olen todella maksanut.
Cittarissa vaan on usein tuohon kahviinkin rajoituksia 2/talous, vaan eipä olekaan Prismassa...
Kätevästi vuoden kahvitilanne taas päivitetty.
Cittarissa on usein tarjouksia. Suuri osa ostoksista tulee ostettua tarjoushintaan. Esim. juuri kahvia en ole koskaan ostanut täydellä hinnalla. Minä ainakin kauppoja vertaillessa vertailen niitä hintoja joita olen todella maksanut.
Cittarissa vaan on usein tuohon kahviinkin rajoituksia 2/talous, vaan eipä olekaan Prismassa... Kätevästi vuoden kahvitilanne taas päivitetty.
Ja kaikki ostettu K-kaupasta. Pressa ja Juhlamokkaa, kallein hinta taisi olla tuo 1,99. En oo meillä päin nähnyt S-kaupoissa kahvia tarjouksessa tämän vuoden puolella.
Ja kaikki ostettu K-kaupasta. Pressa ja Juhlamokkaa, kallein hinta taisi olla tuo 1,99. En oo meillä päin nähnyt S-kaupoissa kahvia tarjouksessa tämän vuoden puolella.
Prisman kahvit kaapissa, 1,89 ilman rajoituksia ja ihan tänä vuonna. Pressaa ostan vain jos on tosi hyvä tarjous ja senkin juotan vieraille, itse kun en tykkää. Tosin se nyt on toisarvoista.
Ollaan ostettu polkupyörää, ruohonleikkuria, tietokonetta, puhelimet yms kaikki S-paikoista eikä vielä olla konkassa. Päinvastoin =)
vasta-argumentit Prismalle kun työkaverit kehuivat. Kiitos tuon lähiSalen, että tuli kokeiltu Ässää =)
Viime päivinä olen vaan tajunnut että kyllä tuo lähi-K on kalliista hinnasta huolimattaan parempi kauppa kuin lähi-S. :/ S-marketista puuttuu kokonaan mm. lihatiski! Samoin kaupan omaa jauhelihaa ei ole ollenkaan (mielelläni ostan tätä sillä hinta-laatusuhde oikein hyvä), hyllyt jotenkin sekavia eikä meinaa löytää sitä mitä etsiikin.
Viime päivinä olen vaan tajunnut että kyllä tuo lähi-K on kalliista hinnasta huolimattaan parempi kauppa kuin lähi-S. :/ S-marketista puuttuu kokonaan mm. lihatiski! Samoin kaupan omaa jauhelihaa ei ole ollenkaan (mielelläni ostan tätä sillä hinta-laatusuhde oikein hyvä), hyllyt jotenkin sekavia eikä meinaa löytää sitä mitä etsiikin.
Ilmeisesti ei....
Nyt siitä on jäänyt tapa, että käyn kaupassa ja maksan lounareilla, mutta usko pois, vaikka meillä ei olis lounareita, en vaihtais kauppaani mihinkään. Ei missään kaupassa saa tälläistä palvelua !!!
Mutta niillä voi ostaa vain ruokatarvikkeita, ei alkoholia, tupakkaa, lehtiä, kosmetiikkaa yms.
Tarkoitettu siihen lähinnä, että haetaan päivänlounas kaupan lämpötiskistä.
just uus Prisma, jossa on käyty. On vaan niin paljon huonommat vihannes- ja hedelmävalikoimat, että mennään takaisin Cittariin.
Jos ostan naudan jauhelihaa, uskoisin kyllä että se on edelleenkin naudan jauhelihaa, oli pakkaaja sitten kuka tahansa. Joka kerta liha on ollut hyvälaatuista ja tuoretta, työskentelen ravintolakokkina eli uskoisin erottavani mikä on hyvää ja mikä ei ;). Se että jauhelihaan jauhetaan vähän muutakin kuin sitä paistia ei tule minulle yllätyksenä- niistä se paras maku tulee!
Tarkoitettu siihen lähinnä, että haetaan päivänlounas kaupan lämpötiskistä.
Ainoastaan ja vain se mitä siihen voidaan laskea kuuluvaksi, joku annos + jogurtti + juoma jne
Ei mitään 5 litraa maitoa yms.
Jos ostan naudan jauhelihaa, uskoisin kyllä että se on edelleenkin naudan jauhelihaa, oli pakkaaja sitten kuka tahansa. Joka kerta liha on ollut hyvälaatuista ja tuoretta, työskentelen ravintolakokkina eli uskoisin erottavani mikä on hyvää ja mikä ei ;). Se että jauhelihaan jauhetaan vähän muutakin kuin sitä paistia ei tule minulle yllätyksenä- niistä se paras maku tulee!
Monta kertaa on todettu ja testattu että lihatiskeiltä ostettu jauheliha kuhisee bakteereita verrattuna tyhjiöpakattuihin.
k-kauppa. Prisma on kauempana ja siellä on huonot valikoimat verrattuna tuohon k-kauppaan (esim. hevi-kamat, kalat, juustot jne jne). Alepa on taas ihan surkea, lähin s-marketkin huonompi kuin tuo k-supermarket.
En ole tuossa k-kaupassa huomannut ap:n kuvailemaa vanhenemisongelmaa.
Monet Pirkka tuotteet on muuten samoja kuin muun merkkiset (esim. leivissä, muistaakseni pirkka kauraleipä on sama kuin vaasan, sama valmistuspaikka ja sisätlö mutta euron halvempi kilohinta).
leipätiski on myös surkea.
k-kauppa. Prisma on kauempana ja siellä on huonot valikoimat verrattuna tuohon k-kauppaan (esim. hevi-kamat, kalat, juustot jne jne). Alepa on taas ihan surkea, lähin s-marketkin huonompi kuin tuo k-supermarket.
En ole tuossa k-kaupassa huomannut ap:n kuvailemaa vanhenemisongelmaa.
Monet Pirkka tuotteet on muuten samoja kuin muun merkkiset (esim. leivissä, muistaakseni pirkka kauraleipä on sama kuin vaasan, sama valmistuspaikka ja sisätlö mutta euron halvempi kilohinta).
en maksa jostain S-etukortista senttiäkään, Plussakortin sain aikoinaan ilmaiseksi. Lisäksi ainoa S-kauppa meidän lähellä on postimerkin kokoinen Sale. Kaikilla paikkakunnilla, joilla olen asunut (4 kpl) K-kaupat ovat poikkeuksetta olleet paremipia kuin S-ryhmän. Lidliä käytän myös usein sekä esim. Minimania tai Halpahallia, yleensä tilanteen ja ostostarpeiden mukaan.
Meille riittää se pienempi valikoima mitä siellä normi K-marketissa on, kaikki tarvittava löytyy ja sinne on matkaa meiltä alle kilometri, kun taas lähimpään S-markettiin on melkein neljä kilometriä. Ja K-ryhmän tuotteista on enemmän hyvää kokemusta kuin S-ryhmän. Kuitenkin silloin jos oikeasti tarvitaan jotain erikoisempaa ja enemmän, niin sitten mennään S-markettiin tai Prismaan. Vaikka silloinkin valitaan useimmeten Citymarket, heh.
Ostin joskus k kaupasta euroshopperin jaffapullon ja huomasin että se oli jo vanhentunut monta kuukautta sitten. Muuten ei ole ollut mitään ongelmia. Jokaisessa kaupassa on Jotkut tuotteet halvempia ja toisissa kalliimpia.