Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko e-pillerit vaikuttaa orgasmin voimakkuuteen???

Vierailija
12.06.2009 |

Olen ollut ihmeissäni, kun jossain vaiheessa alkuvuodesta huomasin, että orgasmini ovat laimentuneet selkeästi. Ja erityisesti siitä syystä että orgasmista seuraavat lihassupistelut ovat laimentuneet todella huomaamattomiksi pikku aalloiksi. Orgasmin saan aivan samoin tavoin ja samassa ajassa kuin ennen, siihen ei ole tullut muutosta´- vain kokemukseen voimakkuudesta, sillä ennen supistelut olivat todella intensiivisiä.

Mietin syytä tähän, ja ensin tuli mieleeni lantionpohjalihakset. Mutta olen niitä aina jumpannut ja viimeksi viime syksynä gyne totesi niiden olevan todella timmissä kunnossa. Joten ei taida siitäkään johtua. Sitten hokasin että vaihdoin pillerimerkkiä loppuvuodesta.

Mutta voiko ihan oikeasti e-pillerit aiheuttaa tällaisen reaktion? Onko ikinä kukaan muu huomannut samaa? Vai mistä tämä voisi johtua?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlasin juuri tätä aihetta etsien vastausta samaan kysymykseen. Lopetin pillerit reilu kuukausi sitten ja huomasin, että juuri näin on käynyt!

Vierailija
2/3 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan pilsut vaikuttaa muutenkin seksihaluihin, niin miksei myös mainitsemaasi asiaan.

Mä luulen, et noi pirun pillerit on vieny kokonaan multa innon puuhata mitn....paskempi juttu.. =/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppui halut ja herkkyys kuin seinään, kun aloin käyttää pillereitä. Sitten kun lopetin, kaikki palasi normaaliksi. Kandee ottaa kuparikierukka, ei oo noita ongelmia eikä mielialavaihteluja. :)