Onko täällä 35+ vauvasta viel haaveilevia?
Täytän tänä vuonna jo 37,lapsia on jo,mutta vielä olis tilaa 1-2 lapselle.
Onko muita tälläsiä "iäkkäämpiä"...olis kiva kuulla fiiliksiä aiheesta....
Kommentit (28)
ethän pahastunut vertausta?Sinulla sentään oli jo lapsi aiemmin!
Mulla muuten kanssa tällainen 17vee poika,ja ai että tää kuopus on niin ihuna sen mielestä(kuopus 8kk)Tosin iso likka 15v sanoi,että oottakaa sen aikaa et hän muuttaa piois,sit tehkää lisää vauvoja.
Minä jo eilen pähkäilin,että vielä en pääse lapsivesipunktioon ikäni puolesta,täällä meilläpäin taitaa olla 38v rajana.Tosin en tiedä uskaltaisinkokaan!!!Millaisia ajatuksia/ratkaisuja muilla tästä asiasta?
Nyt jos jussina tärppää,niin tulee pienin ikäero mitä koskaan ollutkaan mun lapsilla.Tähän mennessä pienin ikäero 1v 11kk.
Olemme yrittäneet lasta uuden mieheni kanssa kohta 2v ja edellisen mieheni ja poikani -97 isän kanssa 9v mutta ei ole toista kuulunut.
onko ketään pian plussaamassa?
mulla kp 19/32,eli parin vko päästä viikonloppuna voisi testailla jos sille tuntuu.ainakin kovat oli harjoitukset jussin aikana :)
eihän tälle vauvanhalulle oo mitään järkevää "syytä",nykyinen vauvakin vasta ryömimään rupes ja kohta on meno päällä=hetkeks töitä enemmän kuin käsiä.Uudelle miehelleni yhteinen vauva vaan olisi tosi tärkee,minullekkin
Hei taas kaikille. Aiemmin jo pohdin kierron pituutta synnytyksen jälkeen ja ainakin tällä kertaa täti kurvasi paikalle pari päivää etuajassa. Kp 5/28 (tai 26??) menossa, joten keräillään tässä voimia yk2:n.
Tyttö heräsi pihalla, joten palaillaan asiaan myöhemmin.
Plussatuulia toivottaen
Jaana
Kiva että täällä on joku rohkea!Minä kun täällä olen lueskellut juttuja ja alkanut tuntea itseni vähintäänkin oudoksi.eli 37 tulee minullekin täyteen tänä vuonna ja lapsia on iso liuta,vanhin kohta jo 20v.Kovasti olisi toiveissa ainakin 1 pienoinen,2 olisi jo upeaa!Taitaa löytyä täältäkin krooninen LAPSI-kuume eli raskausajan ja vauva ajan ylitys on minulle haaste. Sitten taapero vaiheesta eteenpäin jopa uhmaiät ja murkkuvaiheet ne on aikaa joka on minulle sitä rakkainta aikaa.
Nimittäin useita joilla ikää on jo yli 35 ja VALTAVA vauvakuume. Meillä kuumeillaan kevään keskenmenon jälkeen. Ikää löytyy minulta se 35 ja mieheltä 39. Minkäs sitä itselleen voi kun kaipuu uuteen tulokkaaseen on kova. Tsemppiä kaikille yritykseen = )
Olen 34v kahden pojan(-00 ja -03)äiti. Aikaisemmin ajateltiin, että meidän perheen lapsiluku on sitten tässä. Nyt on alkanut tuntumaan, että entäs jos sittenkin vielä yksi lapsi. Mieheni sain helposti puhuttua ympäri uuteen raskauteen, mutta sitten taas tulin itse epävarmaksi. Viimeksi mulla oli vauvakuume viime syksynä, kun oli kierukan vaihto edessä. No, uutta kierukkaa ei laitettukaan ja aloin syömään pillereitä pienen jahkailun jälkeen. Tämä on tällaista jahkailua taas. En oikein tiedä itsekkään miksi tää on niin vaikea asia päättää minulle. Olen käynyt mielessäni kaikenlaisia asioita puolesta ja vastaan, mutta siltikin vähän jännittää.
37v ja haaveissa neljäs siintää :)
Esikoiseni (6v) kun kulkee 55v Mumminsa kanssa, niin kyllä Mummia äidiksi luullaan!
Ei meillä siis todellakaan hätää ;o)