Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KESÄKUUN KULLANMURUT TORSTAI!!!

12.10.2006 |

Eikö tällä päivälle tosiaankaan ole vielä pinoa? Missä kaikki on?

Mennäänpä heti omaan napaan. Tein eilen testin kp 36 (acon 10), ja negaa näytti:( No, mutta eipä tässä vielä hätäillä, koska vuotoa ei ole vielä näkynyt, ja menkkasärkyilykin väheni. Viime kierto oli 38 pvä, voi olla, että tämä venähtää hieman pidemmäksi, koska ovislimat tuli vasta kp 29-34. Taidanpa silti testailla taas lauantaina, eihän sitä koskaan tiedä näistä jutuista:) Oireet on kylläkin vähenemään päin, että en oikein tiedä mitä se sitten tarkoittaa. Ainoa mikä on ollut, niin vatsa turpoaa ihan hirveästi aina iltaa kohden, vaikka syöminen olisikin aika vähäistä.

bambiino kp 37/38?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti sitten tuli eilen illalla, joten poistun kesäkuisista ja suuntaan " purteni" tuonne heinäkuun vesille... Jos ei pursi uppoa ennen sitä...

Välillä on kyllä sellanen olo, että en tosiaan jaksa enää =(

Se kesäkuun alun keskeytys painaa mieltä, ja tuntuu että en taas jaksaisi aloittaa alusta... Minun pitäisi olla nyt viimeisilläni raskaana, mutta tässä vaan taistelen tädin kanssa... Enkä näköjään enää edes tule raskaaksi, kai olen liian vanha (36v) ja liian lihava :( Onneksi on sentään lapset 3v ja 5v, pitävät äidin " hengissä" .

Nippara mieli maassa 2/30

Vierailija
2/6 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nippara: *Voimahali* Taidan tietää miltä susta tuntuu. Meilläkin pitkä yritys taas takana ja voimat alkaa hiipua, viime kuussa ajattelin, että nyt ei ole enään voimia, jossakin vaiheessa sitä vaan taas sai kasattua itsensä, tosin nyt eilinen nega-testi tiputti taas maan pinnalle ja kun täti pian kurvaa meille niin kyllä se taas masennnus iskee tännekin. Minulla ikää 26v ja hoikkakin olen, mutta eipä se ikää ja painoa tunnu katsovan, mitenhän meitä plussajunaan aina valitaan? Toivotaan kuitenkin, että heinäkuun juna nappaa sinut, ja myös minutkin, sekä kaikki muutkin joille ei plussaa tässä kierrossa pärähdä. Plussatuulia kaikille muille, ja tottakai pieni toivonkipinä hetken aikaa säilyy itselläkin, niin kauan kun tätiä ei näy....

bambiino: Plussatuulia sinne, toivotaan että testi muuttuu plussaksi!

Ihania plussauutisia kenelläkään?????

Duracel kp 33/30-34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meillä TODELLA näin lyhyt pino tälle päivälle?!

BAMBIINO Tsemppiä sulle, yritetään yhdessä kalastaa kummallekin plussa!! Mä testasin eilen negan, mut tätösistä(kään) ei kyllä ole tietoakaan. Eli samassa mennään. Mä testaan ehkä maanantaina seuraavaks jos on aihetta. Sikäli että pitää käydä ehkä ostamassa pari testiä, kun viimeinen meni eilen. Tai sit en osta, odotan vaan että menkat alkaa. (kun pystyiskin siihen.)

Mutta siis, sovitaanko että hommataan ne plussat tähän kiertoon vielä, ok?! ;)

NIPPARA *supermegahaliruts* Enemmän kuin paljon toivon sulle vielä voimia yrittää ja vielä enemmän toivon sitä plussaa sulle!!

DURACEL Voisit oikeastaan lukea tuosta yltä! Samaa toivon ihan mielettömästi sulle, että se plussajuna vaan nappaisi yhtäkkiä mukaansa!

Olen tuota miettinyt justiin että millä perusteella niitä plussajunan lippuja oikein jaetaan?! Kun toisille se käy tuosta vaan, käden käänteessä ja ovat raskaana. Toiset joutuvat odottamaan aivan liian kauan syli tyhjänä (tai puolityhjänä, jos on jo lapsia). Itsellä tietysti on toivoa vielä riittämiin kun vasta toista yrityskiertoa mennään. Mutta nega on aina masentava ja en voi kun hatarasti kuvitella miltä niitä tuntuu saada toinen toisensa perään kuukausikaupalla. Ei, sitä en soisi kenellekään lasta kaihoavalle!

Jushka, kp31

Vierailija
4/6 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyn vielä jättäytymästä porukasta, tiputtelua ollut tämäkin päivä. Joten kp1 on varmaanki sit vasta huominen. Kumma ollut vähän tämä kierto, tai siis kun luteaalivaihe tuntuu pidentyneen tai sit ehkä ovispäivä kuitenki oli eri mitä luulin.

Haikeana ootan kp1 ja siirtymistä 4. yrityskiertoon. Esikoinen sai alkunsa ekasta yrityskierrosta, silloin peuhattiin oviksen aikaan joka päivä, n. 5 päivää putkeen, mietin,e ttä pitääkö tässä vanhojen taipua samaan tahtiin ja kokeilla tärppäiskö niin..

Hyvää tärppionnea teille muille! Minä alan hitaasti väistyä takavasemmalle päin...hoidan listan päivityksen kyllä, paitsi jos joku haluaa ilmoittautua seuraajaksi?!

Koralli73 kp 25/23-24 dpo 13 yk3

Vierailija
5/6 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla testasin sitten negan... Kurvais nyt sitten se tätikin tänne, että pääsis taas yrittämään uuteen kiertoon!

- Janan kp 43/26-28-

Vierailija
6/6 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta olemme yrittäneet sorvata iän kaiken, tai ainakin melkein :) Ja kun vihdoin tärppäsi, sain keskenmenon :/

Mutta nyt siis taas torstai toivoa täynnä ja odottelen malttamattomana loppuviikkoon, jos vaikka voisi testata mahdolista raskautumista. Oireita on, taas, vaikka millä mitalla, mutta en luota niihin kovin sillä aina loppukierrosta olen todella huonovointinen, väsynyt ja turvoksissa, jne. Pms oireita lienee.

JOten odotellaan ja odotellaan.

Juhannusvaua ois kiva!