Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Saatko orgasmin lähetyssaarnaaja-asennossa?

Vierailija
11.06.2009 |

Eikö tästä pari vuotta sitten ilmestynyt joku tutkimus, että suurin osa naisista ei saa orgasmia yhdynnässä, pelkästään miehen nylkytyksellä?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluiten hitaalla "hierovalla" tyylillä takuuvarmasti.

Myös perusjyskytys tuottaa toivottuun tulokseen, mutta silloin tarvitaan mielikuvitusta avuksi.

Vierailija
42/51 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saan pelkassa yhdynnassa niin vain ls asennossa, mutta on tyon takana. Olisi ihana saada joka asennossa helposti...

klittaa stimuloimalla saan ihan missa asennossa tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muukin kuin vain se penetraatio. Minulle rinnat ovat tärkeät.

Vierailija
44/51 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään orgasmiautomaatti, eli eihän sitä joka kerta laukea (kuten ei kyllä miehetkään), mutta tykkään ls:stä ja saan siinä ihan riittävän usein.

Vierailija
45/51 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väliä mikä asento, mieheni tyydyttää minut ensin nuolemalla ja sitten asennosta riippumatta tulen todella ihanasti! Mieheni rakastaa sitä kun ääntelyni on aitoa ja selkäni taipuu kaarelle orgasmin voimasta ;)

Vierailija
46/51 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siihen tarvitaan ekaks joko miehen kädellä tai suulla aikaansaatu orgasmi, joka jatkuu keskeytyksettä itse yhdynnällä, jolloin orgasmi tavallaan "jatkuu", vaikkakin se vaihtuu vaginaorgasmiksi siinä samalla. Tuntuu muuten ihan sairaan hyvältä, ja toi yhtenäinen orgasmi saattaa jatkua minuutinkin, sitten ei enää kestä :).

Vierailija
47/51 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan seksiä mutta joka kerta petyn. En saa siitä irti kuin miehen läheisyyttä, tyydytyksen hoidan itselleni. Näin on ollut joka miehen kanssa eli ei ole kumppanista kii. Ulos-sisään-ulos-sisään ei tunnu missään enempää kuin hinkkaisi korvaa vanupuikolla.

Vierailija
48/51 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-asennossa.Siinäkin vain siten,että itse hieron klitoristani.Mies ei saa "rojahtaa"mun päälle,että pystyisin itseäni hieromaan samalla ku kalu menee sisään ulos ja se lisää nautintoa.Emätinorkkua en oo koskaan saanu.En ole synnyttänyt,vielä.Nyt rv 32 ja tähän saakka toi asento on onnistunut,mutta jos maha viimeisillä viikoilla pullahtaa lisää,täytyy keksiä muita asentoja.

Vierailija
49/51 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen ilmeisesti anatomia muuttui, että kävi mahdolliseksi tämäkin.

Vierailija
50/51 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aina. "Nylkyttämällä" sen sijaan 100% varmuudella.

Vierailija
51/51 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saa pelkästä nylkyttämisestä. Lähetyssaarnaaja on just siksi musta ihana asento, että siinä mies tulee niin lähelle, että osuu klittaankin :)

Mulle kyllä varmin tapa saada yhdynnässä on se, kun olen itse päällä.

Mäkään en muuten saanut yhdynnässä missään asennossa ennen lapsen syntymää. Mistäköhän sekin johtuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän