Nainen! Saatko orgasmin lähetyssaarnaaja-asennossa?
Eikö tästä pari vuotta sitten ilmestynyt joku tutkimus, että suurin osa naisista ei saa orgasmia yhdynnässä, pelkästään miehen nylkytyksellä?
Kommentit (51)
enkä ole ikinä kenenkään kanssa saanut. Klitoriskiihoituksella höystettynä kyllä.
Esim. aloitamme lähärillä, sitten vähän aikaa takaapäin ja sitten sivuittain miehen hieroessa klitorista. Kylä lähtee! Nam...
jos en muuten laukea, niin siinä sitten. En itse asiassa oo varma, onko klitoris vai emätinorkku. Ehkä klitta, kun takaapäin en oo lauennu ikinä...
Vaatii kunnollisen esileikin, eikä toiminut ennen lapsia. Tosin esileikitkään ei olleet silloin niin pitkiä, tiedä sitten mistä kumman syystä... synnytysten jälkeen laatu on todellakin korvannut määrän :D
lähetyssaarnaajassa ja muissakin asennoissa. Riippuu minkä mallinen on miehen penis.
Yhdellä rakastajalla oli sillain ylöspäin käyrä, jolloin lähetyssaarnaajassa tulin tosi nopeasti. Kaikkien kanssa tuo lähetyssaarnaaja ei tunnu niin hyvältä.
Itse en nauti nopeasta nylkytyksestä/rajuista panoista, sen pitää olla oikein hellää, herkkää, hidasta ja aistikasta!
sain kun miehellä oli kahdeksikon muotoinen penis.
Ei vais, en ole koskaan saanut emätinorgasmia, eikä sillä väliä koska klitorisorgasmini ovat niin mahtavia :)
asennossa. Eikä nylkytyksellä vaan lähinnä hieronnalla, että joka työnnöllä tulee syvälle ja hieman kiehnaa itseään minua vasten.
Nainen! Saatko orgasmin lähetyssaarnaaja-asennossa?
klitorisorgasmi riittää. Mies saa kyllä useimmiten hoidella minut suullaan :)
saatte pelkästä "nylkytyksestä", kauanko yhdynnän pitää suunnilleen kestää? Mulla ei mitään toivoa saada pelkästä yhdynnästä. Haluaisin kyllä. Muuttuiko tilanne synnytyksen jälkeen vai oletteko aina saaneet?
.. ei pitäis syödä lounasta ja lukea näitä juttuja yhtä aikaa
Johtuu varmaan siitä kun miehen penis mahtuu kokonaan sisälle, niin hinkkaa aina samalla klitorista kun "nylkyttää" :)
saatte pelkästä "nylkytyksestä", kauanko yhdynnän pitää suunnilleen kestää? Mulla ei mitään toivoa saada pelkästä yhdynnästä. Haluaisin kyllä. Muuttuiko tilanne synnytyksen jälkeen vai oletteko aina saaneet?
emätinorkun aina vaan vasta lapsen jälkeen?
Itsessäni taitaa olla siis jotain vikaa.
että synnytyksen jälkeen orgasmin saanti yhdynnässä onnistuu?
perkele ku en saa juuri mistään asennosta ilman etten ite hinkkaa tai ukko klittaa. Elämäni aikana ehkä sen 5 kertaa saanut orkut ilman apuja, mutta tämä on siis todella harvinaista.
esileikkiä. Toki siis haluan myös muutakin, mutta tarpeen vaatiessa esim aikaa vain parin minuutin pikiksiin, saan orgasmin missä asennossa vain ja nopeasti.
Olen saanut aina, eikä tilanne ole muuttunut synnytyksien jälkeen.
N33
huolimatta siitä, mitä sanovat.