Nainen! Saatko orgasmin lähetyssaarnaaja-asennossa?
Eikö tästä pari vuotta sitten ilmestynyt joku tutkimus, että suurin osa naisista ei saa orgasmia yhdynnässä, pelkästään miehen nylkytyksellä?
Kommentit (51)
saanut orgasmin lähetyssaarnaajassa viisi kertaa. Kolme näistä erään viikon "suhteen" aikana (olin mieheen äärettömän rakastunut ja seksuaalinen lataus oli mieletön, olosuhteet eivät vain olleet suhteemme puolella :-C) ja kaksi nykyisen puolisoni kanssa (olemme olleet yhdessä 14 vuotta).
lähetyssaarnaajat opettivat pakanoille Afrikassa "oikeanlaista" ja vähemmän synnillistä avioelämää.
Eli vanhat afrikk. heimoperinteissä takaapäin ym. "elämellisiä" ja syntisiä asentoja.
opin sen taidon vasta 10 aviovuoden ja kahden lapsen jälkeen. Mutta kyllä kannatti odottaa :-) Se on aika järisyttävää ja mukavan erilaista.
Miehen ei edes tarvitsisi liikkua yhtään ja silti tuntuu mahtavalta, mutta ei sitä saa oikein olemaan paikallaan!
... nykyisen miehen kanssa en saa muussa asennossa kuin peppuseksissä, jolloin hieromasauva piparissa. Muiden kanssa sain joka asennossa, mutta nykyinen ei jaksa sekstata tarpeeksi kauaa ja on tosi "kömpelö" opetuksestani huolimatta...
ja suurin osa naisista ei saa. jotenkin harmittaa, että täälläkin aina tästä puhutaan, eikö kaikki jo tiedä että suurin osa ei saa ja se on normaalia.. mua ainakin ahdisti tämä asia ennen ihan mahdottomasti, kun en ole saanut pelkkää yhdyntä orkkua kun ihan joitain kertoja... :( tuntui että olen jotenkin ihan vammainen. noh vaikuttaa siltä kuitenkin että naiset saa tosi eri tavoin. mä esim sitten taas saan aina orgasmin, kun harrastetaan seksiä, en osaa kuvitella seksikertaa jolloin en saisi. joten pitää olla tyytyväinen siihen omaan seksielämäänsä..
joka kerta,oli asento mikä tahansa :)
nylkytyksellä ei mitään toivoo orgasmista.
Yleensä en lähetyssaarnaajassa saa, mutta ei se ole harvnaista että saa. Mä kyllä vaadin ehdottomasti sekä klitoris että vagina ärsykkeen...
Kertokaahan mitä siinä pitäisi tehdä? Mikä kohta osuu, klitta vai tuleeko siitä emätinorkku?
mulle on yhtä tuskaa, jos mies edes koskettaa klitorista, koska se SATTUU. Saan siis ilmeisesti ns. vaginaorgasmin ja nimenomaan siitä nylkytyksestä. Mitä nopeampaa, sen nopeammin saan.
Valaisiko yhtään?
se on niin tylsä, en tykkää olla alla. Tulee jotenkin tosi lahnamainen fiiliskin siinä. Nainen päällä mieluiten, tai sitten takaapäin :D Siitä tykkään myös. Noissa ne parhaat orkut olen saanut, ja mieskin kyllä tykkää noista asennoista.
Mutta ls- asennon lisäksi saankin vain silloin kun olen itse päällä. Takaa en saa, enkä muista asennoista.
Saan kutakuinkin kaikissa asennoissa, joka kerta.
minä tai mies hieroo klitorista samalla, mutta lähetys saarnaajassa mies pääsee niin lähelle ettei kättä tarvita. Eli lähetyssaarnaajassa saan ilman kättä ja muuten käytän kättä.
niin alla kuin päälläkin, lucky me :)
enkä miehen kanssa saa lainkaan :-( vain omalla kädellä ja erään töisen miehen kanssa sain kerran ja helposti.
Äkkiä ei uskoisi että lähetyssaarnaajat olisivat jotenkin semmoisia tyyppejä että koko ammattikunnan mukaan kutsuttaisiin jotain asentoja!?