Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Saatko orgasmin lähetyssaarnaaja-asennossa?

Vierailija
11.06.2009 |

Eikö tästä pari vuotta sitten ilmestynyt joku tutkimus, että suurin osa naisista ei saa orgasmia yhdynnässä, pelkästään miehen nylkytyksellä?

Kommentit (51)

21/51 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä ei uskoisi että lähetyssaarnaajat olisivat jotenkin semmoisia tyyppejä että koko ammattikunnan mukaan kutsuttaisiin jotain asentoja!?

Vierailija
22/51 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut orgasmin lähetyssaarnaajassa viisi kertaa. Kolme näistä erään viikon "suhteen" aikana (olin mieheen äärettömän rakastunut ja seksuaalinen lataus oli mieletön, olosuhteet eivät vain olleet suhteemme puolella :-C) ja kaksi nykyisen puolisoni kanssa (olemme olleet yhdessä 14 vuotta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetyssaarnaajat opettivat pakanoille Afrikassa "oikeanlaista" ja vähemmän synnillistä avioelämää.

Eli vanhat afrikk. heimoperinteissä takaapäin ym. "elämellisiä" ja syntisiä asentoja.

Vierailija
24/51 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

opin sen taidon vasta 10 aviovuoden ja kahden lapsen jälkeen. Mutta kyllä kannatti odottaa :-) Se on aika järisyttävää ja mukavan erilaista.

Vierailija
25/51 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei edes tarvitsisi liikkua yhtään ja silti tuntuu mahtavalta, mutta ei sitä saa oikein olemaan paikallaan!

Vierailija
26/51 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... nykyisen miehen kanssa en saa muussa asennossa kuin peppuseksissä, jolloin hieromasauva piparissa. Muiden kanssa sain joka asennossa, mutta nykyinen ei jaksa sekstata tarpeeksi kauaa ja on tosi "kömpelö" opetuksestani huolimatta...

Vierailija
27/51 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suurin osa naisista ei saa. jotenkin harmittaa, että täälläkin aina tästä puhutaan, eikö kaikki jo tiedä että suurin osa ei saa ja se on normaalia.. mua ainakin ahdisti tämä asia ennen ihan mahdottomasti, kun en ole saanut pelkkää yhdyntä orkkua kun ihan joitain kertoja... :( tuntui että olen jotenkin ihan vammainen. noh vaikuttaa siltä kuitenkin että naiset saa tosi eri tavoin. mä esim sitten taas saan aina orgasmin, kun harrastetaan seksiä, en osaa kuvitella seksikertaa jolloin en saisi. joten pitää olla tyytyväinen siihen omaan seksielämäänsä..

Vierailija
28/51 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kerta,oli asento mikä tahansa :)

Vierailija
29/51 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nylkytyksellä ei mitään toivoo orgasmista.

Vierailija
30/51 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en lähetyssaarnaajassa saa, mutta ei se ole harvnaista että saa. Mä kyllä vaadin ehdottomasti sekä klitoris että vagina ärsykkeen...

Vierailija
31/51 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaahan mitä siinä pitäisi tehdä? Mikä kohta osuu, klitta vai tuleeko siitä emätinorkku?

Vierailija
32/51 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on yhtä tuskaa, jos mies edes koskettaa klitorista, koska se SATTUU. Saan siis ilmeisesti ns. vaginaorgasmin ja nimenomaan siitä nylkytyksestä. Mitä nopeampaa, sen nopeammin saan.

Valaisiko yhtään?

Vierailija
33/51 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on niin tylsä, en tykkää olla alla. Tulee jotenkin tosi lahnamainen fiiliskin siinä. Nainen päällä mieluiten, tai sitten takaapäin :D Siitä tykkään myös. Noissa ne parhaat orkut olen saanut, ja mieskin kyllä tykkää noista asennoista.

Vierailija
34/51 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ls- asennon lisäksi saankin vain silloin kun olen itse päällä. Takaa en saa, enkä muista asennoista.

Vierailija
35/51 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kutakuinkin kaikissa asennoissa, joka kerta.

Vierailija
36/51 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain klitalla.

Vierailija
37/51 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väliä, mikä asento.

Vierailija
38/51 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tai mies hieroo klitorista samalla, mutta lähetys saarnaajassa mies pääsee niin lähelle ettei kättä tarvita. Eli lähetyssaarnaajassa saan ilman kättä ja muuten käytän kättä.

Vierailija
39/51 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin alla kuin päälläkin, lucky me :)

Vierailija
40/51 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä miehen kanssa saa lainkaan :-( vain omalla kädellä ja erään töisen miehen kanssa sain kerran ja helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän