Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, jotka saatte orgasmin vain klitorisärsytyksellä

Vierailija
11.06.2009 |

Te, jotka saatte orgasmin vain klitorisärsytyksellä!

Tällainen hölmö kysymys tuli mieleen, että hoiteleeko miehenne teidät rakastelun jälkeen vai ennen? Mä olen ihan vastikään vasta alkanut saada orgasmeja (ihanaa!) mut kun mies on ensin hoidellut mut, olenkin ihan raukea ja tyydyttynyt eikä se rakastelu sitten tunnukaan enää miltään muulta kun pakkopullalta.... oliskohan siinä enemmän hauskuutta jos mies hoitelis vasta sen jälkeen? :) onneks on tällanen palsta jonne voi nimettömänä esitää kaikkee tällasita hölmöä mitä ei muualla kehtais.

Ja tämä on kopioitu vanhalta vauvalta, kiitos hyvästä aloituksesta aplle.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan aika usein itse itseni siinä samalla, jolloin ajoitetaan useimmiten niin, että saadaan yhtäaikaa (hyväilen siis sormin tai pienellä vibralla). Tai sitten mies hoitaa minut ennen yhdyntää tai sen aikana. En saa fiilistä, jos mieheltä on jo tullut ja joutuu silti vielä pakertamaan minun kimpussani.

Vierailija
2/46 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies hyväilee ennen yhdyntää olen taas liian märkä jolloin hänestä ei enää tunnu oikein miltään (ne liian löysät lantionpohjalihakset...). Paras tulos on jos hyväilen itse itseäni yhdynnän aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmiten aikana mutta jos en siinä ehdi saada niin sitten jälkeen. En mäkään haluaisi ennen, ei mua sen jälkeen enää huvita jatkaa.

Vierailija
4/46 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi on ihana, mutta haluan sen jälkeen vielä yhdyntää. Joskus haluan pelkän yhdynnän, orgasmi ei ole mikään pakko mulle, vaan nautin seksistä muutenkin. Olen aika äijä seksin suhteen, enkä jaksa mitään pitkiä joogamaratoneja, vaan nopean, rankan panon.

Vierailija
5/46 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellainen ennen-jälkeen orgasmi ees oo mistään kotosin...

Vierailija
6/46 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauhan kehitellä sitä sekä tietyn tasaisen tahdin ärsytykseen. Ei onnistu äijän rynkyttäessä.

Vierailija
7/46 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauhan kehitellä sitä sekä tietyn tasaisen tahdin ärsytykseen. Ei onnistu äijän rynkyttäessä.

Vierailija
8/46 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.19

Vierailija
9/46 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taivaallista!!

mies panee ja minä hieron klitorista. yleensä saan ihan hetkeä aikasemmin tai sitten pitkitän,että saadaan samaan aikaan.

Vierailija
10/46 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä mies nuolee mua ennen yhdyntää orgasmiin asti, välillä koskettelen itteäni yhdynnän aikana tai mies tekee sen siinä samalla...joskus saan orgasmin ihan ilman varsinaista klitorisärsytystä jos asento on oikea eli joku kohta kuitenkin hankaa sopivasti klitorista..ihan ilman mitään klitoriskontaktia ei orgasmia tule. Mieluummin saan orgasmin tosiaan yhdynnän aikana, jos saan sitä ennen kestää aina hetken aikaa ennenkuin oon taas fiiliksissa ja jaksan itekkin tehdä jotain. Ei oo kiva olla nuutunut ja maata vaan paikoillaan :D

Vierailija
11/46 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ennen, joskus välissä, joskus jälkeen.

Varsinkin viikonloppuaamuina taitaa olla yleisempää että mies räplää mulle orkun vasta kun on itse saanut. Se räpläys on hänelle sellainen "kiihkeä hengähdystauko" ennen seuraavaa aktia. Eli ensin saa mies, sitten minä, sitten mies ;-)

Ja koskaan en ole saanut niin että on patonki messuhallissa.

Vierailija
12/46 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä siis nuolee ennen seksiä minulle orgasmin (se ei oikein toimi, kun olen sitten liian märkä)

välillä nuolee seksin jälkeen

usemmiten tulen miehen kanssa yhdessä...(mies tai minä kiihotaa klitorista)

Vierailija
13/46 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies aina jaksaa ylistää, kuinka ihanan märkä olen. Mutta tosin olen tosi tiukka (luonnostaan, en ole synnytyksen jälkeen treenannut...).

Vierailija
14/46 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksikään mies ollut kiinnostunut muuta kuin omasta orkusta ja se homma sitten loppuu siihen.

Vierailija
15/46 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni niin, että usein mies "sormitteli" tai nuoli orgasmin ensin. Samalla saatoin itsekin kosketella miestä, jos tämä halusi. Joskus hyväilimme yhtä aikaa suullamme toisiamme niin, että minä sain orgasmin, mutta mies ei antanut itsensä vielä laueta. Sen jälkeen sitten rakasteltiin melko pikaisesti ja tulisesti.

Nykyisin saan orgasmin usein myös yhdynnässä. Johtuu kai jotenkin synnytyksistä. En tiedä miksi.

Vierailija
16/46 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil mies panee ja minä hoitelen itteni joskus ja jouluna. Mies ei ole osallistunut minun orkkuuni enää vuosiin :(

Vierailija
17/46 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itteäni,mies on päällä ja nai samanaikaisesti.Usein tullaan yhtä aikaa.Ihanaa on ja niin pomminvarmaa.Ikinä ei joudu pettymään

Vierailija
18/46 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itteäni,mies on päällä ja nai samanaikaisesti.Usein tullaan yhtä aikaa.Ihanaa on ja niin pomminvarmaa.Ikinä ei joudu pettymään

Vierailija
19/46 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies hoitelee mut ensin, jos haluan orgasmin. nautin todella paljon myös yhdynnästä vaikka en siinä orgasmia saakaan, joskus haluaa sen orgasmin ja silloin mies hoitelee mut ensin.

eikä se yhdyntä sen jälkeen tunnu miltään pakkopullalta, tottakai mun hetki pitää kerätä voimia, mutta saan ihan erilaisen tyydytyksen yhdynnästä.

Vierailija
20/46 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse hoidan itseäni/mies hoitaa yhdynnän aikana (saan 3-5 kertaa) ja joskus vielä jälkeen (yhden "lantionpohjalihasten vuoksi" -orkun).

Olen myös synnytyksen jälkeen ruvennut ejakuloimaan melkein aina.