Te, jotka saatte orgasmin vain klitorisärsytyksellä
Te, jotka saatte orgasmin vain klitorisärsytyksellä!
Tällainen hölmö kysymys tuli mieleen, että hoiteleeko miehenne teidät rakastelun jälkeen vai ennen? Mä olen ihan vastikään vasta alkanut saada orgasmeja (ihanaa!) mut kun mies on ensin hoidellut mut, olenkin ihan raukea ja tyydyttynyt eikä se rakastelu sitten tunnukaan enää miltään muulta kun pakkopullalta.... oliskohan siinä enemmän hauskuutta jos mies hoitelis vasta sen jälkeen? :) onneks on tällanen palsta jonne voi nimettömänä esitää kaikkee tällasita hölmöä mitä ei muualla kehtais.
Ja tämä on kopioitu vanhalta vauvalta, kiitos hyvästä aloituksesta aplle.
Kommentit (46)
Esileikin aikana mies kiihottaa minua sormin, mutta siinä vaiheessa, kun orgasmi alkaa lähestyä, siirrymme yhdyntään. Yhdynnän aikana kiihotan itse sormilla itseni orgasmiin. Fiiliksen mukaan saan keskimäärin 1-4 kpl, ja viimeisen ajoitan niin, että saamme kumpikin yhtä aikaa, siihen on mielestäni mukavinta lopettaa.
TYKKÄÄKÖ NUOLEMISESTA JA KLITAN HELLÄSTÄ IMEMISESTÄ?
Mutta sen jälkeen olen jo saanut emättimet =)
Ikääntymisestä on iso apu näissä hommissa.
Mahtavia kuvauksia näin perjantai-iltaan! Mistä muualta kuin Vauvasta.
Terv. viimeisillään oleva mamma, joka haaveilee seksillä synnytyksen käynnistämisestä. Pitäsköhän koittaa ihan oikeesti? Kokemuksia, please?
aluski mies ehkä nuolee parit mulle, sit mä imet sitä ja sit pannaan semmosessa asennossa, että klitoris kiihottuu samalla kun pannaan.. nami
ei miestä kiinnosta kuin oma nautinto ja se on sitten siinä koko homma
Mä olin suht vanha kun ylipäätään sain orkut miehen kanssa millään tyylillä. Ekaa kertaa ko. miehen kanssa punkassa, aika humalassa vielä kaiken lisäksi ja BANG! :D Siitä alkoikin ihana ja kiihkeä suhde, jossa orkut vaan paranivat koko ajan... Hän aina lämmitteli mut ensin nuolemalla, sitten naitiin niin että hän kiihoitti klitoristani ja aivan kalun kärjellä rakasteli, välillä myös laittoin toisen käden sormen peppuun. Voi auts mitä orgasmeja sainkaan! Saan toki itse sormeiltua itselleni orgasmin, mutta kun samalla saa kalua niin onhan se niin paljon intensiivisempi orgasmi.
Mies yleensä panee minua rajusti, sitten nuolee orgasmin ja jatkaa panemista sen jälkeen.
yleensä saan ihan hetkeä aikasemmin tai sitten pitkitän,että saadaan samaan aikaan.
näköinen vibraattori. Mies panee ja minä hoidan itseäni siinä samalla, näin tullaan yhtä aikaa.
yleensä saan ihan hetkeä aikasemmin tai sitten pitkitän,että saadaan samaan aikaan.
MIes haluaa aina eka mulle orgasmin, mutta sen jälkeen ei hommat enään huvita pätkääkään. Sitten voi olla että mies runkkaa vielä itsensäkkin. Tai pikapano. MUt jos en ole eka saanut orkkua, niin olen turhan märkä panohommiin. Mutta miehelle onneksi pääasia, että minä saan :)
en pysty saamaan jos samalla kun pannaan hierotaan klittaa. Saan vain jos mies ei ole sisälläni.
Olen ajatellut olevani frigidi, kun en saa miesten kanssa. Erosin avioliitostakin sen vuoksi, kun riitelimme seksistä niin paljon.
Onko naisen tarkoitus saada ollenkaan pannessa ns. luonnollisesti? Järkyttävää, että niin moni joutuu räpeltämään sormilla seksin aikana.
Lantionpohjalihasten jumppa. Kun aloitin tehokkaasti jumppaamaan niitä lihaksia, niin sen jälkeen on orgasmit löytyneet. Ja parantuneet koko ajan. Käytän jumpaamisessa geishapalloja, tai oikeastaan laitan ne vaan sisääni. Pallot hoitavat päivän askareita tehdessäni treenauksen.
on paras ilman mitään apuja. Takaapäin joko sattuu tai ei tunnu miltään.
Olen ajatellut olevani frigidi, kun en saa miesten kanssa. Erosin avioliitostakin sen vuoksi, kun riitelimme seksistä niin paljon.
Onko naisen tarkoitus saada ollenkaan pannessa ns. luonnollisesti? Järkyttävää, että niin moni joutuu räpeltämään sormilla seksin aikana.
Ei oo ihme, että on ongemia orgasmin kanssa, jos ei ole valmis vähän töitä asian eteen tekemään. Kuulutko sarjaan" Minä makaan lahnana ja mies tekee kaikki työt":-DD
joten en todellakaan tee siellä töitäkään. Pankoot äijät, jos kiinnostaa. Parempi jos eivät pane, mutta en koskaan sano ei, ei tuo järvikään soutamalla kulu.
Saan orgasmin vain dildolla, joten seksi on minulle henkilökohtaisesti merkityksellistä vain lasten tekemiseksi.