Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä nainen, joka et koskaan ole TANKANNUT AUTOA - miksi et?

Vierailija
11.06.2009 |

Näitä naisia yllättävää kyllä on edelleen, vaikka elämme 2000-lukua...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun auto tankataan. Ei tulis mieleenkään jättää sitä sinne istumaan. Mutkin on aina komennettu ulos autosta tankkauksen ajaksi pienenä.

tankkaajan viereen bensahöyryjä :D. Vitsi täällä on hauskaa porukkaa tänään - kiitos piristyksestä!

Vierailija
2/18 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niin!!! :D :D

Onneksi minulla ei ole autoa, lapsiraukat on sentään edes autoon palamiselta välttyneet. Avioerolapsia reppanat jo ovat ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

LASTA EI SAA JÄTTÄÄ YKSIN AUTOON EDES PIENEKSI HETKEKSI!!!! Sori mammat, ette voi enää tankata. Auto voi syttyä palamaan sillä välin, kun lapsenne on siellä yksin!!!!

Ihan niin!!! :D :D Onneksi minulla ei ole autoa, lapsiraukat on sentään edes autoon palamiselta välttyneet. Avioerolapsia reppanat jo ovat ;)

Vierailija
4/18 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oon mä oikeasti tankannutkin, v. 88 viimeksi.

Vierailija
5/18 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin epäilen, että hommassa voi joku mennä pieleen, että ruiskutan litroittain bensaa jonnekin muualle kuin tankkiin tai että automaatti yhtäkkiä velkoo minulta jonkun toisenkin bensat.

Mutta ehkä tänä kesänä teen tuttavuutta tankkauksenkin kanssa.

Vierailija
6/18 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajaminenkin on kyllä melko vähäistä. Enemmän mua ihmetyttää että 2000-luvulla on vielä naisia, joiden pitää päteä jollain auton tankkaamisella!

Vierailija
7/18 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maadoitukset asemalla, mittarissa ja/tai autossa pielessä niin paljon muuta ei tarvitakaan.

mielenkintoinen ajattelutapa sulla, itse olen aina autossa jos vaikka mies sen tankkaa, oletko kuullut joskus että suomessa olisi auto syttynyt palamaan kun sitä tankataan???

LASTA EI SAA JÄTTÄÄ YKSIN AUTOON EDES PIENEKSI HETKEKSI!!!! Sori mammat, ette voi enää tankata. Auto voi syttyä palamaan sillä välin, kun lapsenne on siellä yksin!!!!

Vierailija
8/18 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tankkaa. Yksinkertaista. Ja tällä ei ole mitään tekemistä 2000-luvun kanssa.

Vierailija
9/18 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tankkaa. Yksinkertaista. Ja tällä ei ole mitään tekemistä 2000-luvun kanssa.

No on sillä aika paljon tekemistä 2000-luvun kanssa. Jos olisit elänyt vaikka 1600-luvulla, niin sinulla olisi ollut täysi lupa tankkaamattomuuteen. :)

Vierailija
10/18 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole autoa, joten miksi tankkaisin?

Vierailija
11/18 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytin pelkästään julkisia tai taksia, meillä ei ollut autoa.

Sitten muutimme ulkomaille, jouduimme hankkimaan auton, mutta täällä on pelkästään palvelubensa-asemia. Niissä kyllä käyn ihan itse pari kertaa kuukaudessa.

Vierailija
12/18 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä oma auto mut en oo sitä ikinä tankannu... :D Ajelenki sillä aika paljon mut mies käy sen sit tankkaan. :D Ei mulla oo sitä edes kauaa ollu ja ehkä jossain vaiheessa senkin opettelen, mut mä tunnen kyllä sellasenki naisen joka on ajanu omaa autoaan 10vuotta mut ei oo koskaan tankannu. :D

Oikeastaan en oo varmaankaan sikskään tankannu et tytär on 1,5 v ja oon aina liikenteessä joko sen kanssa kaksin tai miehen kanssa, ja jos mies on mukana silloin se tankkaa kun osaa ja jos oon yksin niin mihin mä laittaisin sen lapsen siks aikaa kun tankkaan? Eihän sitä voi yksin laskea juoksenteleenkaan... :D

Vierailija
13/18 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oon yksin niin mihin mä laittaisin sen lapsen siks aikaa kun tankkaan? Eihän sitä voi yksin laskea juoksenteleenkaan... :D

tenava johonkin "juoksentelemaan"? Onko jokin syy, miksi hän ei voi istua tankkauksen ajan autoaa?

Vierailija
14/18 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli hauska =) no se lapsi odottaa varmaankin siellä autossa sillä välin kun tankkaat =)

Mulla on kyllä oma auto mut en oo sitä ikinä tankannu... :D Ajelenki sillä aika paljon mut mies käy sen sit tankkaan. :D Ei mulla oo sitä edes kauaa ollu ja ehkä jossain vaiheessa senkin opettelen, mut mä tunnen kyllä sellasenki naisen joka on ajanu omaa autoaan 10vuotta mut ei oo koskaan tankannu. :D Oikeastaan en oo varmaankaan sikskään tankannu et tytär on 1,5 v ja oon aina liikenteessä joko sen kanssa kaksin tai miehen kanssa, ja jos mies on mukana silloin se tankkaa kun osaa ja jos oon yksin niin mihin mä laittaisin sen lapsen siks aikaa kun tankkaan? Eihän sitä voi yksin laskea juoksenteleenkaan... :D

Vierailija
15/18 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

LASTA EI SAA JÄTTÄÄ YKSIN AUTOON EDES PIENEKSI HETKEKSI!!!!

Sori mammat, ette voi enää tankata. Auto voi syttyä palamaan sillä välin, kun lapsenne on siellä yksin!!!!

Vierailija
16/18 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkintoinen ajattelutapa sulla, itse olen aina autossa jos vaikka mies sen tankkaa, oletko kuullut joskus että suomessa olisi auto syttynyt palamaan kun sitä tankataan???

Vierailija
17/18 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun auto tankataan. Ei tulis mieleenkään jättää sitä sinne istumaan. Mutkin on aina komennettu ulos autosta tankkauksen ajaksi pienenä.

Vierailija
18/18 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasta tankkauksen ajaksi pois autosta... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä