Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan normaalia että vuoden ikäinen roikkuu kokoajan äidin sylissä?

Vierailija
11.06.2009 |

Isompien sisarusten kanssa leikkii max 5 minuuttia, ja sitten tulee taas äitiä ikävä. Pitäiskö tätä neitoa jotenkin itsenäistää, isäkään ei kelpaa.. Aina vaan äiti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sitä eroahdistusta. älä nyt hyvänen aika sentään ala lasta itsenäistämään tossa vaiheessa

Vierailija
2/7 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten sun on helppo myös toimia tietoisesti. Eli minä ainakin näen parhaana vaihtoehtona sen, että otat pienen syliin kun sitä haluaa, niin se vaihe menee parhaiten ohikin eikä jätä traumoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä syy jatkaa hoitovapaata? Pystyisittekö itse viemään äitiriippuvaisen hoitoon?

ap

Vierailija
4/7 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 vuotiaan kuuluu saada olla äidin kanssa kotona. tuo on vaikein ikä viedä lapsi hoitoon kun lapsi on äidissä kiinni. meidän nyt 2v oli ihan samanlainen, en päässyt edes vessaan ilman lasta

Vierailija
5/7 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiintymyssuhteenne on kunnossa. Hieno homma. Raskasta mutta voit olla hyvillä mielin.

Vierailija
6/7 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minä aikoinani totesin tuollaisen kanssa, että jos ennen vähän haaveilinkin töihin paluusta, niin tuollaisen lapsen kanssa ne haaveet voi unohtaa. Ja niinpä päätin olla kiirehtimättä takaisin töihin, kun kerran lapsi tuntui äitiä niin kovasti tarvitsevan. En olisi mitenkään raaskinut jättää sitä kauhusta parkuvaa lasta hoitoon.

Vierailija
7/7 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee yleensä puolessa vuodessa ohi eli sitten on kaikkien kannalta mukavampi aloittaa päivähoito.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi