EI EI EI fontin värin vaihto!!!
EI pinkkiä fonttia aloitusten väriksi. Toivottavasti tämä on vitsi!
Kommentit (16)
Pinkki on vaikealukuinen! Ainakin minulle jota ikänäkö jo vaivaa...
Todella vaikea lukea noita aloituksia.
että meillä on iso halu LUKEA NÄITÄ TEKSTEJÄ!!!! Nyt graafikko kotiin hetkeksi rauhoittumaan. Oikeasti ei ole väliä näyttääkö teksti hienolta kun pääasia on että sitä pystyy lukemaan. Keskustelupalstalla! Purkakaa graafinen turhautuminen mieluimmin etusivuun. Nimimerkillä graafikon töitä itsekin tekevä. Tiedän justiin miten mopo lähtee joskus käsistä käytettävyyden kustannuksella.
te itse voitte vaihtaa väriksi vaikka sen limen vihreen, tai purppuran tai vaikka taivaan sinisen
TEHKÄÄ ITSE ASIAN ETEEN JOTAIN, älkääkä ulisko!
silmissä sekaisin. Kirjainten rajat jää epäselviksi.
te itse voitte vaihtaa väriksi vaikka sen limen vihreen, tai purppuran tai vaikka taivaan sinisen TEHKÄÄ ITSE ASIAN ETEEN JOTAIN, älkääkä ulisko!
Ihan tällainen perus-harmaa/musta olisi oikein hyvä valkoista vasten.
Perusteksti, mitä eniten luetaan, pitäisi olla neutraali!
Ihan tällainen perus-harmaa/musta olisi oikein hyvä valkoista vasten.
Perusteksti, mitä eniten luetaan, pitäisi olla neutraali!
te itse voitte vaihtaa väriksi vaikka sen limen vihreen, tai purppuran tai vaikka taivaan sinisen TEHKÄÄ ITSE ASIAN ETEEN JOTAIN, älkääkä ulisko!
Joo, oma apu paras apu :D Ei ole meidän asia tehdä fontin väreille yhtään mitään. Värin muuttaminen kuuluu ylläpidon hommiin.
Joo, oma apu paras apu :D Ei ole meidän asia tehdä fontin väreille yhtään mitään. Värin muuttaminen kuuluu ylläpidon hommiin.
MIKSI? Miksi kaikki pitää tehdä valmiiksi?
Siksi kun siitä noille palkka maksetaan! Ja varmaan ovat sen verran kouluja käyneet että tietävät mitkä värit käy ja mitä ei sivustoille.
kaikille sivustoille älyttömiä tekstivärejä ja fontteja että ihmiset sais joka ikisessä paikassa disabloida css-asetukset. Jippii. Kyllä siinä netin käytettävyys parananisi sata prosenttia.
MIITEENN????!!!!!!!!!!!!!
pinkki on ihana