Mitä ajattelette jos näette 40-vuotiaan naisen suutelevan 17-vuotiasta poikaa?
Kommentit (35)
miksi aikuinen nainen olisi kiinnostunut noin nuoresta. 17- vuotiaat tytöt ovat hehkeitä, mutta pojat semmoisia pikkupoikia vaan, ainakin useimmat.
Ja todennäköisesti henkisesti vajaa, ehkä jonkin sortin kehitysvammainen?
pedofiilit on olleet kiinnostuneita teini-ikäisistä?
sulatettavaksi, jos poikani 17 v, toisi 40-vuotiaan miniäkokelaan näytille :-)) Huvittava ajatus sinänsä, mutta luulen, ettei mua paljon naurattaisi.
tai 50 30. Tai ainakin pojan tulisi olla yli 25 vuotias, koska silloin sen aivot on todennäköisesti jo kehittyneet aikuisen tasolle. 17 vuotias on kyllä ehdottomasti liian nuori! Ja alaikäinen!
Voihan sitä aina fantasioida nuoresta miehestä mutta fantasioissakin pitäisi pitäytyä aikuisen tasolla, eli ei fantasioida kuitenkaan vielä keskenkasvuisista :O.
joten eipä pitäisi olla mitään huomauttamista. Kyllä 17-vuotiaallakin täytyy sen verran olla aivoja että osaa kieltäytyä, jos 40-vuotiaan suudelmat eivät sytytä ;)
Mutta lastensuojelu ja poliisi eivät mitään voi, koska poika yli 16 v.( Suomen suojaikäraja on 16 v.)
Voisin kyllä pitää tälle naiselle puhuttelun, että katselisi vain ihan oman ikäisiään, jos näkisin tällaisen tapauksen!
..kun en ole luokan- vaan aineenopettaja. Kehityspsykologiani olen kyllä lukenut mutta luotan enemmän omiin havaintoihini kuin teorioihin ;)
t. se, johon viittaat
18-vuotiaan pojan kanssa. Poika oli silloin 17v. kun lapsi sai alkunsa. En tiedä kuinka kauan olivat tapailleet sitä ennen...
Siitä voi saada ehdotonta vankeutta.
Eli ei 17v kanssa seurusteleminen tai edes lapsen tekeminen ole millään lailla rangaistavaa! Ja pedofiiliksi nimittely on kunnianloukkaus, jos ei kerran ole pedofiili. Poikkeuksena on jos on opettaja-oppilas, lääkäri-potilas tai muu vastaava suhde kyseessä.
jSinä olet siis se av-mamma, joka uskoo enemmän itseään kuin ketään muuta. "Ei se mitään, mitä joku proffa tai tutkija sanoo - minä tiedän häntäkin paremmin"!.
Sitä vain ihmettelen, että olet kuitenkin yliopistossa opiskellut ja kuitenkin tuota mieltä...luulisi sinun tietävän, että teoriat kumpuavat vain ja ainoastaan käytännöstä.
t. se aikuiskasvatustieteilijä
..kun en ole luokan- vaan aineenopettaja. Kehityspsykologiani olen kyllä lukenut mutta luotan enemmän omiin havaintoihini kuin teorioihin ;) t. se, johon viittaat
jSinä olet siis se av-mamma, joka uskoo enemmän itseään kuin ketään muuta. "Ei se mitään, mitä joku proffa tai tutkija sanoo - minä tiedän häntäkin paremmin"!.
Sitä vain ihmettelen, että olet kuitenkin yliopistossa opiskellut ja kuitenkin tuota mieltä...luulisi sinun tietävän, että teoriat kumpuavat vain ja ainoastaan käytännöstä.
t. se aikuiskasvatustieteilijä
..kun en ole luokan- vaan aineenopettaja. Kehityspsykologiani olen kyllä lukenut mutta luotan enemmän omiin havaintoihini kuin teorioihin ;) t. se, johon viittaat
Jos siis on kielari / oikea suudelma, eikä vaan tädin antama hei, hei poskipusu.