Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naisen orgasmit

Vierailija
18.12.2008 |

Saatteko naiset kuinka yleisesti monta orgasmia peräkkäin?Mulle aivan uusi juttu,hienoa tosin...mutta onko yleistäkin???

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä 2-8 orkkua

Vierailija
2/10 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika monta. Yksin korkeintaan yhden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ylipäätään orgasmin seksissä saavat (nuoret) naiset ovat vähemmistö. Minä saatan saada, jos kiihotan itseni jo alussa huippuun, mutta yleensä säästän orgasmini loppuhuipennukseen, saan silloin voimakkaamman.

Vierailija
4/10 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuessa? Oppitunnilla? Autolla ajaessa?

koska ylipäätään orgasmin seksissä saavat (nuoret) naiset ovat vähemmistö.

Vierailija
5/10 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoittanut sai harjoitella kymmenen vuotta yhdyntöjä, ennen kuin sai oragasmin niissä, vaikka omassa rauhassa sormet ovat toimineet aina enemmän kuin hyvin.

Nukkuessa saa hyviä orgasmeja.

Vierailija
6/10 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unessa olen saanut mahtavia orgasmeja. Yhdynnässä en ole saanut ikinä, vain klitoris-orkkuja saan yhden per kerta.

Boring

N28

Vierailija
7/10 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä seksi ilman orgasmia olisi turhaa. Voisi tulla hyväksi käytetty olo kun toinen panee, panee ja saa lopulta mutta itse ei

Vierailija
8/10 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan niin monta kuin miehen kieli jaksaa,ekan orkun (ensimmäiseen menee 3min -10 aloituksesta) jälkeen muut orgasmit tulevat 30s-2 min aikana...olen ns.herkkänä silloin,mitä useampi orkku sitä villimmäksi tulen,mies tykkää;)

En ole laskenut kuinka monta saan koska niitä tulee paaaaljooon;)

-nuori ja hehkeä

Vierailija
9/10 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

orgasmi jatkuu ja jatkuu, on sellaista aaltomaista, välillä tuntuu voimakkaammin ja sit taas heikommin. Ja kestää kauan 10 minuuttiakin voi mennä kevyesti

Vierailija
10/10 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostukseni seksiin sillä kertaa loppuu kuin seinään saadessani orgasmin. Muilla näin?? Välillä oikein ällöttää ja paikat alkaa kuivumaan, kun o:n jälkeen mies vielä rynkyttää ootellen omaa huipennustaan.. Saan orgasmin lähes aina, välillä kestää pitkään ja välillä joutuu pitämään hengittelytaukoja, että saa pitkitettyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän