Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua lastenkutsujen tarjoiluihin?

Vierailija
11.06.2009 |

Nyt tarvittais tarjoiluvinkkejä tytön synttäritarjoiluihin. Vierasjoukossa on yks maitoallergikko ja toinen joka on allerginen sekä maidolle että kananmunille.

Mitä kummaa minä niille voisin tarjota?? Sipsit, karkit ja tofujätski tulee mieleen, mutta mitäs muuta mukavaa. Kaikki kivat ideat ja reseptit tervetulleita.

Kiitti : D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olis coctailtikut,joissa on ésim.viinirypäleitä,nakkeja,kurkkuja

Vierailija
2/4 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hedelmäpaloja

Olen ostanut askarteluliikkeestä ison styrox-pallon ja käytän niitä puolikkaita tarjoiluun.

Peitän foliolla tai kullan värisellä foliolla pallonpuoliskot ja asettelen palloihin tikkupaloja.

Yleensä on ollut mansikoita jotka olen kastellut suklaaseen - löytyy sellaista jossa ei ole maitoa.

Lisäksi voisi laittaa vesimelonia, rypäleitä, hunajamelonia, päärynää jne.

Vahdi ettei lapset ota sellaista mikä heille ei sovi jos eivät itse vielä ymmärrä.

Toiseen pallonpuoliskoon suolaista, esim. omatekoisia lihapullia niin tiedät mitä ne sisältää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sopii ainakin maidottomalle ja munattomalle...ole tarkkana vain rasvan kanssa joka tulee tuohon kaurajuttuun...siis minkälaista rasvaa voit käyttää siihen?? Omenat voi korvata myös marjoilla, tulee kans tosi hyvää!! Ja lämpimän paistoksen kanssa voi tarjota vaikka sitä tofujätskiä, nam!!

Vierailija
4/4 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi nopeita & helppoja tehdä.

Lado omenat/ marjat uunivuokaan, lorauta päälle siirappia tai fariinisokeria ja kanelia.

tee kaura-rasvasekoitus, laita hieman vaniljasokeria mausteeksi. laita seos omenien/marjojen päälle! Ripota pinnalle hieman kanelia! Paista uunissa, kunnes pinta on hieman ruskistunut =)