Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan opetus tutille,vinkkejä

Vierailija
10.06.2009 |

Olen tyystin kyllästynyt huvituttina oloon, mutta kun vauva 2,5 kk ei suostu tuttia syömään. Aina sylkee, kun suuhun laittaa, tissi kelpaa parin imun verran ja sitten nukutaan onnellinen hymy naamalla. Selkeästi kaipaa imemistä, mutta on aika turhauttavaa istua illat vauva tissillä, kun se suurimman aikaa nukkuu ja herää huutamaan, jos tissi otetaan suustaa! sylissä pidetään tosi paljon, mutta miehen sylissä huutaa, kun ei ole imemistä!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kuopukselle ei alkuun kelvannut mutta kun peukku alkoi enemmäkin kiinostamaan, niin työnsin entistä enemmän tuttia suuhun ja voulaa sit yks päivä se alkoikin kelpaamaan, vauva oli n.3kk ikäinen ja kai me sellaisen kuukauden verran sitä yritettiin, nyt (5kk) syö vaihtelevasti, suurinpaan "hätään" kelpaa.

Vierailija
2/2 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jossain vaiheessa kanssa "tuttina". Syötän ja otan pois tissiltä, laitan pois sylistäni. Meillä oppi ainakin ettei tissillä leikitä. Nyt on 5kk eikä enää opeteta tutille. Imetän edelleen ja välillä saa äidin maitoa pullosta. Pullo opetettiin heti ja sen on hyväksynyt. Tuttia kokeiltu myös heti, mutta ei ota.

Muilta olen saanut neuvoja:

Kokeile erilaisia tutteja.

Mies voisi olla tutin antaja, ei tuoksu äiti.

Sinnikkäästi vaan pitää sitä, yhden tutun lapsi oppi syömään tuttia 5 kk iässä.

Älä anna väsyneelle lapselle tai nälkäiselle. Totuttele tuttiin kun vauva on hyvän tuulinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi