Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkäikäisenä vauvalle muodotuu selv päivärytmi?

Vierailija
10.06.2009 |

eli monikuisena teidän vauvoilla päivä/yörytmi syömisine ja nukkumisine ja valveillaolot vakiintyneet samaan aikaan päivästä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eipä hänellä raukalla enää ole paljon valinna varaa kun hän tuli valmiiseen konseptiin ja valmiiseen päivärytmiin.....

Että terveisiä vaan esikoisen omistajille.. Se on helppoa kun sen vaan ymmärtää ;)

Vierailija
2/9 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvalle voi muka jonkun rytmin opettaa. en ainakaan viitsi huudattaa lasta jos hän on väsynyt tai herätellä häntä,vauva nukkuu vaikka olisikin esim vieriat häntä katsomassa. ja samoin vauva syö kun hänestä siltä tuntuu.en voi ajatella näin että nyt ei muulle perheelle sovi joten siirretää vauvan syöntiä tunnilla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. esikoisen omistaja

Vierailija
4/9 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eipä hänellä raukalla enää ole paljon valinna varaa kun hän tuli valmiiseen konseptiin ja valmiiseen päivärytmiin.....

Että terveisiä vaan esikoisen omistajille.. Se on helppoa kun sen vaan ymmärtää ;)

Mutta kyllä vauvalla on meillä oma rytminsä, kiikkuu mukana unessa tai hereiilä ja ruokaa saa aina kun pyytää.

Mutta ei voi sanoa mitään selvää rytmiä olevan vielä, meillä vaavi 2kk. Ainoa selkeys se, että nukkuu yöt. Toisina päivimä sitten nukkuu enemmän toisina vähemmän, vaihtelevissa pätkissä.

Vierailija
5/9 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun jo 6 vuotiaalla rytmit taisi olla jo 6kk ikäisenä mutta jotkut lapset heräilee vielä öisinkin. 2-10 kertaa.

Vierailija
6/9 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva siirsi _itse_ rytminsä normaaliksi. Pyrin alusta asti elämään mahdollisimman vauvantahtista elämää, enkä olisi muuta osannutkaan. Itse käänsi rytminsä niin, että alkoi ensin mennä nukkumaan yöunille n. 23.00 ja nukkui yön läpi. Siitä vielä vähitellen aikaisti itse rytmiään parilla-kolmella tunnilla. Olin kyllä pohtinut, että miten alan kääntää hänen rytmiään vielä aikaisemmaksi, mutta ei siis tarvinnut.

Vierailija
7/9 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavien kanssa oli jo helpompaa, koska perheessämme oli jo valmiiksi rytmi, johon vauvakin sopeutui hyvin nopeasti.

Vierailija
8/9 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvalle voi opetta rytmiä??

Vierailija
9/9 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva alsuta asti totutetaan esim. siihen,e ttä vain öisin nukataan ja syödään sängyssä...

Päivällä sit jossain muualla: vaunuissa, liinassa, sohvan nurkassa, imetystyynyllä..... Siitä se lähtee se opettelu... Tietenkään kukaan itksetä vauvaa nälässä vaan antaa silel ruokaa, mutta kuten sanoin tosta se lähtee liikkeelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän