>2 lapsiset perheet: Kuinka usein kyläilette toisissa lapsiperheissä?
Kommentit (5)
Heissan! Meillä käy lapsiperheitä kylässä usein, ja käymme itse usein kylässä. Vähintään kerran viikossa, ja nyt lomalla on välillä kolmet eri treffit saman päivän aikana. Itse olen yltiösosiaalinen, ja niin taitavat olla lapsenikin ja mieheni. Matkat ja reissut ulkomaillekin tehdään kaveriperheiden kanssa. Pyykit ja tiskit pitää hoitaa tosi nopsaan kun käy kotona. :)
Heissan! Meillä käy lapsiperheitä kylässä usein, ja käymme itse usein kylässä. Vähintään kerran viikossa, ja nyt lomalla on välillä kolmet eri treffit saman päivän aikana. Itse olen yltiösosiaalinen, ja niin taitavat olla lapsenikin ja mieheni. Matkat ja reissut ulkomaillekin tehdään kaveriperheiden kanssa. Pyykit ja tiskit pitää hoitaa tosi nopsaan kun käy kotona. :)
Kolmannen lapsen jälkeen kutsut todella harvenivat. Mummolat lähellä (alle 20km) ja niissäkin käydään alle kymmenen kertaa vuodesssa. Jossakin tuttavaperheessä ehkä kerran kahdessa kuukaudessa, eli harvoin. Meillä nuorin jo lähtee kouluun, eli ei enää mitään häslääviä pikkulapsia edes perheessä.
Meistä lähtee touhua ja meteliä. Sukulaiset pyytävät kylään, mutta kavereita pitää itse kutsua meille.