Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4D-ultra pääkaupunkiseudulla muualla kuin Femedassa?

Vierailija
10.06.2009 |

Onko kukaan käynyt 4D-ultrassa pääkaupunkiseudulla muualla kuin Femedassa? Femedaan olisin halunnut, mutta Femedan ainoa näitä ultria tekevä lääkäri on lomalla juuri sen ajan, kun meidän "pitäisi" ultraan mennä. Kela korvaa nykyään näistä ultrista osan vain rv24 asti, ja minulla tuo 24 viikkoa tulee täyteen juuri kun Cacciatore palaa lomalta... Hänen lomansa alkaa, kun minulla rv20, jolloin meillä on rakenneultra, joten ihan samana päivänä en viitsisi molempiin ultriin mennä. :)

Saahan toki tuonne mennä milloin vain, mutta ultran hinta on 220 euroa ilman sitä Kela-korvausta, se on kyllä aika paljon, vaikka olenkin sitä mieltä, että kyllä noista ultrista voi maksaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Felicitas, mutta juuri maanantaina soitin aikaa hänelle, on buukattu elokuulle asti. Yksi mahdollisuus on Mehiläisessä.

Vierailija
2/5 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä, että 4D jää siis meiltä väliin, jos tuo Tapiokin on noin varattu. Enpä yhtään älynnyt aiemmin olla liikkeellä ajan varaamisessa. Eipä tuo mikään pakollinen toimitus olekaan, mutta esikoisen raskaudesta on niin ihanat kuvat muistona, vieläkin niitä katselen usein. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyt Brunolla, ni sehän katsoo kaiken, se on suomen paras, tuonut koko homman tänne ja ultrannut eniten.

Vierailija
4/5 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 17, 28, ja 35. Joka kerta olen saanut kelakorvauksen.

Mehiläisessäkin tehdään, mutta muistelen, että vain yhtenä päivänä viikossa. Ainakin silloin kun aikaa sinne yritin varata.

Vierailija
5/5 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menisin rakenneultraan samaan aikaan 4D:nä. Eihän niitä molempia tarvi tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi