Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuluuko 40 v kriisiin tyytymättömyys puolisoa kohtaan?

Vierailija
09.06.2009 |

Juuri kaveri tilitti miehensä vikoja ja sanoi harkitsevansa eroa. Ja minä, joka olen ollut aina periaatteessa avioeroa vastaan, ymmärsin häntä hyvin. Omakin mies tuntuu niiiiin rasittavalta, enkä jaksa enää uskoa minkään tästä paranevan. Itselläni kynnys eroon on kuitenkin tosi korkea, joten vaihtoehtona lienee vain loppuelämän(kin) kurjuus ja näivettyminen miehen rinnalla jota ei rakasta ja joka ei rakasta. En ihan oikeasti ole edes halukas yrittämään mitään "parannusta" tilanteeseen, tuntuu ettei se olisi sen arvoista...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmenkympin kriisini se ehkä kuuluikin, tai ainakin äijä lähti vaihtoon, onneksi.

Vierailija
22/25 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kuin vaihtaa miestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kun tuntuu että olen jo yrittänyt etsiä niin monta keinoa olla onnellisempi. Olen hankkinut kodin- ja lastenhoitoapua kun mieheltä niitä ei heru. Pyydän jos mahdollista kaikki pikku palvelukset (kuten laatikoitten ja huonekalujen kantamiset) isommilta lapsiltani, koska mies aina antaa ymmärtää miten paska olen, jos mitään häneltä pyydän. Olen hankkinut omia harrastuksia. Mutta kun kaipaisin myös arvostusta, ihailua, kunnioitusta, huomaavaisuutta ja hyvää seksiä. Niitä haen osittain työpaikalta (nautin jo siitä että edes teinipojat pitävät minusta) ja osittain omasta mielikuvituksestani (mm. sen seksin osalta). Mutta todellisuus hyppii ikävästi jatkuvasti silmille... En toki ole itsekään miestä kohtaan arvostava, ihaileva, kunnioittava tai huomaavainen. Kokisin tyhmyytenä olla sellainen, jos vastalahjaksi ei saa yhtään mitään.

Vierailija
24/25 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heikentää elämänlaatuasi olennaisesti, eikä siitä suostu muuttumaan etkä sinä kestämään, niin ehkä silloin kannattaa erota, oman itsensä vuoksi.

Kuinka paljon kannattaa kestää - tässä ainoassa elämässä, mitä meillä on?

Vierailija
25/25 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso ongelma tässä on se, että tuskin pystyn löytämään uutta miestä, jonka kanssa oikeasti voisin elää. Minulla on kuusi lasta ja en siedä ollenkaan alkoholinkäyttöä. Nämä kaksi eivät ole ongelmia nykyisessä suhteessa. Valitsin miehen siksi että hän oli suurperheestä ja raivoraitis. Valitsin siitä huolimatta että hän oli välinpitämätön, loukkaava, itsekäs, komenteleva ja kaikkea muuta kuin huomaavainen. Ajattelin, että kestän huonot ominaisuudet jos kerran saan haluamani ison ja raittiin perheen hänen kanssaan. Mutta vuosien kuluessa olen kumminkin huomannut, että yksinäisyys ja jatkuva puolustuskannalla oleminen (olen siinä mielessä vahva luonne että en halua alistua elämään mieheni normien mukaan ja saan siitä hyvästä kuulla jatkuvaa haukkumista ja vittuilua) ei ole kivaa ja syö pahasti elämänhalua.

Kuten aloitusviestissäni sanoin, kynnys eroon on minulla hyvin korkea. Itsehän osani valitsin ja sillai... oikeastaan toivon että mieheni heittäisi veivinsä. Onhan hän stressaava a-tyyppi, joka tekee aivan liikaa töitä, syö huonosti, valvoo ja polttaa itseään loppuun. Olisi vaan kivempi jos hän kuolisi silloin kun minulla on vielä vähän ulkonäköä jäljellä, että voisin etsiä edes seksiseuraa, jos en parisuhdetta :(