Päänsärky
Onko kukaan kärsinyt ns ponnistuspäänsärystä? siis seksin aikana ilmenevästä kovasta päänsärystä? Onko tehty mitään tutkimuksia asian suhteen ja onko jostakin ollut helpotusta asiaan? Kiitoksia hirmuisesti asiallisista vastauksista :)
Kommentit (6)
Minulla on lähes joka kerta seksin yhteydessä kova päänsärky, tosin muutakin päänsärkyä on ollut monta kuukautta lähes päivittäin,sekä huimailua. Minulle tehtiin pään mangneetti kuvaus, josta ei ilmennyt onneksi mitään vakavaa. Sain kuitenkin kuuriluontoisen lääkityksen seksipäänsäryn hoitoon:)
Siinäpä se. Mitä tuohon enää lisäämään.
Mulla sitä kesti aikansa, ilmeni kyllä muutenkin kuin seksin aikana, eli salilla etc.
Kävin kaksikin kertaa neurologilla, ja magneettikuvissa eikä mitään löytynyt, mutta sitten fiksu vaimoni sanoi, että jätäpä tuo kahvi pois ja multa lähti päänsäryt saman tien pois.
On toki silloin tällöin samaa särkyä, jonka muuten neurologi nimesi "hyvänlaatuiseksi yhdyntäpäänsäryksi", mutta on todella paljon helpompaa elämä nykyään.
M39
Toisinaan (ei onneksi kovin usein) orgasmin jälkeen alkaa uskomattoman kova migreeniä muistuttava särky jostain silmien takaa. Omituisinta kyllä oikein kirkkaaseen valoon katsominen lopettaa kohtauksen miltei yhtä nopeasti, kuin se alkoikin. Asiaa ei ole tutkittu. M45
Voi olla nestehukka. Itse ainakin luin näin toiselta sivulta. Juo paljon vettä ja odota helpottaako
Olen tuntenut joskus lyhytaikaista mutta melko kovaa kipua päässä lauetessani. Useimmiten tämä on ilmentynyt kun purkaudun takaapäin tai sooloseksissä.
Ei ole tutkittu.
m40