Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet, jos haluat yllättää miehesi positiivisesti?

Vierailija
09.06.2009 |

Minä silitän hänen paitansa koko viikoksi, mikään ei saa häntä yhtä iloiseksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai teen hyvää ruokaa, tai sitten joskus olen järkännyt lapset hoitoon ja on kahdenkeskeinen ilta =) Ja tuo seksin antaminen pyytämättä olisi varmasti hänelle tosi mukavaa,mutta sitä ei ole montaa kertaa tapahtunut... =/

Vierailija
2/7 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjan tai musiikkiin liittyvän. Joskus rauhaan jättäminen, oman ajan antaminen on hyvä positiivinen yllätys.

Silitys on mun hommaa, että se ei sillä lailla miehessä varmaankaan "tunnu". :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa siivous (tiskaus, pyykkien pesu, yleinen siivoaminen) kelpaisi. Meillä mies tekee nämä em.

Vierailija
4/7 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä meillä mies aina siivoaa, minä en juuri koskaan. Ja ylläriksi tulee aika usein hankittua ihan spontaanisti jotain sellaista, mikä sattuu tulemaan sopivasti vastaan ja josta tiedän miehen ilahtuvan. Esim. eilen kirpparilla huomasin pari ruotsinkielistä kirjaa ja ostin ne miehelle kesälukemiseksi. Hän lukee paljon, tarvii ruotsia työssään ja tykkää kehittää kielitaitoaan. Ilahtui kovasti, rahaa meni 1 euro.

Vierailija
5/7 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen lähtenyt matkalle. Mies on ilahtunut kovasti, kun olen sitten parin päivän kuluttua käskenyt kurkata kaappiin.

Hyvä illallinen tai leipominen saa miehen aina iloiseksi.

Vierailija
6/7 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehnyt jotain hyvää ruokaa valmiiksi kun hän tulee töistä kotiin. Keskitynyt häneen koko illan (en siis kattele tv:tä kuin sivusilmällä, jos sitäkään, enkä pyöri netissä). Olen myös altis seksille heti jos sellainen hetki näyttää tulevan.

Vierailija
7/7 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäkätä, jos hän haluaa lähteä omiin harrastuksiinsa. Yleensä tästä seuraa se, että myös mies on hyvällä tuulella ja on sit puolestaan tosi kiva mulle ja mä taas sitten sille jne.