Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisesta, joka kirjoittaa näin:

Vierailija
09.06.2009 |

"No jaa.. Minulle on useampikin mies (niin vapaa kuin varattu), sanonut, että

arvostaa minua naisena todella paljon, tai olisi onnellinen, jos saisi /oma naisensa olisi saman luonteinen nainen kuin minä.

Olen ottanut nuo vain kohteliaisuutena, eikä ole tullut pieneen mieleenikään, että niissä olisi mitään muuta takana.

Ja mitäkö piirteitä ne minussa sitten arvostaa; sitä että hoidan lapset ja kodin, kun mies on töissä. Sitä, että annan kitisemättä ja nalkuttamatta miehen harrastaa ja ottaa omaa vapaa-aikaa, mutta voin myös itse repäistä ja jättää miehen kotiin & hypätä miesten matkaan karaokeiltaan. Sitä, että meillä on aina itseleivottua pullaa, piirakkaa tmv, kun käyvät meillä kaffella. Sitä, että minun kans voi puhua yhtä hyvin henkilökohtaisista parisuhdeongelmista kuin tuoreimmista formulauutisista. Ja sitä, etten ikinä juorua mitään asioita eteenpäin, mitä mulle kerrotaan.

Sen kummempaa ei ainakaan meidän kaveripiirin miehet naiselta vaadi."

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että annan kitisemättä ja nalkuttamatta miehen harrastaa ja ottaa omaa vapaa-aikaa, mutta voin myös itse repäistä ja jättää miehen kotiin & hypätä miesten matkaan karaokeiltaan.

Mistä te taas veditte tuon "alistettu sylkykuppi" -teorian? Eikös nimenomaan käy selväksi, että annetaan sekä miehen käydä menoissa että käydään itse?

Vierailija
42/43 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin siltä pinnalliselta osalta, jonka nämä miehet ovat kommentoineet.

Sen sijaan se, että kirjoitat täällä tuollaista, herättää todella kummallisia mielikuvia. Mitkä ovat motiivisi? Suoraan sanoen en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, koska ihan kaikki kotona -tyyppi ei tuollaista kirjoittaisi.

Selventäisitkö vielä, mistä aihealuista tällaisilla keskustelupalstoilla saa puhua ja mistä ei? Tulisi heti selväksi ketkä ovat kaikki kotona-tyyppejä ja ketkä eivät. Ilmeisesti tänne saa siis haukkua miehiä, valittaa että ei jaksa tehdä kotitöitä, mutta jos kertoo että jaksaa ja haluaa tehdä ja on saanut siitä positiivista palautetta, on jotenkin päästään vialla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muka vai joku muu? Heittomerkitkin ovat tuossa tekstissä, eli siteeraako ap itseään?

Ihan tavista tuo minusta on, siis, että ooh, voi mennä jonnekin karaokeen ja oooh, mies voi mennä harrastamaan. Itseleivotuista pullista en perusta, kun en ole kahvinkaan juoja, mutta en näe tuossakaan mitään ihmeellistä. Äiteet, tädit ja tuttavat kaikki leipoilee mitä vaan ja ihan kaikille vieraille ja itselleenkin. Ei vain miehille. Suomen oloissa myös F1-uutiset tai joku tietous suomalaisista kuskeista kuuluu yleissivistykseen.

Mitä ihmeellistä tässä oikein pitäisi nähdä? :O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän