edullinen kampaaja espoosta?
Kommentit (13)
Minä jaksan ihmetellä näitä, jotka etsii edullista kampaajaa. Olen käynty Espoossa lukuisilla eri kampaajille vuosien saatossa ja saanut hirveääkin hirveämpiä hiuksia ja minua on leikattu korvaan niin, että sain päivystyksessä käydä.
Mitä iloa siitä on, jos säästää 10-20 euroa, mutta saa sitten kauheat hiukset, jotka ovat heti pois muodostaan ja pitää mennä vaan äkempää uudestaan kampaajalle?
Me vuosien etsimisen jälkeen löydettiin onneksi ihana kampaaja Vantaalta ja sinne suuntaamme koko perhe. Mies käy välillä parturissa 3kk välein, joten vaikka hinta olis 20% kalliimpi kuin jossain muualla, niin tuo, että ei tarvitse kovin usein käydä korvaa sen jo taloudellisesti monin verroin. Puhumattakaan siitä, että aina voi huojentuneena istua parturin tuoliin.
Ainut ongelma on meidän kuopus. Meidän parturi ei suostu leikkaamaan lapsien hiuksia (9v esikoisen kyllä leikkaa), joten kysymys kuuluu mulla, että mistä löytäisi HYVÄN hiusten leikkaajan pääkaupunkiseudulta lapselle? Tai vaihtoehtoisesti Länsi-Uudeltamaalta?
Espoon keskuksessa ja siellä Johanna leikkaa 3-vuotiaan tytön hiukset hyvin ja mielestäni edullisesti. Ujo tyttö ei pelkää kampaajareissua yhtään.
edullinen kampaaja hair mania p. 044-2114606.
pitkien hiustenleikkaus 20€!
vaikka kuinka monta kertaa ja lähes aina lopputulos on ollut järkyttävä,sekä hinnaltaan,että muutenkin.
Nyt oma kampaaja on lomalla ja siksi etsin tilapäisesti toista,mutta edullista
No juuri tuota tarkoitin... Ei millään pahalla nyt Espoon hyviä kampaajia kohtaan, mutta jos olen käynyt ties miten monella espoolaisella kampaajalla ja hiukset on järkyttäviä (ja mä nyt en ole omasta mielestäni edes vaativa, mut ei kiitos mielellään mitään korvan leikkausta, tai että suorassa mallissa on 2-3 cm heittoja puolella ja toisella tai että _kukaan_ ei huomaakaan, että olen käynyt kampaajalla, vaikka asiasta mainitsen).
saa usein leikkausajan samalle päivälle.
kysymys kuuluu mulla, että mistä löytäisi HYVÄN hiusten leikkaajan pääkaupunkiseudulta lapselle? Tai vaihtoehtoisesti Länsi-Uudeltamaalta?
Meillä on jo pari vuotta käynyt kampaaja kotona leikkaamassa lasten hiukset. On edullinen, leikkaa myös pienten hiukset nopeasti ja ammattitaidolla. Kotikampaamo Ilse Holm, googlettamalla löytyy yhteystiedot
Pohjois-Tapiolassa Kehäkauneus siellä on nuorekkaita ja iäkkäämpiä kampaajia tyylistä riippuen ja ainakin edullisin minkä itse olen löytänyt. Uuden veronkin kanssa väri ja leikkaus alle 100euroa..
Sellon Emotionissa Salon Klipsi on kiva kampaamo. Sisustukseltaan ei mitenkään viihtyisä, mutta kivoja kampaajia. Lapsetkin käyvät mielellään. Hinnat keskitasoa. Väri ja leikkaus n. 130. Ja plussaa se, että ajanvarauksen voi tehdä myös netissä :)
eddies coiffure eerikinkadulla. siisti, hyvä ja alta satkun
Pohjois-Tapiola Kehäkauneus saa täydet pisteet. Itse käynyt viisi vuotta, suositellut usealle, kaikki jotka ovat käyneet kokeilemassa, ovat jääneet vakkareiksi.Hinnoista en kyllä osaa mitään tarkkaa sanoa, halvempi on kuin isossa kauppakeskuksessa, jossa vuokrat järjettömät.
Tämä siis miehen mielipide.
Innohair Otaniemessä tai Sirpa Lintunen Tapiolassa
jossain muka "edullista" kampaamoa. Itsellä menee aina leikkaukseen ja värjäykseen 75-90€ Tosin maksan sen ihan mielelläni ammattilaiselle kun en itse osaa =)