Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sanonut toiselle naiselle, että arvostaa tätä enemmän kuin ketään muuta... (ov)

Vierailija
09.06.2009 |

En ala tässä nyt ruotia sitä kuinka tuon tiedon sain. Tiedän että mies on syvästi ihastunut tähän naiseen ja tunne mitä ilmeisimmin molemminpuolinen. Tiedän myös, ettei mieheni aio jättää minua - ihan taloudellisista syistäkin, ja rakastaa minua myös yhä -, mutta tahtoisin kysyä teiltä, mitä tuo mahtaa tarkoittaa. Että arvostaa tätä misua enemmän kuin ketään muuta... Äh, kiva miettiä tällaisia kun voisi vaikka miettiä tulevaa juhannusta, lomaa tai muuta vähän rentouttavampaa.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää mulle nyt niin helppo juttu ole. Kellekään en voi tästä puhua.

ap

Vierailija
2/78 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mies sittenkin rakastaisi minua tai edes ettei olisi ainakaan rakastunut tuohon toiseen!!! Ei kai se ole voinut rakastua siihen naiseen??? Sori kun vaahtoan, mutta jotenkin kai vähän huono päivä itsellä. Miehen kanssa en voi tästä paljon puhua syystä jota en halua täällä kertoa.

ap :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle hönki aikoinaan työkaveri, oikein mukava sellainen, kiivaasti kuinka rakastaa minua. Sittemmin myös ihan selvin päin sitä, kuinka olen ah-niin-ihana jne.

Aivan varmasti kuitenkin arvostaa vaimoaan enemmän :-). Ja uskon vakaasti, että niin tekee myös sinun miehesi. Vaarallisilla vesillä toki on, eli asiasta lienee syytä kotona keskustella. Kerro hänelle, että tuo luokkaa sinua. Kerro että luotat kuitenkin jne. Mutta ettet halua tällaisia kuulla kiertoteitse.

Vierailija
4/78 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

a. missä tilanteessa mies on toiselle naiselle noin sanonut? Mistä Sinä tiedät, kertoiko mies sinulle myös?

b. mikä sua estää ottamasta puheeksi miehen kanssa tämän? Tiedän, että vaikeista asioista on hankala puhua, mutta pitkien ja onnellisten parisuhteiden salaisuus on, että kaikesta tärkeästä voi ja pitääkin puhua. Miehen ei tarvi tietää sun mielialavaihteluja menkkojen aikaan, ne voit purkaa tyttökaveriin, mutta tällainen on kyllä sellainen asia, jonka ottaisin puheeksi miehen kanssa.

yst. terveisin eräs tätä ketjua lukenut

Vierailija
5/78 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita yksityiskohtia en halua täällä kertoa, mutta tiedän että tunteet ovat aika syvät molemminpuolin ja ovat läheisiä. Ainoa lohtuni on se, ettei mies aio minua jättää. Ovat ilm. yrittäneet lopettaa "suhdettaan", mutta se aika vaikeaa koska ovat samalla työpaikalla ja väkisinkin näkevät. Ja koska kyse tällaisesta "sielujen sympatiasta", luulisin että tunteita ylläpitää pelkkä toisen näkeminen tai tietynlainen katse. Voi että ahdistaa. Miksi juuri minun avioliittooni tulee tällaisia murheita?

ap

Vierailija
6/78 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita yksityiskohtia en halua täällä kertoa, mutta tiedän että tunteet ovat aika syvät molemminpuolin ja ovat läheisiä. Ainoa lohtuni on se, ettei mies aio minua jättää. Ovat ilm. yrittäneet lopettaa "suhdettaan", mutta se aika vaikeaa koska ovat samalla työpaikalla ja väkisinkin näkevät. Ja koska kyse tällaisesta "sielujen sympatiasta", luulisin että tunteita ylläpitää pelkkä toisen näkeminen tai tietynlainen katse.

No, nyt kuulostaa kyllä vähän eriltä. Miehesi siis nyt käytännössä has the cake and eats it too.

Oma "hönkijäni" tuli järkiinsä ja lakkasi hönkimästä. Oli ilmeisesti punninnut avioliittonsa arvon ja todennut arvostavansa vaimoaan enemmän kuin sen, miten hetken käyttäytyi.

Puhu miehesi kanssa. Jos et voi tästä hänelle jutella, ei suhteellanne ole kovin hyvää pohjaa, miltä jatkaa seuraavat vuodet.

Vierailija
7/78 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/78 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinä et arvosta itseäsi pätkän vertaa, jos jäät tuollaisen miehen luo, jolla on toinen nainen.

Vierailija
9/78 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheisiä. Ja en todellakaan aio jättää miestäni jonkun ihastuksen takia, sillä rakastamme toisiamme. Ihastuksia tulee ja menee, rakkaus pysyy.

ap

Vierailija
10/78 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinä annat hyväksi käyttää?

Vierailija
11/78 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos todella rakastaisi toista, se tuskin häntä lopulta pidättelisi.

ap

Vierailija
12/78 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluan olla mieheni ykkösnainen. Arvostetuin ja rakastetuin(romanttisrakkaudellisessa mielessä). Silloin jos mies menisi tuollaisia juttuja muille naisille puhumaan, niin katsoisin suhteemme olevan aikalailla vaakalaudalla. Pitkän parisuhteen aikana ihastuksia menee ja tulee, mutta ihastusta ei tulisi mitenkään ruokkia, saati mennä puhumaan ihastuksen kohteelle mitään.

Vierailija
13/78 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi lapset, sen kyllä ymmärrän. Voiko olla muita tosi syitä, jos osaa ajatella myös järjellä eikä vain alapäällään?

ei ap

Vierailija
14/78 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tietää että "mun mies" on seurustellut jo pidemmän aikaa uuden kanssa eikä ole musta eronnut heti vaan pitkän aikaa sen jälkeen. Arvostus itseäni kohtaan noussut todella paljon, enkä tosiaan tollasta katsois sekuntiakaan.

Vierailija
15/78 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se välttämättä tarkoita tunnetasolla mitään...

ap

Vierailija
16/78 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se on ihastunut toiseen naiseen niin sais tehdä päätöksensä heti eikä miettiä asiaa ensin puoli vuotta. Näin mulle kävi. enkä siis tiennyt että miehellä oli toinen nainen.

Vierailija
17/78 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki muutkin aiemmin kirjoittamasi. Kuulostat kuitenkin huolestuneelta. Jos sinulla ei ole mitään syytä pelätä että miehesi lähtee tämän naisen matkaan miksi kirjoitat asiasta tänne?

joten kyse ei ole siitä että olisi kyllästynyt minuun. Lisäksi tiedän, että tämä toinen nainen on aikalailla miestäni nuorempi, siksi häntä misuksi kutsuin. Ovat muutenkin mieheni kanssa kuin yö ja päivä. Miehelläni hyvä virka ym. Me ollaan mieheni kanssa jo siinä iässä, että uuden elämän aloittaminen ei houkuttele. Meillä homma toimii, huumori kukkii ja on yhteinen koti. Siinä riittävästi järki- ja tunnesyitä yhteiseloomme. Lisäksi se rakkaus. Siksi en koe tätä _misua_ uhkana, vaan lähinnä säälin häntä.

ap

Vierailija
18/78 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastuksia tulee. Tärkeintä on rakkaus ja sitoutuminen omaan kumppaniin. Mutta kyllä minusta tuossa ap:n tapauksessa hyvän maun ja lojaalisuuden rajat on ylitetty. Mies voi toki olla ihastunut parisuhteen ulkopuolelle, mutta silloin sitoutunut ja kumppaniaan arvostava ihminen OTTAA ETÄISYYTTÄ tähän ihastuksen kohteeseen, ei pitäydy kovin läheisissä väleissä, ainakin niin kauan on hyvä ottaa ystävyydestä aikalisä, että tunteet ovat varmasti menneet ohi.

Kyllä minusta on oman kumppanin loukaamista ja lojaalisuuden pettämistä, jos menee ihastukselle lepertelemään, että arvostaa häntä enemmän kuin ketään muuta! Kyllä ylipäätään, oli kuinka ihastunut tahansa, nimenomaan ARVOSTAA ja kunnioittaa pitäisi ensisijaisesti omaa kumppaniaan.

Mies siis arvostaa tätä läheistä naista enemmän kuin omaa puolisoaan?

Siinä kohden minulla loppuisi ymmärrys, ja tosiaan olisi vakavamman kriisin paikka parisuhteessa.

Vierailija
19/78 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltä kuin 11. t. 7

Vierailija
20/78 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi varmasti tuntee sinut paremmin kuin tämän työtoverin, jolle on kohteliaisuutensa lausunut.

Työpaikalla ihmisen todellinen luonne ei yleensä tule esille kuin osaksi, nimittäin työasioiden hoidossa. Luulen, ettei miehesi todellisuudessa tunne tätä arvostuksensa kohdetta kovinkaan hyvin. Useimpien ihmisten työminä on aika pinnallinen. Tätä sinun ei ehkä kannata mennä sanomaan miehellesi, mutta itseksesi voit sitä ajatella. Avioliitossa oppii tuntemaan ihmisen nopeasti ja perikotaisin!

Miehellesi voisit sen sijaan kertoa, että asia askarruttaa sinua, kuten tässä ketjussa on jo ehdotettukin. Puhu hänelle avoimesti siitä, että ihmettelet asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän