Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaasoni osti meille 2 euron lahjan...

Vierailija
09.05.2008 |

Näistä häälahja-asioista tulee mieleeni oma häälahjaihmetykseni.

Maksoin kaasolleni aikanaan kampauksen ja yöpymiset hotellissa omien häideni aikaan. Vaatevaatimuksia tms ei ollut minun puoleltani. Järjestin hänelle myös kaikki kyydit hääpaikkakunnalla, ja maksoin ruokailut häitä edeltävänä päivänä.

Kaasolta ei tullut meille mitään omia onnitteluja, vaan hän oli mukana työporukan lahjassa ja kortissa (olemme samassa työpaikassa). Lahjan arvo oli 42 euroa ja kortissa oli 21 nimeä, joten panos olo 2 euroa. Ei sillä, että hinnalla olisi väliä, mutta itse en kaasona kehtaisi antaa pelkkää kimppalahjaa... Itse asiassa kaikkiin muihin (vauva-, hää-, tasavuosisynttäri-, pomon joululahja- ym) keräyksiin työpaikalla kerätään 5 euroa, joten epäilen jopa, että kaasoni veti osan välistä.. Mutta eihän sellaista kehtaa keltään kysyä.

Kaasollani ei ollut mitään tehtäviä häissäni, ainoastaan pitää minulle seuraa edellisiltana ja tulla yhdessä kampaajalle. Ja pidellä kimppua alttarilla. Ennen häitä hänen ei tarvinnut osallistua mitenkään.

Mitäs tästä ajattelisitte, jos olisi oma kaasonne?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kaasous oli sinänsä jo lahja.

En tosin maksanut hänen pukuaan tai kampaajaansa, hoiti ne itse. Arvostin todella hänen panostaan. Luki kirkossa raamatunkohdan, piti kukkakimppua jne. Siinä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla