Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa kasvattaa lapsia.

Vierailija
07.06.2009 |

Sen vuoksi niiden kanssa eläminen ja oleminen on äärimmäisen rasittavaa. Lapset riitelevät IHAN KOKO AJAN

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoiletteko tarpeeksi?

Vierailija
2/4 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli elämä on jatkuvaa taistelua ja erotuomaroimista. Lisäksi lapset ovat alkaneet heitellä leluja raivopäissään, joten saa olla todella varuillaan välillä, että ei jää alle. Toisaankin satuttavat välillä. Pienin varsinkin saattaa heittää lelulla ihan suoraan päähän toista lasta. Ärsyttävät toisiaan myös usein ihan tarkoituksella.

Minua lapset eivät tottele kun joskus todella harvoin, vahingossa varmaankin. Jäähypenkki on käytössä, mutta eipä siitä tunnu olevan mitään hyötyä.

Jo tunnin sisälläolo lasten kanssa on piinaa ja hermo on piukealla kun joutuu kuuntelmaan sitä meteliä ja huutoa.

Olen ihan hukassa, en tiedä mitä pitäisi tehdä, että elämä olisi rauhallisempaa ja lapset eivät tappelisi koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaisi ehkä olla tästä erittäin konkreettisia neuvoja tarjoavasta kirjasta "Meillä on mukavaa":

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=103843615

(En siis itse ole tuo huuto.netin myyjä, löysin vain haulla sattumalta juuri myynti-ilmoituksen.)

Luin itse kirjaston kappaleen ja pistin muistiin joitain perusneuvoja, voi olla että pitää lainata uudemman kerran kun nämä meidän kersat ovat vähän isompia ja aloittavat tappelun kunnolla.

Vierailija
4/4 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim askartelua tms

tarrataulu käytöksestä ja jostain tietystä tarramäärästä palkinto (esim uimahallireissu tms)

vai minkä ikäiset lapset sulla on?

meillä toimii kun etukäteen sovitaan yhdessä käytössäännöt (tullessamme puistosta esim kertaamme mitä tapahtuu ja miten käyttäydytään jne)

minkä ikäiset lapset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi