Tyttöjä vai poikia?
Jos saisit valita jompaa kumpaa sukupuolta pelkästään, niin kumpaa ottaisit tyttöjä vai poikia?? Ja miksi? Tätä kyselyä ei tarvitse ottaa niin vakavasti, hauska vaan olisi tietää.. Itselläni on kolme poikaa, kohta todennäköisesti neljäs ja olen heistä suunnattoman onnellinen, vaikka toki tyttökin olisi ihana. Enemmän tuntuu, että muut toivovat meille tyttöä kuin me itse.
Kommentit (27)
Itsekkyyttä jälleen.
Minulla ei ole anopistani mitään pahaa sanottavaa. Olen aina vastannut näihin kyselyihin, kun on kysytty anopista pitäjiä. Hän ei tuppaudu elämäämme.
Äitini on veljeni vaimolle myös hyvä anoppi. Ei tuppaudu.
Isoäidilläni oli kaksi poikaa. Hän oli vuorostaan tosi hyvä anoppi äidilleni.
Mikä vika anopeissa?
anopit on järkyn pidettyjä? Totuus vaan on se, että tyttären lapsien elämään pääsee enemmän mukaan kuin poikien.
"Juuri näin - miksi ihmeessä sinun pitää päästä tyttäresi lapsien elämään mukaan?"
No miksiköhän, mieti sitä???
Kolme poikaa on aina ollut unelma. Se kolmas valitettavasti syntyi portatiiviin.
Tyttökin löytyy, mutta vahvistanut vain poikakäsitystä.
niin ottaisin ilmna muuta tyttöjä!
Miksi? No en edes tiedä:) Varmaan siksi kun itsellänikin oli pikkusiskoja ja se oli kivaa...
t. suurperheen äiti, jolla oikeasti on sekä tyttöjä että poikia:)
silloin ajattelin, että ottaisin poikia.
Nyt minulla on kaksi poikaa. Tällä kokemuksella, kun katselen kavereiden lapsia, vastaan vieläkin, että ottaisin vain poikia. Koska näiden poikien kanssa ei tarvitse niuhottaa turhasta. Voi laupias taivas noiden tyttölasten kitinää vaatteista!
Tämä kummempaa perustelua minulla ei ole :-).
tytöt on suloisia ja pelkästään poikein äitinä kaipaisin tytärtä, jolle saisin opettaa naiseksi kasvamista. tyttöjen äitinä en poikaa kaipaisi.
anopit on järkyn pidettyjä?
Totuus vaan on se, että tyttären lapsien elämään pääsee enemmän mukaan kuin poikien.