Miehet: Brassi vai täysin paljas?
Juhannuksena on 4-vuotis hääpäivä ja ajattelin miehelle lahjaksi käydä silottamassa alapään.
Toivoisin asiallisia vastauksia siitä, onko parempi ottaa kaikki pois vai jättää kiitorata eli pieni tupsu jäljelle?
Kommentit (27)
Mun miehelle on kanssa ihan sama, ei kiinnosta vaikka miten puunais ja ajelis.
ja saan näppylöitä, aika kamalia tulehduksiakin, noihin karvatuppeihin kun ajelen. Miten muut herkkäihoiset toimitte, ettei niin käy?
ja saan näppylöitä, aika kamalia tulehduksiakin, noihin karvatuppeihin kun ajelen. Miten muut herkkäihoiset toimitte, ettei niin käy?
Mä en pysty edes lyhentämään karvoja koska se kutina sen jälkeen on aivan hirveää. Viimeksi kun lyhensin naturaalipusikkoa saksilla vaan niin se kutina oli töissäkin sellainen, että piti käydä vessassa raapimassa. Verillehän se meni lopulta. Miehelle on ihan sama, tykkää naturellista kyllä joten en enää kiduta itseäni minkäänlaisella karvojen käsittelyllä. Luonnostaan kyllä aika vähän karvaa joten mikään hirveä pehko ei ole kyseessä ;)
Tämä on ns. makuasia. Minä kyllä pidän siitä, kun nainen on täysin posliini. Paljaana näkyvä rako on eerittäin kiihottava.
Onpa kiva kun ei tarvii tämmösestä ottaa sressiä. Mul on ehkä maailman kauhein rämeikkö eikä se miestä haittaa. Päinnvastoin.
Kysyin mieheltäni ja vastaus oli:
No sellanen kunnon rämeikkö. Ihanaa hieroa esileikkinä terskaa siihen ja etsiä koloa. Ihana sitten laueta siihen karvoille ja levittää siihen ja oikein antaa kuivua. Sitten aamulla siitä alottaa lipsuttelemalla karvoista, vähän kun jäätelöä.. Nam nam!
Kommentti oli siis erittäin kuvottavaa sarkasmia ja jälkikäteen sanoi, että varmaan kaikki pois on kivoin. Mulla on yleensä siistitty.