Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko kellään joka päivä proppuja nielurisoihin?

Vierailija
06.06.2009 |

Itse joudun joka päivä puristelemaan niitä ulos ainakin 15 min. on jotenkin tosi harmillista kun niitä on aina uusia ja uusia eikä se koskaan lopu. oiskos jotain muuta vinkkiä kuin leikkaus?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, olet oikeassa, itse aina sekotan nuo risat, kummat ovat näkyvillä ja kummat piilossa :) Eli kitarisat on leikattu kahteenkin kertaan.(Jos nielurisat eivät voi kasvaa uudestaan :)

Ja nyt kolmikymppisenä nielurista.

Ja minullakin oli leikkauksen jälkeen ongelmia. En voinut syödä enkä juoda,laihduin 4kg ja jouduin takaisin sairaalaan. Ensin oksensin kunnolla tummaa verta ja sitten lähdettiinkin tarkistamaan tilanne. Olin saanut leikkauksessa jonkin pöpön ja se talttui vasta toisella antibiootilla mitä sain suoneen. Sen jälkeen vasta alkoi hidas parantuminen.Ja uudelleen syömään opetteleminen.

Se on järkyttävä tunne kun ei voi edes omaa sylkyään nielaista! Mutta nyt olen erittäin tyytyväinen, vaikka vuosi sitten luulin kuolevani!

Ja arvatkaa mikä haju tuli suusta sen leikkauksen jälkeen ,ennen antibiootin aloittamista! :(

-nro 19

Vierailija
22/29 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni leikattiin toissapäivää edeltävänä päivänä ja ei ne erityisen kipeet oo, ku on kipulääkkeitä niihin. ainut harmi, että ei nyt voi vähää aikaa syödä mitään normaalia. vain jotain keittoja. ja henki kyl on vähä ältsyn hajunen, ku arpikudospeitteet on siellä nielussa. mullaki tuli niitä valkosia haisevia proppuja ja nielurisat oli isot ja oli 6 vkon välein kurkku kipee ja nuhaa ja nielurisoihin sattu. eli oon tällä hetkellä ainaki tyytyväinen, että leikkasivat. ja syyt oliki tossa. ja puhuminen onnistuu melko normisti jo nyt. ja pystyn syömäänki ihan normaalisti, ei ole hankalaa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois vaikuttaa asiaan. Mutta älä kysy miten, sitä en tiedä!

Vierailija
24/29 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kaverilla oli proppuja ja sen äiti osati sille apteekista jtn suuvettä joka raikastaa ja sit on sellanen et se vissii... ei nyt tuu mielee sanoja, mut siis et se autto kummikki siihe. tänää se just sano et sille ei oo tullu moneen kuukauteen vaivoja propuista. ja mullakin on nyt prppuja ollu jo jokin aikaa ja niitä oon yrittäny otella pois. mutta aina sen jälkeen kun olen poistanut proput on nielurisat olleet kipeät. ja on kaikki ollu ihan puhtaita kun olen ottanut niitä pois, siis meinaan aina millo milläkin niitä otan. yleisimmin otan vanupuikolla. ja sit kun tänään piti lähettää minun äitini ostamaan apteekista suuvettä jos vaikka auttaisi. ni sanoin sille et selittää niille et mulla on prppuja ja niihin tarvitsen suu vettä. NE EI SIELLÄ APTEEKISSA TAJUNNU NIIKU MIKÄ ON PROPPU! ku äiti oli selittäny niille miltä ne näyttää ja missä ne on, ni se myyjä oli sanonu vaa et sä varmaa tarkotat aftoja ja antanu jonkun afta homman. eikä äiti ollu tajunnu miä afta on ja luuli sitä samaks. mut mulla mun hengitys ei halise vaikka on prpuuja : / mut oon siitä ihan hyvilläni. ja ne ON proppuja ja ne on nielurisoissa (tai no vasemmassa vaan) ja tuntuu todella ärsyttävälle jos ei ota pois :S

Vierailija
25/29 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommosia haisuliininaisia täälläkin kauhea määrä, ja sitten vielä kehdataan väittää että miehet haisevat.

Vierailija
26/29 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haisee vaan ne mitkä näkyy.

Puristan itse joka ilta, joskus tulee proppuja, joskus vaan vaaleaa limaa.

Vierailija
27/29 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla käytännössä viisaudenhampaan puhkeaminen. Hammas ei mahtunut suuhun ja ien tulehtui. Heti, kun hammas poistettiin ongelma hävisi. Nyt on tulossa toinen viisaudenhammas ja ongelma palasi.

Vierailija
28/29 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proppuja tulee siksi nuorena koska nielurisat pienenevät ja silloin ne keräävät bakteereja ja tekevät pieniä reikiä risoihim jotka keräävät kaiken ja niistä tulevat proput mutta se ei ole vaarallista kyllä mielestäni asiasta selviää ilman leikkausta.

Vierailija
29/29 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulww

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä