Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hain juuri äitiyspakkausta - milloin haetaan lapsilisää?
06.06.2009 |
Voiko sitäkin hakea jo vaikka tässä vaiheessa lasketun ajan mukaan? Laskettu aika syyskuulla.
Kommentit (4)
Täytynee pistää heti perään sekin hakemus sitten vetämään. Hain äitiyspakkausta sähköisellä hakemuksella, liitteen toimitan kelaan ensi viikolla.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Entä milloin voin hakea äit.päivärahaa? Se tulee olemaan se minimi, koska työtuloja ei ole.
ap
siis ä-pakkausta, lapsilisä ja ä-rahaa samalla kaavakkeella.
-2-
Alue: Aihe vapaa
olisit voinut hakea lapsilisääkin.