Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et haluaisi olla lesta?

Vierailija
05.06.2009 |

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn. Mikä siis olisi ihan ok heissä ja mikä eniten häiritsee?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiiriini on kuulunut lesta, jehova, ortodoksi, hellari...

En edes tiedä kaikkien vakaumuksia, mutta ei minusta niihin ole.

Minä en tarvitse uskolleni uskontoa.

Kuulun ev.lut. seurakuntaan, mutta aion mieheni tapaan erota siitä.

Vierailija
22/28 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää perustaa oma uskontokunta!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sopii minulle.

En haluisi siksi, että minusta on näinkin kieroutunut mielikuva ihmisillä, vain uskoni vuoksi. Vaikka eivät minua tunne.

Vierailija
24/28 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en usko, enkä halua uskoa jumalaan.

Ei minua mikään heissä häiritse, niin kauan kuin eivät tuputa uskoaan minulle. Kukin tavallaan.

Heissä on ok ihan samat asiat, mitkä muissakin ihmisissä. Jos siis on eli luonne ja toiminta. Uskonno(i)ssa sinänsä en näe mitään hyvää ihmisiä yhdistävää.

Vierailija
25/28 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukuni ja ystäväni. Mielestäni tämä ev lut on ok.

Vierailija
26/28 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurimpia iltahuvejani on katsella pesukoneen luukusta pyöriviä vaatteita.

Loppulinkous on mun suosikki, yritän erottaa vaatekappaleet toisistaan.

Ja jos olisin lesta täytyisi minun jättää tämä harrastus.

Vierailija
27/28 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain tuon yhden tapauksen vuoksi.

Hän perheensä kera taisi olla sielä jyrkimmästä päästä,mutta todellakin oli hurjan rankkaa kuunneltavaa kun hän kertoi saarnoista ja muista jutuistaan.Sen toki tiedän,että on olemassa "urbaanilegendoja",jotka eivät pidä paikkaansa (vrt. luukullinen pesukone tai lemmikkieläinkielto) ja näitä olen pyrkinyt korjaamaan sikäli jos on puheeksi joskus tullut.Juuri nuo ankarat säännöt ja rajoitukset,se kun muut määräävät oman perheen tekemiset häiritsevät suunnattomasti.

Tämä tyttö kertoi mm. tädistään,jonka mies ratkesi juomaan ja hakkasi ohimennen vaimoaan.Vaimo taas lähti uskonsisaren luo karkuun ja asui siellä lapsineen päivistä viikkoihin.Kun mies taas oli rauhoittunut niin takas kotiin ottamaan lisää turpiinsa.Lahkon vanhimmat kävivät puhumassa miehelle,mutta se ei auttanut.Vaimo ei saanut ottaa eroa,piti vain olla luja uskossaan...

Kaveristaan kertoi,että kävivät ryhmässä puhumassa tulevasta helvetistä ja kadotuksesta jos ei tulisi takaisin porukoihin ja katuisi.Kauheaa pelottelua jo ihan pienestä pitäen; silkkaa aivopesua!!

Isoveli kun tuli järkiinsä ja erosi porukosta niin kukaan ei saanut enää pitää yhteyttä häneen, häntä ei enää ollut.

Kun tyttö halusi opiskelemaan ulkomaille niin piti katsoa maa ja paikkakunta,jossa oli lessuja. Aivan uskomatonta shittiä. Ja just se poikien ylistäminen- tytöt eivät ole mitään, ne kun naitetaan pois. Pojat saivat hienoja ja kalliita synttärilahjoja, tämä sai suklaalevyn?! Pojat lähtivät veneellä risteilemään,mutta tytöt eivä tkoskaan päässeet mukaan-Niillä kun oli tekemistä kotona (kodin ja pienempien lastenhoito).

Yhen ei vanhoillis- vaan jotain mitälie uuttakuntaa olevan lessun tapasinkin ammattikorkeakoulussa.Se oli mukavan tuntuinen ja suhteellisen järkevä,jalat maassa-tyyppi.Mutta hänpä ei ollutkaan vl.

t.nro 11

Vierailija
28/28 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi ikinä kuulua mihinkään. Enkä voi ymmärtää miten jotkut ajattelevat että vain heille kuuluu pelastus. Itse olen tavisluterilainen ja täytyy sanoa että olisi aika outo tuo Jumala jos olisi päättänyt pelastaa ihmisiä vain ja ainoastaan juuri pohojammaalta. :D

Lisäksi en ole mikään lapsentekokone. Yksi tai kaksi riittää minulle. Enkä halua elää miehen kanssa - parisuhde ei ole minun juttuni.

Tykkään myös kuunnella syntistä musiikkia kuten metallia, niin että räiskyy.

Alkoholia en käytä mutta ei haittaa jos joku muu käyttää kohtuudella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä