Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hormonikierukka ja finnit

Vierailija
19.04.2009 |

Minulla on ollut hormonikierukka puoli vuotta. Nyt iho on yhtäkkiä mennyt tosi huonoon kuntoon. Järkyttäviä finnejä kasvoilla, kaulalla ja yläkropassa. Tätäkö tämä elämä hormonikierukan kanssa sitten oikein on???? Ja vuodotkin jatkuu suht normaalina, onneksi aika paljon niukempina tosin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt on h.kierukka ollut jo lähes 4 vuotta ja iho on tosi hyvässä kunnossa. En kyllä osaa sanoa missä vaiheessa se finnien tulo loppui.

Mulla ei oo kuukautisista juuri tietookaan, harvoin joi jotain näkyä pyyhkiessä, mut ei muuta.

Mulla olis kans kysymys tähän aiheeseen liittyen.

Kun tämän kirukan käyttöikä(mirena) on 3-5 vuotta, mistä tietää milloin se on tarpeen vaihtaa?

Vierailija
2/4 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle kans terkkari varoitteli että finnejä saattaa ensialkuun tulla. En ole vielä siis kierukkaa laitattanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierukka ollut yli 3 vuotta, en enää muistanutkaan alun finnejä ( ja ne ei ihna heti tullut, jonkun kuukauden päästä)

Vierailija
4/4 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt alkanut tulemaan sellaisia järkyttäviä kovia patteja ja paiseita naamaan!!

ennen ei finnin finniä, ei näppylää, mitään,ja nyt naama on karmeita kovia patteja täynnä:(

ja kun ei niitä räpläämättä voi olla,kun kuvittelen,että saan puristettua ne pois.. vitsit,eihän niitä saa, ne on niin syvällä,ja niiiin kovia, ja sitten jää vain arpia!

aaaargh.